Takhle, ty prevodovky moc neodchazeji, jak poznas slusnou prevodovku?? Kdyz by jsi ji kupoval nekde na vrakarne podivej se na stav oleje, olej musi mit nacervenalou cirou barvu. Zadnej zakal, zadne kovove spony. Skryta vada, to je tezky to resit, delalo to kdyz jsi to auto kupoval??? Jestli ne tak mas smulu. V bazaru ti na 99 procent reknou, podivejte se, blbe jste radil a ocesal kola nebo neco podobneho. Takze ty jim to tam das, zaruku ti neuznaji, zaplatis jim 2000 KC za prohlidku a nic vic. Podivej se na olej v prevodovce, jak vypada. Dalsi vec, nez budes plasit s nejakou prevodovkou, zajed do dilny a vyndejte ji. Podivat se na lozisko, lamelu, pritlacak a setrvacnik. To udelej prvni, nez koupis prevodovku, jo jeste jsem zapomel na vypinaci paku loziska. To vsechno zkontrolavat a potom resit