Přejít na obsah

HonzaKLE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    91
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 432 zobrazení profilu

Oznámení HonzaKLE

Nováček

Nováček (1/14)

7

Popularita

  1. HonzaKLE

    Spojka Citigo

    Ahoj kolegové. Autíčko máme doma jenom chvilku, jezdí pěkně ale neskutečně mě irituje to pomalé padání z otáček při řazení. Jezdím s auty přes 30 let ale s tímto autem to vypadá jak kdybych byl těsně před závěrečnými v autoškole. Vyřešil jste to někdo přehráním softwaru nebo mi poraďte jak mám řadit z otáček někde kolem 5 tisíc - nechat spadnout otáčky nebo to zadusit spojkou?
  2. Ahoj kolegové. Po delší odmlce s vozy škoda (naposledy OII 4x4) pořizujeme domů CITIGO jako třetí auto do rodiny pro dceru. Po přečtení zdejšího fóra (velmi inspirativní) začínám shánět doplňky jako jsou podběhy, kryt pod motor atd. Máte někdo zkušenost s tímto krytem pod motor? https://krytypodmotor.cz/cs/vw-up/3448-vw-up-kryt-pod-motor-plast.html Předem díky za vaše názory a ať vám to jezdí!
  3. Dobrý den pánové. Tak jak se vám jezdí s předokolkami v tomto počasí?
  4. Zdravím všechny. Konečně diskuze ve které by mohl být můj názor užitečný. Zdá se mi že můžu porovnat oba systémy pohonu relativně korektně neboť vlastním O2 4x4 1.9TDI a VW Touran 1.9TDI což je podvozkově O2, motor je totožný 77 kW. Trakce 4x4 je nesrovnatelně lepší na jakémkoliv povrchu tj. i na suchu natož pak na povrchu se sníženou adhezí. Je pravda že ten velký rozdíl poznáte jenom při přímém srovnání tj. při střídání obou typů pohonů. Pokud jezdíte jenom s předokolkou a jste spokojený radím neměnit, výhody jsou zmíněny v předchozích reakcích tj. menší váha, nižší spotřeba a pořizovací cena, .. Pokud uvažujete o těžším provozu tj. hory, nezpevněné cesty, stavby, přívěsný vozík, .. je 4x4 určitě lepší jak systémem pohonu tak ochranou motoru a větší světlou výškou. Na závěr tohoto mého výplodu chci říct že jiné auto než s pohonem 4x4 si nekoupím :-)), optimálně s redukční převodovkou a uzávěry diferenciálů. Díky za vaší trpělivost a ať vám to jezdí
  5. Dlouhodobá skutečná spotřeba (měřená ne z maxidotu) je 7,2 l/100 km. Je v tom hodně krátkých tras po městě. Mimo město 6,5 l/100 km, níž ani ránu
  6. Tohle vysvětlení mi přijde logické, vypuštěný vzduch z turba asi zaklepe výfukem a někde to rezonuje. Co mě ale víc překvapuje, že si s tím servis nevěděl rady a zkoušeli všechno možné. Pokud je to všeobecný jev asi by se mnou byli hotoví hned.
  7. Tak jsem před chvílí dovezl auto ze servisu. Dle rady z MB se snažili zjistit zdroj hluku. Vyndání kardanu, kontrola HALDEX spojky a zadního diferenciálu. Vše bez vady, hluk stále stejný. Další žádost o radu do MB. Dle rady vyměnili turbo, hluk stále stejný nicméně změna nastala v přístupu servisu: hluk je prý normálním projevem turba u všech O2 1,9 TDI. Zajímavé!! Když jsme projížděli jinou O2 nic jsem neslyšel. Mám na vás prosbu: když ve 2. tis. otáčkách sundáte nohu z plynu, slyšíte nějaký nepřirozený hluk (rezonování, chrčení). Tak zatím díky.
  8. Tak hlásím pokrok. Dneska jsme jezdili novou 4x4 a ta žádný hluk neprodukovala tak prý tam nějaká závada bude. Budou kontaktovat MB, sami si neví rady. A jeden dotaz: jak se projevuje turbo když se chystá do věčných lovišť? Mějte se a jezděte s rozumem, dneska jsem 1,5 hodiny dostával auto ze závějí
  9. Zpět k tématu. Dneska jsem si konečně trochu zajezdil se zadkem v akceleračním smyku! Moc pěkný! Jen mě trochu rozhazuje ten rachot ze zadního diferáku nebo HALDEX spojky nebo co já vím. V pondělí jde auto znovu do servisu, aby ho mohli projet a přesně popsat závadu pro Mladou Boleslav. Skoro mám strach jim to tam nechat, aby to v tomhle počasí nenabořili. Kámošovi tam nabourali auto když s ním jeli na svačinu (samo že na zkušební jízdu).
  10. Mám tentýž problém. V servisu "seřídili" zámek, výsledek je stejný jen dveře jdou hůř zavírat. Zkoušel jsem těsnění promazat, ale nic nepomáhá.
  11. Gratuluji k Vitaře, dneska bych do ní šel asi taky.
  12. HonzaKLE

    Reklamace

    Už jsem točnu taky viděl, má ji člověk co má nemocnou krční páteř a nemůže otočit hlavou. Chodí to lehounce stačí tlačit do blatníku jednou rukou.
  13. Tak jsem si musel dát den oddych abych rozdejchal tu včerejší návštěvu servisu. Shrnu ji do několika bodů aby to mělo štábní kultůru. 1. Zkušební jízda při ranním přistavení: mechanik + přijímací technik do auta a hurá na silnici. Během cca 500 mm jsem předvedl co to dělá. Technik potvrdil, že zvuk jde někde z pod zadních sedadel, pískání z motoru slyšitelné za jízdy i při protůrování motoru s otevřenou kapotou. Je to divný, zvuky tam jsou ale u nikoho jinýho nic podobnýho neslyšeli (začínám tušit jak se bude situace vyvíjet), tipují na výfuk a turbo. Upozorňuji na přítomnost pohonu zadní nápravy a po kratším odborném výkladu technika o tom, že do haldexu jde výkon motoru jen při prokluzu předních kol (myslel jsem si, že když je haldex spojka součástí zadního diferenciálu tak kardan je trvale poháněn) odcházím. 2. Auto na dílnu, odpoledne vám zavoláme. 3. Volat jsem musel sám, auto bude připraveno za cca 1 hodinu (8 hodin na dílně, nebo venku nevím). 4. Dostavuji se do servisu: Auto ještě není hotové, mechanik ho projíždí (cca 20 min). 5. Seznámení s provedenými úkony: na motoru nic, auto je přece nové a nemůže s ním nic být, píská turbo a je to prý normální, 4x4 má prý jinak nastavené lopatky turba (slyším poprvé, myslel jsem si že 1.9-77 kW jsou všechny stejné). Podotýkám že zvuk pískání je kovový jako když pískají brzdy, žádné pohvizdování turba. Zvuk z pod auta neví co je, ale promazali?! uchycení výfuku, jinak tomu nemůže nic být auto je přece nové. Mimo protokol mi technik řekl, že zvuk jde z haldex spojky, ale nic s tím dělat nebudou protože auto je přece nové a nic s ním nemůže být, pokud to nějak samo nepřestane za týden budou muset kontaktovat MB. 6. Zkušební jízda se nekoná, podepisuji protokol o převzetí a se slovy technika abych vše sledoval se loučím. 7. Po 300 metrech zjišťuji, že auto je ve stejném stavu jako když jsem ho tam dával
  14. No jedna vzpěra mi málem upadla to je fakt, ale už jsou obě přitažené. Ten zvuk jde někde zezadu odspoda.
×
×
  • Vytvořit nový...