Zdravím všechny,
jsem tu nový, takže se omlouvám za občasnou špatnou terminologii. Před dvěma týdny jsem doma obměnil vozový park, měl jsem RENAULTY (2x Laguna, 1x Espas) a teď jsem pořídíl 2x oktavii I a 1x superba, v Renaultech jsem se vznal dobře, už proto, že to byly všechno benzíny a škodovky mám v naftě.
Ale vraťme se k problému co se mi přihodil, v sobotu přestalo hrát v oktávce 1.9TDI 66kW radio, to jsem vyndal a proměřil, bylo v pořádky, tak jsem zkontroloval další pojistky z boku palubky a našel jsem velkou 10A přepálenou pojistku, doma jsem našel jednu náhradní, zdála se mi trochu prašivá, ale byla v pořádku. Nicmémě jsem tu prašivou pojistku dal na místo jedné dobré pojistky (druhý sloupek z leva a třetí pojistka od spodu) a tu dobrou pěknou do pozice pro rádio. Rádio hrálo dobře, všechno se zdálo v pořádku, do dody, než jsem nastartoval, motor vydával mnohem výraznější bouchání (jako 50let starý ZETOR) než kdykoliv před tím, ze začátku mě to vyděsilo, ale potřeboval jsem jet pryč, tak jsem vrazil. Za jízdy motor nešel vůbec vytočit nad 2000ot. a počítač ukazoval šilený čísla pro aktuální spotřebu (33l/100km), motor vydával stále velmi výrazný klapot. Ujel jsem asi 20km a zastavil, poté už jsem se nemohl skoro rozjet ani s plným plynem. Nedalo mi to a znovu jsem otevřel pojistky na boku palubky, vytáhl jsem prašivou pojistku dal jí na pozici radia, tu dobrou vratil na původní místo, poté jsem zkusil nastartovat a klapání už nebylo slyšet, zkusil jsem jízdu a motor šel za plynem jako nový.
Je možné žeby ta pozice pro pojistku (druhý sloupek z leva a třetí pojistka od spodu) byla pro váhu vzduchu, a může trochu jinak vypadající pojistka (ale stejné A) způsobit takové problémy???
Děkuju za odpovědi.