Přejít na obsah

ceannu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    91
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 247 zobrazení profilu

Oznámení ceannu

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Caute, tak nieco podobne riesim momentalne ja!!! Tiez sa auto sprava podobne a tak som sa rozhodol trochu experimentovat. Mne ako tak pomohlo (pravdepodobne) vycistenie konektorov lambda sond a vymena vzduchoveho filtra. Po par diskusiach tu zhrniem veci na ktore sa v takychto problemoch treba zamerat: - filter (vzduchovy, palivovy) - skrtiaca klapka - sviecky a zapalovacie cievky - lamba sonda (zalezi od motora ci su dve) - je pri studenom stave predhrievana a ked nema napajanie tak dava RJ nespravnu informaciu a to ma za vysledok zlu zmes - kabelaz k RJ (casto sa stava ze sa vypoji hadicka zadneho ostrekovaca a kvapalina potom strieka rovno na kablove zvazky - tie postupne hniju!!!) - vstrekovacie ventily znecistenie Co sa tyka tej baterky tak do istej miery to moze byt sposobene aj tym ale skor len pri starte. Toz moje poznatky k podobnemu problemu.
  2. ceannu

    Svíčky

    sviecky menene, filter a klapka su na programe ako prve...a aj palivovy filter....kua to budem zase zasraty od bordelu
  3. ale ja mozem v praci nieco poriesit... stlaceny vzduch nie je problem
  4. ale ja cakam nejaku pomoc vo forme navodov a nie nejaku firmu....ja rad ked si mozem veci sam spravit a niecomu sa pri tom aj naucit
  5. tie kruzky treba po vytiahnuti ventilov vymenit za nove alebo ostavaju povodne? staci ventily vyskrutkovat a vytiahnut smerom od valcov alebo nieco ine este treba uvolnit. priznam sa ze nedavno som ich chcel vytiahnut a nejako sa im nechcelo von ake napajanie ventilov mam pouzit na ich otvorenie? staci jednosmernych 12 voltov?
  6. cisty vzduch alebo zmiesany s nejakymi prisadamy vies poradit ako to co najbezpecnejsie vytiahnut a na co treba davat pozor a co po tom ked to je vycistene?
  7. ja som myslel ze to pripojit na nejaky zdroj napajania a tiez to prestriekat napr liehom alebo benzinom...to by nebol problem...aky silny tlak pouzivaju? nevies nahodou
  8. duchaplna pomoc... ja som ich chcel pozriet ci vsetky vyzeraju rovnako alebo ci nahodou niektory nejavy znamky prepalenia alebo znecistenie na povrchu... ale dakujem za namahu
  9. Mam dalsiu otazocku (sorry ak zacinam byt otravny ) vie niekto poradit ako co najlepsie a najrychlejsie demontovat vstrekovacie ventily a ich aj vycistit. Viem ze drzia na dvoch dlhsich skrutkach ale priznam sa ze neviem postup ako dalej. 1.4MPI 50kW
  10. super...vdaka za potvrdenie pani. pekny den
  11. no tak pani, ved uz ma tolko nenechajte cakat
  12. no tak chlapi!!! to tu neni nikto kto to dokaze potvrdit? moze to prosim vas niekto premerat pre porovnanie?
  13. caute este raz, rad by som aktualizoval moju problematiku a chcel by som vas poprosit o nejaky napad ako riesit tento problem: - dnes mi asi tak na 1/2 zohriaty motor mal problem nastartovat... uz nesvieti ziadna chybova kontrolka, len mal proste problem nastartovat... nastartoval az na treti krat!!! cez vikend som urobil nejake tie zakladne kontroly ako: - skontroloval som sanie vzduchu, skontroloval filter (neviem ci je na vyemnu - je dost sedo cierny) tak som ho aspon s vysavacom trochu prebehol a planujem ho tento tyzden vymenit - prestrekol som skrtiacu klapku - vycistil som viacero konektorov vcetne konektora lamda sondy 1 Neviem, ale zacinam mat podozrenie asi na palivovu sustavu, a najviac na palivovy filter... auto ma najazdene cca 97 000km a podla vsetkeho nebol tento filter este vobec vymeneny co si myslite vy? dakuje
  14. ANO MAM NA MYSLI RJ MOTORA...
×
×
  • Vytvořit nový...