Přejít na obsah

dcdodo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    125
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli dcdodo

  • Narozeniny 18.7.1978

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.aeroklub-sabinov.com/foto/index.php?cat=8
  • ICQ
    0

Oznámení dcdodo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ja som to skusil to STP a asi som od toho čakal viac než som sa dočkal. V poctate som nič nepoznal, dokonca som mal pocit, že je to lenivejšie a po vyjazdeni nádrže som konečne natankoval aditivovany 95N + od Tesca a bolo to o poznanie lepšie. Podľa mňa sa viac vyplatí ten aditivovaný benzín než nejaky šmejd čistič a čo sa tíka škrtiacej klapky tak tu musíš tak či tak opčas vyčistiť mechanicky, tak zázračne čističe ani benzíny nie su.
  2. No moj nazor je podobný, že ten motor je 3 válec a popisovane otačky su fakt velmi nízke, mal som tu česť v služobáku cca 1rok niečo najazdiť a fakt mu nizke otáčky nerobily dobre aj ked je tento motor sprevodovaný cca stejne ako HTP1,2 12V tak som snim aj tak jazdil ako keby som mal to HTP a točil som cca od 1750ot/min do 2750ot/min kde sa choval najpružnejšie a jazdil som za cca 4,5 až 5,0l/100km v pohode lahka noha opčas dialnica 140km/hod. Tak nizko som netočil ani oktávku 1,9TDI. Ja osobne vycítim v akých otáčkach sa daný motor dobre chová a naopak kde už mu to nebere a klepe sa. Tam už potom motor netrápim a podradim. No je to na každom čo si predstavuje pod ušpornou jazdou, len aby sa to nepredražilo na servise.
  3. Ja som ho tiež vykúšal a spokojnosť. Neni to V-Power ale pocitovo lepšie než carrera od OMV. Asi to nebude šmejd. Opčas si ho vezmem aby si zas ta moja raketa nezvykla na lepšie.
  4. A čo RJ na diagnostike nič nehlási? Napojit na VAG a nechať načítať chybove hlásenia, ináč to možebyť skoro čokolvek občasné vypadnutie cievky,sviečky, možno RJ vyhodnocuje zlý signál z čidla otáčok, už to tu niekde bolo a hlasylo to zlý signál snimača. Skus to ešte viac popísať, či sa to pri jazde inač neprejavuje, po prípade kedy motor ide v pohodě. Tlaky by maly vykazovať blizku podobnosť, nemaly by sa líšiť +/-5% moj názor.
  5. Áno pánove je to normálny jav u HTP pri zošlápnuti akceleratoru hlavne naprázdno pri otvorených dverách auta, v tom nám možu kolegovia závydieť. Pred časom i na mňa čumel jeden chlapík na benzínke ked som to tam tak trochu pohladil pedál a obzeral sa pokial som neodišie a sedel v svojom golfe.
  6. Mám osobne FERODO a som celkom spokojný, ale na budúce pojdem do ATE doporučuje mi ich moj mechanik, že ma snimi dobré skúsenosti. Pozor na napodobeniny, upozornil ma mechanik, že sa často predávaju napodobeniny ATE a je to ťažko poznať vedšinou vás na to upozorní nízka cena. Originál sada kotúče a doštičky stoja cca 2000-2500kč.
  7. Ja osbne som to riesi začiatkom roku a vsadil som na známu cz značku Tyll strdny + konec + výmena cca 3100kč priamo na pobočke v Prahe a su veľmy ochotný, je tam možnosť výberu laďáku. Spokojenosť a dávaju záruku 30mesiacov. Nový koncový u škodovky stojí cca 6500kč bomba čo? :prc::palec2:
  8. Ahoj všedkým zájemcom o Chip u firmy Cimbu, chcem Vám poradiť. Doporučujem aby si jeden z Vás vzal koučovanie a komunikoval s ostanými ako stičná osoba, potom dal dokopi min. 15 ľudí (stačí 10, ale 100% ). Dohodnuť miesto konania max. 2 miesta z min. počtom 3. záujemcov + telefónne kontakty. Až dáte do kopi dostatočný počet ľudí kontaktovt p.Jandu e-mailom a dohodnuť nejaké termíny, termíny dohodnuť s záujemcamy a hurá do akcie. No ak by vam to nešlo tak vam to možem dohodnuť ja u p.Jandy. Prípadne otázky mi možete písať na e-mail : dcdodo@pobox.sk
  9. Ahojky, no riadil by som sa okynmi Jar_dy a viac by som sa zameral na skrtiacu klapku ( vycistenie a nastavenie nulového bodu ) a ked to bolo servisovane v Skoda servise tak sviečky boly menené pri 60 000. Indučne cievky by sa asi prejavovaly i pri normalnej jazde. Viac ma nenapada, este ma napadlo menily ti palivový filter?
  10. Nazdar , ja osobne jazdim v rozpeti 2000 - 3500ot/min v meste a mimo mesta + dialnica i 4500, skusenosť pod 2000ot je že pokial idem rovinku tak v poho, ale jak mile mam trochu pridať tak mi to divne vrči asi sa hádaju ventily ktorý ma skor otvoriť a ktorý ma pohov je to pri cca 1750ot a prestane to u spomínaých cca 2000ot a preto to nerad točím pod 2000ot. Najdinamickejšia jazda u 47kw HTP je niekde medzi 2500-3500ot vraj sa tam da dosiahnuť dobrá spotreba, ale ja mam combi a jazdim vedšinou za 5,2L až 5,8L 30% mesto a 70% okresky no a po dialnici to je cca 6L až 6,5L/100km. Chorvatsko som otočil tam i pet 1800km pri 4 dospelých osobách chladničkou a klimou 30% cesty pri spotrebe 5,7l/100 podľa PP.
  11. A klepe mrška viac než obvykle na volnobeh, alebo len za studena a za tepla to ustane? Možu to byť i ventily a možu to byť hydroštely, svečky si menil kedy. Mohol by si doplniť info o servisovani a porpípade o nadštadartných opravách. Inač tu možeme len polemizovať, veď chceme len pomocť a priučiť sa.
  12. dcdodo

    omv nebo castrol

    No to som čakal kluci, vysmievať sa to Vám ide, keby ste radšej pridaly múdra do debaty. Pozerám ,že každý tu ma inú motorizaciu a preto tie rozdiely v názoroch. Rozdiel je , že 1,2HTP 47kw dáva tomu oleju viac zabrať, keď že v motoru vznika vyšia teplota oleju než u iných motorov výnimka RS. Ja sa za svoj názor nehambím.
  13. dcdodo

    omv nebo castrol

    Ahojky, moja skusenosť s Castrolom Magnatec C3 5W40 je lepšia ako s Shell Helix 5W40, 3x mi dali Shell a ten bol citelne unavený už po 7000-8000km auto stracalo pružnosť a bolo hlučnejšie. Castrol používam už dva roky a jeho únavu pocitujem po najazdení cca 10 000-11 000km a snažím sa ho vymeniť do najazdenia 12 000km, stale po vímene poznam skĺudnenie motoru a zníženie spotreby 0,2-0,3l/100km. Ak mi niekdo poradí cenovo a kvalitatívne lepší olej budem len rád, ja ten Castrol Magnatec 5W40 C3 5L kupujem cez internet za cca 960kč + keď si kupim filtry Mann tak mam dovoz gratis. OMV Bixol není určite zlá volba tiež som svojho času o ňom uvažoval keď som chcel prejsť od Shellu ale nejak som nenasiel dobrú cenu ktora je asi prevažne rozhodujúca skoro u každého.
  14. Zdarec riešil som obdobný problém, vysledok bol celkom drahý, blbé gumy, po prezutí na zimné sa to stratilo, gumy boly jednu sezónu jazdené (Continental EcoContact3) 3x vyvážené ale hádzavosť bola na vzorku dezénu, na to v servisoch na 99% NIKDO NEPOZERÁ, reklamovať gumy alebo disky. viac neporadím.
  15. Zdravím kluci, jen tolik ktěm kterým se zvedla spotřeba, mně se taky zvedla a bylo to pro to, že sem si osahával nové možnosti a užíval sem si good výkon. Po čase sem se podíval na průměrnu spotřebu, která se my zvedla zhruba 0,5l/100km kde sem si musel přiznat, že to víc honím než před chipem a sklidnil sem jizdu na původni styl jizdy, co se vyplatilo a spotřeba je tam kde před chipem cca 5,7 - 5,9l/100km a i po 3/4 roce užívani chipu pozoruji, že to šlape jak má. Podotíkam kluci, že po chipe se smažou data ktere se tam upravují dle stylu vaší jizdy a po chipe se to auto musí znova naučít na to jak jezdíte, i když p. Janda tvrdí, že to nemá skoro žádnej vliv. Tak pa kluci a sem rád, že moje( Vaše ) vlákno narostlo do takových rozměru.
×
×
  • Vytvořit nový...