Přejít na obsah

MenXB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení MenXB

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, nevite kolik gramů oleje má být v systému klimy u O1 1,9 TDI 96kW?? Moc by mi to pomohlo. Ted při plnení mi to napsalo 20gramů a 800gramů chladiva.
  2. Taky přidám fotky zadních světel na oktávu, taková jsem jeěště neviděl, myslíte, že je to domácí výroba ???
  3. MenXB

    Sraz superbů

    Čau, klidně ti to tam vyzvednu, většinou se kolem pohybuju i přes den, napiš mi adresu a snad nebude žádný problém ti to ve čtvrtek vyzvednou, v pátek si to vezmeš. Martin
  4. Cauky, kdyz to taky ctu, tak jsem si vsiml neceho podobneho na mem SuperBu 2.5TDI, presne jakmile auto stoji jeden cely den a dele a ja pote zacnu startovat, tak to toci a toci az kdyz prislapnu plyn nebo zkusim znovu nastartovat, tak chytne. Mam podezreni ze se mi straci nafta, zkusim vymenit naftovy filtr, ale nevim. Doufam, ze to nebude nic zavazneho.
  5. Jedu takovou velkou akci si nesmím nechat ujít, kór když už mám taky superba
  6. Vyndal ti pri lepeni folile na zadni sklo plato a sundaval ti tapecirung ze dveri, nebo to maji uz nejak zmaknute? Diky M.
  7. MenXB

    Sraz superbů

    Určitě jeto hodně zajímavě a rád bych jel taky takže počítejte se mnou.
  8. Tak to jsem rád, byl jsem trochu překvapený, že vrtule běží pořád. Prostě předtím jsem měl Renaulty a ještě v benzínu, takže škodovky jsou pro mě trochu španělská vesnice. Jen ještě vyřešit to chvění motoru.
  9. Zdravím všechny, už začínám být trochu naštvaný na superba. Je v pořádku, že se vrtule v motorovém prostoru točí neustále (ta vetší a když je klima na AUTO, takse točí neustále i ta menší), tj. i teď ráno při 5stupních nad nulou (obě dvě)??? Ještě u žádného auta jsem to nezažil. Všem díky.
  10. Zdravim, jen jsem se chtěl zeptat jestli jde namontovat a zapojit tato navigace RNS-510 i do SuperBa? Díky
  11. Zdravím všechny, jsem tu nový, takže se omlouvám za občasnou špatnou terminologii. Před dvěma týdny jsem doma obměnil vozový park, měl jsem RENAULTY (2x Laguna, 1x Espas) a teď jsem pořídíl 2x oktavii I a 1x superba, v Renaultech jsem se vznal dobře, už proto, že to byly všechno benzíny a škodovky mám v naftě. Ale vraťme se k problému co se mi přihodil, v sobotu přestalo hrát v oktávce 1.9TDI 66kW radio, to jsem vyndal a proměřil, bylo v pořádky, tak jsem zkontroloval další pojistky z boku palubky a našel jsem velkou 10A přepálenou pojistku, doma jsem našel jednu náhradní, zdála se mi trochu prašivá, ale byla v pořádku. Nicmémě jsem tu prašivou pojistku dal na místo jedné dobré pojistky (druhý sloupek z leva a třetí pojistka od spodu) a tu dobrou pěknou do pozice pro rádio. Rádio hrálo dobře, všechno se zdálo v pořádku, do dody, než jsem nastartoval, motor vydával mnohem výraznější bouchání (jako 50let starý ZETOR) než kdykoliv před tím, ze začátku mě to vyděsilo, ale potřeboval jsem jet pryč, tak jsem vrazil. Za jízdy motor nešel vůbec vytočit nad 2000ot. a počítač ukazoval šilený čísla pro aktuální spotřebu (33l/100km), motor vydával stále velmi výrazný klapot. Ujel jsem asi 20km a zastavil, poté už jsem se nemohl skoro rozjet ani s plným plynem. Nedalo mi to a znovu jsem otevřel pojistky na boku palubky, vytáhl jsem prašivou pojistku dal jí na pozici radia, tu dobrou vratil na původní místo, poté jsem zkusil nastartovat a klapání už nebylo slyšet, zkusil jsem jízdu a motor šel za plynem jako nový. Je možné žeby ta pozice pro pojistku (druhý sloupek z leva a třetí pojistka od spodu) byla pro váhu vzduchu, a může trochu jinak vypadající pojistka (ale stejné A) způsobit takové problémy??? Děkuju za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...