Přejít na obsah

Casio_o

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

699 zobrazení profilu
  • Pav

Oznámení Casio_o

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Děkuji za rady, ale kamarád hlásí, že "páčka tempomatu nemá vliv" na typ zobrazovaných km - stále to ukazuje TRIP.
  2. Jedná se o verzi z digitálním displejem před řidičem. Jinými slovy tam není MaxiDot.
  3. Kamarád má kodiaq RS (výroba 09/2019), který zobrazuje na displeji před řidičem vlevo dole vzdálenost "TRIP". Chybí celkové km. Nedaří se mi najít jak tento údaj změnit na celkové km. Lze to změnit? Rovněž pod tímto panelem chybí tlačítko nulování Trip km. Kde to jednoduše vynuluju. Omlouvám se za triviální dotaz, ale už si nevíme rady. Díky za radu
  4. Casio_o

    Autobaterie

    Tak už mám po 1,5 roku taky vyměněnou baterii EFB+ výrobce MOLL (made in Germany). Byl jsem 2x v servisu, že baterie je trvale podbitá (11,9-12V) ráno po předchozích celodenních ježděních. Pořád tvrdili, že je vše OK. Dokonce i Škodovka poslala odpověď, že když servis říká, že je jše v pořádku, tak to tak bude. Nedávno, po čištění klimatizace = hodinu zapnuté zapalování a ventilátor topení na 1/3 otáček, jsem už nenastartoval. Najednou servis tvrdí, že se jedná o vadnou sérii mezi 2016-2018 od MOLL, kdy odcházejí články. Vyměněná na záruku.
  5. Tak mám další poznatky z provozu: Začal jsem aplikovat VIF aditiva. Na víc než rok problém zmizel. Letos se najednou i přes VIF aditiva problém objevil znovu a to doknce se hlasitějším zvukovým projevem. Nepomohla ani traroční cesta do Chorvatska s tankováním jejich nejlepší nafty (jindy to pomohlo). Co jsem vypozoroval, tak chrčení nastalo, když plyn byl sešlápnut vice a tedy dávka připraveného paliva byla větší, než vstřiky dostaly do motoru. Rovněž tento projev nastal, když většinou na dálnici bylo auto rozjeto na větší rychlost (nad 100) a ubral se plyn. V tomto případě chrčení trvalo relativně déle, než při popisovaném stavu akcelerace. Z toho usuzuju, že se jedná o jev kolem vstřiků, či přepustných ventilů paliva, vše palivová soustava. Nicméně auto nic nehlásí, nic nesvítí a v servise na diagnostice nic není. Absolvovány pravidelné servisní prohlídky nyní cca 180 000km, bez výsledku. Teď návštěva servisu na výměnu čelního skla a po ní náhle chrčení zmizlo. Nicméně se mi zdá, že se něco událo, protože za týden provozu už nastalo 2x vypalování filtru DPF, při akceleraci převodovka víc podřazuje - předtím co to šlo, tak tahala přes kroutící moment a tak často nepodřazovala.
  6. Nastal další vývoj spočívají v tom, že jsem párkrát tankoval naftu u Globusu a cca 2x v Polsku u Vervy tu lepší naftu vždy po 10l). Poté chrčení vymizelo. Zdá se, že to bylo naftou. Poté jsem absolvoval 1. prohlídku (30 000km). V servisu nic nenašli.
  7. omlouvám se, pokud to už je řešené, ale nenašel jsem popis podobného problému. Mám novou OII 2,0CR DPF 103kW s DSG, nyní cca 13 000km a už zhruba 5000km pozoruji následující zvukový projev: Při určité míře akcelerace se začne z motoru ozývat zvuk vzdáleně připomínající jako když řetěz drhne přes nějakou hranu. Dělá to při všech rychlostech. S jistou mírou faktazie se to dá i přirovnat ke "zpívaní" tyristorů při rozjezdech prvních tramvají. pokud se akceleruje pomalu, tak je ticho, když moc, tak se to taky neprojevuje. Pouze v "rozsahu" svižné akcelerace. Klima na to namá vliv, studený/teplý motor taky ne. Dělá to i při zapnutém tempomatu, když třeba v kopci přidává, aby udržel rychlost. Při stání a "tůrování" motoru se to taky neprojevuje. Servis říká nechat zatím tak, pokud se to nadá vyvolat při stojícím autě. Tuší někdo co by to mohlo být?
  8. Zdravím vespolek, kolegovi u OII 1,9TDI 77kW PD odešlo po 70 000km turbo. V servisu říkají, že je to obvyklé. Jelikož mám stejný motor zajímí mne zkušenosti Vás ostatních. Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...