Přejít na obsah

greggie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 120 zobrazení profilu

Oznámení greggie

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, chcel by som sa spytat ohladne rozvodov na 1.2 TSI - nas firemny Skoda dealer nam ponukol jazdeny Yeti 1.2tsi z Januara 2010, nabehane 90.000km, auto vyzera super a aj dealerka, ktorej doverujem ako vlastnej mame hovorila, ze predchadzajuci majitel sa sprava k svojim autam dobre, z coho ale mam samozrejme strach su prave rozvody tohto motora. Pytal som sa na historiu a na konci Jula 2011 boli menene rozvody, co by malo nasvedcovat tej zvolavacej akcii na vymenu opravenej sady, viz nizsie: Aspon podla pocutia po nastartovani studeneho motora rano som nic zvlastne nepocul, je vsak pravda, ze to bol druhy start to rano nez nam auto priviezli na testovaciu jazdu cca 100m z garaze. Pri cca hodinovej testovacej jazde tiez ziadne problemy, motor tichy, zatah v pohode. Nizsie je nahravka startu, ak to pomoze pri posudeni Diky. Voice 001_sd.m4a
  2. hlasim uspesne opravenie pazvukov B stlpiku na strane vodica - teda asi tak 15cm od ucha co mi neskonale liezlo na nervy. pri poslednej garancke (30.000km) som to nahlasil ako jedinu zavadu, mechanik vyzeral, ze aj napriek jazykovej bariere (byvam/pracujem v belgicku a francuzstina zatial iba dostatocna) ihned vie o com hovorim. zatial je uz mesiac uplny klud (klop-klop). ziadne ine pazvuky, okrem bordelu v kufri nemam. inak som zatial riesil len nefunkcnu pamat vodicovho sedadla - to opravili az na 2hy krat, tiez zatial v cajku
  3. Zdravím, dostal som minulý týždeň služobnú O3 elegance plus nejaké fleet packy. Ako zistím či mám xenóny s AFS? Sú to určite bi-xenóny s LED DRL ale v tých packoch aby sa čert vyznal, ešte keď to je po francúzsky (Belgicko). Keď ich zapnem tak je vidieť že sa nejak nastavujú nielen hore - dole ale aj doprava-doľava. To je ono?
  4. moze sa na VAGu objavit nejaka chyba ked nesvieti ziadna kontrolka? alebo svetielka na palubke sa zapinaju az pri vaznejsich zavadach...? btw dnes zase 60km uplne bez problemov... asi fakt len ked to zacne robit zastavit u prveho servisu...
  5. mam dlhodobejsi problem s 1.4mpi 44kw rv/2001, uz davnejsie asi 3-4 roky sa mi obcas (4-5x do roka, vacsinou na jar/jesen pri 3-10 st. C) stavalo ze po nastartovani motor citelne sklbal na volnobeh aj pri pridani plynu, ak to mozem porovnat bol to rovnaky pocit ako ked mi na starej 120L vynechaval 1 valec... stalo sa to vsak par krat aj pri zahriatom motore napr. po 15km jazdy pri stani na semafore... vzdy stacilo zhasnut motor a nastartovat znova, niekedy aj na 3ti krat a potom motor slapal uplne v pohode dalsich par tyzdnov/mesiacov... kedze sa to stavalo fakt len obcas velmi som to neriesil no posledny stvrtok opat po cca 20km jazdy pri stani na semafore som si vsimol ze motor sklbe viac ako zvycajne, teraz vsak nepomohlo ani 5 nastartovani tak som dosiel cca 2km do ciela jazdy, kde som cca hodinu nieco vybavoval, pricom som chcel nasledne hned skocit do servisu... no ked som auto nastartoval po tej hodine stania, bolo a stale je uz zase vsetko v pohode... netusite co by to mohlo byt? hlavne je mi zahadna ta "samoopravitelnost", kedy fakt v minulosti stacilo 2hy krat nastartovat a vsetko fungovalo v pohode... pritom nesvieti ziadna kontrolka, nic nepipa a aj ked je zohriaty motor a zacne sklbat, tak ma len o 0.1l/h na volnobeh vyssiu spotrebu (namiesto 0.8 ma 0.9-1.0l/h). je bezpecne, v pripade ze sa to zase prejavi a nezmizne s tym dojst az do servisu? ono sa s tym da jazdit, ale na 2ku a 3ku to citelne sklbe a nema vykon.
  6. no, ja by som stale rad vedel nejake logicke zdovodnenie preco vobec skodovka/vw zacali s malymi pravymi zrkadlami... nechce sa mi verit, ze taku blbost by spravili koli zanedbatelne zlepsenej aerodynamike/spotrebe hlavne dnes, ked sa robia kriziacke vypravy za zlepsenie bezpecnosti na cestach a male prave zrkadlo moze podla mna kludne byt ako podstatna pricina par dopravnych nehod...
  7. Od 95,-Kč do 190,-Kč, podle toho, jestli jde jen o pastelovou barvu nebo zda je tam ještě ta druhá lahvička s bezbarvým lakem. U metalízy, na kterou byl ten původní dotaz, jsou vždy lahvičky 2. Pro cenu konkrétního odstínu ve Škoda servisech se stačí mrknout na www.skoda-auto.cz, a dále pak v roletovém menu Servis@příslušenství, Příslušenství, Fabia, Autokosmetika a najít si tu svou barvu velmi vdaka za vycerpavajuce info :worthy
  8. mas nejaky konkretny tip co presne kupit a hlavne kde?
  9. skusal som hladat, ale nic ohladne tejto temy som nenasiel - cim najlepsie opravovat povrchove skrabance? mam tmavu zelenu natur metalizu a kazdy aj mensi povrchovy skrabanec je pekne vidiet nie ze by som bol nejaky precitlively, ale po 5tich rokoch je ich tam uz neurekom
×
×
  • Vytvořit nový...