Přejít na obsah

Unknown

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    48055290

Oznámení Unknown

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No dobrý no. Mě to dělá taky. Zámek na řidičově straně nezamyká a neodemyká a zámek též zkoušen jiný a beze změny Nicméně asi to bude určo někde v kabelech, protože občas se mi stane, že to zamkne (ale už to neodemkne)...takže asi nějakej kablík, ale kdo se v tom má vyznat? :-( ....kdyby někdo věděl, tak dejte vědět pls.... Jo a taky se mi stalo, že jsem na benzínce otevřel dveře a začalo normálně pípat, že mám rozsvíceno a když jsem dveře otevřel ještě víc (do druhé polohy), tak to přestalo....tak kdyby mi někdo poradil, kterej drátek by to mohl být, tak bych byl moc moc moc a moc vděčný, protože je jich tam moc :-(
  2. Unknown

    ABS cerpadlo

    No...mě to teda dělá hned po otočení klíčku do polohy rozsvícení kontrolek, tak mi něco jakoby zepředu udělá takové "bzzzzzz" a pak někdy i jak říkáš když se rozjedu, ale to slyšim zase jakoby zezadu (ale je to auto, takže se mi to může jen zdát, že to jde zezadu). Je to takové jakoby zabzučení (jakoby nějaký servomotorek, nebo já nevim co). A dělá mi to už snad od té doby co mám Octíka (tj. přes tři roky). A vše v poho Takže je to asi normální. Jinak mám 1.8 20V (bez turba) r.v.98
  3. Fialový z GB? To je onen zmiňovaný PowerFlex?
  4. Unknown

    IMMO

    No...ale Octavia 1.8 20V / 92kW r.v.98 tam uvedená vůbec není Takže tam se to vůbec nedělalo a je tam něco úplně něco jiného? A nebo to tam prostě nemaj uvedený?
  5. jj....mockrát děkuji za odpověď. Vím, že se to má po chvíli ustálit. Právě, že když mám připojený měřák a odpojím tu řídící jednotku v levých předních dvěřích, tak se to po chvilce ustálí. Myslíte, že by to mohlo být teda i tím spínačem kufru? Když odpojím centrální řídící jednotku komfortky, tak to stejně nespadne a když jsem zkoušel odpojit jednotku v pravých předních dveřích, tak také nic. Jen ta jednotka v levých předních dvěřích když se odpojí tak to pomůže. Děkuji
  6. Ahoj. Mám problém. Š.Octavia 1.8 20V r.v.98. Odešla mi baterka, ale to není podstatné. Ale hlavně jsem zjistil, že auto, když je v klidu zaparkované a zamčené, tak odběr proudu neklesne pod 270mA. Zkoušel jsem už odpojit tisíce věcí, včetně alarmu a podobně, ale nic nepomohlo. Jediné co pomohlo odpojit celé LP dveře (u řidiče) tam dole pod palubkou a nebo odpojit řídící jednotku ve dveřích řidiče. Pak spadne proud na 30-50mA, což je pohoda. Neví někdo jestli budu potřebovat novou ŘJ levých předních dvěří, nebo jestli to půjde nějak opravit? Rád bych si jí třeba jen půjčil, ale neumím jí vyndat bez demontáže celého mechanismu stahování okének apod...a toho se tak nějak trošku bojím. ;o(((( Pozn.: Zkoušel jsem odpojit i centrální jednotku komfortní elektroniky, ale to nepomáhá...jen ta jednotka ve dveřích. Předem moc děkuji za rady a podobně.
  7. No...hlavně teda já nevim no, ale měl jsem podobný problém a bylo to tlačítkama u řidiče ve dveřích. Stačilo je vyndat, rozebrat vyčistit všechny kontakty lihem a je to OKi
  8. No...stejná fotka...taky to mohl někdo ukrást odsud no. No jo no. Ale asi je to jedno. Fotky už jsou pryč a letí oběhnout svět. No...svět asi ne....
  9. Unknown

    auto servis

    No...všechno OK a se vším souhlasím (s tím co psal MartinRS, Garny a ostatní členové). Jen bych měl takovej napůl dotaz. Také potřebuji už na své Octě vyměnit rozvody... a jelikož sháním někoho solidního a ne moc drahého a nejraději bych, kdybych u toho mohl být, popřípadě i pomoct, tak se ptám, kde to jde. A je teda pravda že všichni, kromě jednoho člověka, kterej nedělá přímo Octávky (dělá Porsche), tak mi řekli, že je potřeba ještě připočítat vodní pumpu, která jinak často odchází po výměně rozvodů a je zbytečný pak platit znovu za práci, když už je to jednou rozebraný, tak si připlatit 1200,- a pak už to neřešit. Tak jsem se chtěl jen zeptat tady na podobné zkušenosti (jestli se to stalo jednomu člověku ze sta, tak to nic neznamená a stejně jako vodní pumpa, může samozřejmě odejít cokoli jiného). Jen bych měl dotaz jestli jsou i podobné zkušenosti.... Děkuji za odpověď...a přeji více pochopení od zákazníků...
  10. Unknown

    Znaky, symboly

    Já sundávám vše horkovzdušnou pistolí (samozřejmě se musí z přiměřené vzdálenosti a ne jí dát na plno ). A jinak boční lišty určitě půjdou na autě, ale bude asi pakárna to oblepit....možná práce na stejně dlouho jako je sundat....ale ušetří se za nové, protože když je jednou sundáš, tak nevim jestli se dají sundat bez poškození tak, aby tam šli opětovně nalepit.
  11. No kucí...v podstatě se vším s váma souhlasim. Ale Ty mlhovky? Já nevim....mám je ve světlech. Jezdím s nima většinou po Praze, bo to svítí míň a někde mezi lesem nebo polema jsou dosti nevyhovující. Nicméně mi svítí hodně do země a zkoušel jsem jet proti svýmu autu (jiným autem) a mlhovky mě oslnili mnohem méně než klasický potkávačky. Tak já nevim Zkoušel jsem to jen za tmy, ale to by bylo asi horší než ve dne, ne? Takže nevim. Říkám si, že míň oslňuju, je to hezčí a vidět jsem stejně. Mezi stromama a polema někde za Prahou svítím normálně. Takže asi tolik k mým mlhovkám. A s ostatním s váma plně souhlasim.
  12. jj...díky. Jinak jsem na ní koukal (respektive jen na konektor), ale drátky jsou ještě v takové umělohmotné hadici (husí krk se tomu taky říká) a nevím kolik je tam drátků, ale je tam 5pinů. 1.500,- ???? Za takovej malej čudlík? A nevíš náhodou kde tu najdu ty odkazy na ty prodejny? Jinak to se jen vymění asi, že jo? Nic nenastavuju...jen vyšroubuju ty dva šroubky na tý hadici a vyměnim a jedu dál. Je to tak, že jo?
  13. jj...takže myslíš vyměnit váhu vzduchu? To je takový to malý jak tam vedou dva drátky a je to na hadici mezi vzduchovým filtrem a motorem v podstatě skoro hned u toho filtru? A kolik to stojí nový? Kupoval jsi to přímo ve Škodovce nebo jinde? Předem díky za odpověď.
  14. Ahoj. Mám Octu v sedanu 1.8 20V SLX r.v.98. A je to cca měsíc co pozoruju ztrátu výkonu. Respektive prostě mi přijde, že jede hůř než před tím. V podstatě cca ze dne na den. Možná je to jen můj pocit, ale dalo by se nějakým jednoduchým testem zjistit jestli mám nějakou ztrátu výkonu nebo ne???? (na VAG nemam kabel, ale už ho dlouho plánuju). Joooo a ještě (ale to už dělá celkem dlouho) když stojím a mám volnoběžné otáčky, tak občas jakoby poklesnou (je to jen kousínek) a je cíti takové zaškubání motoru...co s tím? Kde je chyba a jak opravit? Najeto přes 250tkm a řekl bych, že bez problémů...jen tohle škubání nevím co je. Jinak bych řekl, že vše OK (až na tlumiče a s tím spojené drobnosti).
  15. Rozpěra mezi tlumiči slouží, jak už zde bylo řečeno k zabránění kroucení karoserie (to nastává v zatáčkách). Rozpěra má smysl spíše při ostřejší jízdě. Na jízdních vlastnostech to není zas až tak poznat, ale jistě má vše pro a proti. Pokud se nebude kroutit karoserie, bude se logicky buď kroutit něco jiného (ale už se nemá co kroutit) a nebo budou namáhány některé součástky více, než bez rozpěry, tím pádem dříve odejdou a začnou se projevovat následky. To vše se samozřejmě projeví až po několika (asi ne málo) ujetých kilometrech. Tipnul bych tak minimálně 10.000km ostré jízdy (tím myslím, že by musela být každá jízda ve sportovním stylu a se spoustou zatáček a nerovností a podobně). Takže závěr je asi takový, že vady součástek způsobené rozpěrou se nejspíše projeví až dalšímu majiteli, protože to určitě bude za hodně dlouho a to už to auto asi budeš prodávat. No. Tak asi toť můj názor. Rozpěru bych si asi dal jen kvůli vzhledu, protože si myslím, že jízdí vlastnosti mnohem více ovlivňují kola, tlumiče, pružiny (čepy,ložiska,...samozřejmě také)...atd...Ale hlavně kola, tlumiče a pružiny. Rozpěra? Myslím, že je možno o výhodách, nevýhodách a jízdních vlastnostech s ní a bez ní dost spekulovat a diskutovat.
×
×
  • Vytvořit nový...