Přejít na obsah

kus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    103
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    344790844

Návštěvy profilu

1 576 zobrazení profilu

Oznámení kus

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. kus

    uprava narazniku

    :-) no resenie to je, konec koncu jestli uz neni lepsi celou tu cast pod svertlem proste odstrihnout, stejne nic nedrzi ne? asi jen naraznik, aby se u svetel nemoh prohybat dolu, co? jinak uprostred se to vejde, tam jak prijde maska? tam je to stejny stary, novy?
  2. kus

    uprava narazniku

    ahoj, uz se to resilo xkrat, ale stary tema, dobry tema... Jak upravim starou predni vyztuhu narazniku z octavie 98 na novy typ 2001... tam se to lisi jen tou casti ktera je pod svetlama?
  3. ahoj, musim vymenit svicky, octa 1,6 74 kW rv98, prvni meneny v 60 prvnim majitelem ve skoda servisu, ted mam 120, jaky typ je vhodny? - respektive co takovy brisk extra, jsou v pohode?
  4. ahoj, mam 1,6 74kW oktu z 98, lambda je zrala na vimenu, mam 120 tkm a wag to udajne uz hlasi, vymenu udelam, jen se chci zepat jestli je to nutny hned nebo jestli muzu jeste chvili jezdit, jasne ma to vyssi spotrebu, hadam tak 0,5 - 1 L na 100, ale jinak se zda byt ok a ja mam casovej problem, takze mi jde o to, jestli se nemuze motor poskodit, kdyz najedeu jeste 500 km
  5. je to mesic co sem menil pravou zadni, byly zcuchany lanka, takze celou, ted mi praskla leva zadni, jeste spolujezdec a mam vsechny novy :-), no takze na tu zadni jak, staci ten plast? v prodejne mi rikali ze z faceliftovy okty I, cili 2001 a vice muzu pouzit ten plast ale musim koupit i tu kovovou packu co je prisroubovana na skle, tak ted nevim jeslti mam kupovat tohle, celkem asi 300 nebo jen tu umelou mrchu, potom ale z ceho? ta z 1 okty tam prave prej nevleze, tedy do stary packy, proto se musi koupit jak plast tak ta packa, a vy tu ted pisete ze u okty II jsou plasty co vlezou do starejch pacek rv 98?
  6. no tak to te asi sklamu, vyreseno je prd, protoze jak jsem psal, u ridice mam stary okno a novou stahovacku, nejdriv nesjizdela dolu taky ten centimetr, coz je na pytel, protoze to tlaci do ruky, kdyz jedes studenej loket (na klimu uz nebylo), snad trikrat sem celej mechanismus vyndal a zandal zpatky, porad nic, tak sem jel do servisu, rikam hele nejde dolu a ona natruc poprvi sjela normlane a od ty doby jezdi tak porad, takze sem s tim neudelal nic a beha jak ma, asi se nejak vybehaly ty lanka a sjelo to dolu, nevim proc, jinak ten nove menenej zadek porad stejne, ale tam se na to da vykaslat, vepredu je to ale dost blbi
  7. ahoj, menil jsem pravou zadni stahovacku el. okna, starej typ, tam praskaj ty plastovy packy, nova je uz namontovana, ale nejak nedojizdi okno uplne dolu, asi tak 1 cm zbyde nad okraj dveri (gumy), nevite nekdo co s tim, dilenska prirucka o tom nic nerika, v ty vodici pacce to je nadoraz, utazeny taky dobre, stahovacka je nova, kdyz sem menil pred lety tu u ridice, tak sem mel stejenej problem, ale pak se to najednou rochodilo a zajizdi uz cely, tohle zadni je tedy cerstvi, ale nerikejte mi ze to nejde nejak udelat hned...
  8. no poslouchnai vetru opravdu nehrozi, ja to myslel spis tak, ze je treba na bruslich jako sou 195/15/65 krasne ticho a mekko, ale jinak je to jako u tebe, ja raci uberu komfort, abych vyladil vzhled, ale psal sem to proto, ze vetsina lidi na 17 a 18 kola kouka jako na neco uz zbytecnyho a spatnyho, takze predpokladam ze obecne lidi sledujou uzitecnost a prakticnost nez vzhled a sportovni vlastnosti, ale opakuju ze ja volim tu druhou moznost, proto sem taky snizil podvozek, presel z 16 na 17 a budu delat vejfuk, taky rs naraznik by bodnul :-) ALE moc dobre nerozumim ty vete co slysim vsude, ze kdyz jako dam 225 gumu (tedy 17,18) tak sedis v zatackach a neutrhes a tak, no ja ikdyz mam zimaky 195, tak si nepamatuju, ze by mi nekdy v zatacce uletel zadek, okruhy nejezdim a na silnici do pravouhlych zatacek 70 taky ne (takle kamos votocil trabuka na strechu), takze tohle sou podle mne jen takovy kecy, aby jako clovek nemusel priznat, ze je auto tvrdy jak krava, spotreba vyssi a podvozek trpi jak pes, jedinou protivahou je ten vzhled, ale vetsina rekne, no v zatacce sedim jak pribytej, aby se nereklo, jo sedis, ale se 195 bys taky sedel za normalnich okolnosti - a to 50 rozhodne nejezdim, a pokud jede nekdo uz tak rychle a dementne ze vezme ostrou zakrutu jak sem psal, tak potom myslim se muze stat cokoliv jinyho, nez jen ustrelit prdel, takze pro normalni lidi a polozavodniky je to jen o vzhledu, kterej je ale bomba, takze ja bych do 18 taky sel, ale nebudu rikat ze je to kvuli tomu, ze sem sumachr a auto nesedi, ale kvuli tomu, ze sem narcis, hej
  9. kus

    Elektrona BORBET

    ja je mam na aute taky, popravde receno, kdyby nebyl tak nechapu jak bych to kolo napasoval, asi nejak jo, ale rozhodne bych si nebyl jistej, krouzek je od toho, aby si nandal kolo presne na stred naboje, nic vic, drzi ho srouby, pokud krouzek nepouzijes, nejspis to trosku netrefis a kazda odchylka na kole je spatna bych rek, rozhodne pri cenach tech krouzku, jednou si odpust MekBucek a je to
  10. Rocky Podáno: 30.10.2006, 13:43 Zdarec. Chci se zeptat, jestli máte někdo na Octávce 18" kola? mám tam zatím 16" a vypadá to nic moc Jaké máte z 18" zkušenosti při jízdě po těch našich cestách Najezdím měsíčně asi 6000km po celé Čr a cesty jsou hrozné.Možná bych ty 16" i prodal za dobrou cenu Tohle me taky zajima, osobne mam zkusenost takovou a to cerstvou, ze prechodem z 16 na 17 se rapidne zvysil hluk v aute, castecne to delaji gumy, nepatri zrovna mezi tichoslapky, byt sou celkem solidni, bridgestone, spotreba nevim, zatim se to tvari vselijak, teoreticky by mela zustat stejna, protoze sem pouzil stejnou sirku gumy, z 16 205 55 sem na 17 205 50, tedy RS styl, prakticky ted jedzim s vetsi spotrebou, ale je to chvili, takze jeste se zavery pockam, urcite je citit ze je disk vetsi, jako by okte ztezkly nozicky :-), no to je ale jen dojem, casem se ukaze jak ta spotreba, no ale kdybych dal 18, tak srdce hodne zaplesa, ale usi zdechnou, takze nevim, ja treba najezdim malo, kolem 10tis rocne a jen po meste, takze mne na komfortu jizdy nesejde, ale jestli ty najezdis 6/mes, takze 70 rocne, tak bych do 18 nesel, protoze ikdyz najdes hodne dobry = tichy gumy, stejne uz je ta guma tak mala, ze hluk musi bejt uz opravdu velkej, ikdyz ja to vidim jinak, mam 1,6 74kw, takze pri jizde slysim jen vitr a gumy, motor jen kdyz je ve vetsich otackach, to u vas traktoristu nehrozi, takze tam se to ztrati, tedy s hlukem nevim, rozhodne ale asi trosku jeste naroste, horsi je, ze pri takovym kvantu kilaku se rychlej vsechno odrbe na podvozku, tlumice, stabilizatory, ramena, cepy, cojamvimjeste... podle mne je 18 idelani na nakou 1,8T, snizenou (ale aby to vlezlo) co jezdi kolem 20 rocne pul mesto pul venku, A POPRETE TO!
  11. kus

    jaky bezp. srouby

    no porad nerozumim tomu z jakych dvou casti se ten McGard sklada a pak mne tedy zajima jeslti je normalni ze praskne nejakej ten nastavec nebo ne, co se tyce zabezpeceni, tak je bez debat ze je nejlepsi, ale taky nechci dat na auto srouby, ktery sou extremne haklivy, protoze kdybych nekam jel, treba pichnul a utrhnul ten sroub tak co potom, treba pojedes do chorvatska, cestou bodnes a pokud to urves, tak si v coudu, nikdo to neotevre bez toho original klice a ten muze prijit tak za mesic, dva, takze co pak, to by bylo fakt hodne spatny, musel bys objednat odtahovku do cr, takze treba 10 tis, co ja vim, cenu neresim, ale jen to co je rozumny, pokud ty blocky bez klice otevres treba po nakym hodinovym stourani, tak proti kradezi to staci, pokud nebudes parkova v lese a kdybys ten adapter stratil, tak to nekdo v servisu otevre
  12. kus

    ET?

    takze jako obvykle na trivialni otazky odpovedi nejasne, poradim ti velmi lehce, rozmer 6,5 x 16 ET 42 je standartni rozmer alu od skodamotorwerke, tedy jakakoliv skodovka s 16 kolama origo skodovackyma by mela mit tenhle rozmer, dyt si to i sami pisou do TP, ze, takze se toho urcite drzi u vsech 16tek co vyrabi, takze jak to vypada posoudis velmi lehce, protoze cestou do prace uvidis 10 jinejch... ja mel na 1.6 7,5x16 ET 38, coz bylo oproti ty 6,5 vic vylezli dovnitr i ven, taky je tam 2,55 cm zeleza navis, pokud mas 7x16, tak aby se to vlezlo :-) tak ET by bylo dobry pod 40, ale 42 by se jeste melo vejit, viz http://www.epneu.cz/tech_podpora.php -tady najdes jak vypocet pneu, tak rafku, takze si zadej origo rozmer, tzn 6,5x16x42 a proti tomu tvych 7x16x42 a hned uvidis o kolik se to vytahlo dovnitr, jen pro predstavu, pri mych 7,5 16 38 sem od vnejsi hrany gumy a tlumice na predku mel tak 8 mm mista, prst nezalez
  13. kus

    jaky bezp. srouby

    z jakych dvou casti? ja myslel ze je jenom sroub, to co je na obrazku a nejakej ten adapter (orech) co bude na jedny strane jako normalni sroub a na druhy jako ta "kyticka"
  14. kus

    jaky bezp. srouby

    tak sem vcera obmenil disky, ted uz mam 17" s 205 50 17, vzhledove je to kolo urcite hezci, na sirku je to stejny jako predtim 205 55 16, takze se snad spotreba nebude zvysovat, respektive nevim proc by mela, jen mne prekvapila hlucnost, ktera z puvodnich 16 dunlop na soucasnych 17 bridgestone potenza sla nahoru tak o 40%, jinak nejak zasadne trvdsi se to nezda, trvdy uz je to dost, mam snizeno :-), ta hlucnost se asi dala ale predpokladat, kdyz je guma vlastne o 10 mm nizsi, o to musi bejt vlastne tvrdsi a tim padem hlucnejsi, taky ma 2 x takovej vzorek, takze to asi taky neco prida
  15. kus

    jaky bezp. srouby

    no jestli tou matici myslis ten adapter co nasadis na sroub abys ho vytocil, tak ten ti proda vyrobce toho sroubu, obvykle se ten tak zvaný klíč prodavá priblizne za polovinu ceny, pokud se ti povedlo strhnout ten zalis primo na sroubu, pak je to celkem zasadni problem, to nevim jak by se odvrtavalo add mikl, no na tyhle dezenty je soucasti dodavky i sada sroubu, tech kuzelovych, predpokladam ze sou jen 2 typy, kuzelovy a kulovy, takze musim koupit bezpecak kuzelovej, podtypy snad neexistujou, jako treba kuzelovej typ A,B,C... to doufam ne, tedy jakejkolik kuzelovej potrebuju no ale porad nevim jestli ty gardy nebo bloky, zatim vede gard 7:3
×
×
  • Vytvořit nový...