Přejít na obsah

ViperCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    285
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli ViperCZ

  • Narozeniny 7.9.1990

Návštěvy profilu

1 691 zobrazení profilu

Oznámení ViperCZ

Nováček

Nováček (1/14)

28

Popularita

  1. Ahoj. mam Scalu MC vyrobenou 3/21 a mam problem s GPS ve voze u inf. Bolero. Kdyz mam pripojeny telefon pres CarPlay a zrcadlim jakoukoliv navigaci, tak mam nepresnou polohu a ukazuje mi to, ze jedu po polich, pripadne navi uplne zamrzne. Jakmile odpojim telefon od auta, tak je vse ok. Podle vseho to bere pri sparovani GPS signal z ecall systemu gps. Pokud stisknu pri te chybe ecall tlacitko, tak se navi srovna, ale za chvilku je zase rozhozena.
  2. Neměj starost.... Jedná se o vlastnost dvouspojek obecně. Ještě se ti může stávat, že při dojíždění na křižovatku (je červená) brzdíš, ale nezastavíš a jedeš cca 15-20 kmh a padne zelená, tak převodovce chvíli trvá, než se vzpamatuje. Opět sem zažil u velkého množství aut s DSG.
  3. Plánuji teď objednávat RS230, až to půjde a zajímalo by mě jaké na to v prvovýrobě montují pneumatiky. Dokáže někdo říct? A ještě - když objednám 06 - 07/15 a dodání je za 4 měsíce (mi bylo řečeno) tak bude na zimních?
  4. konkretne co se tyka gum tam jsou 185/60 R14 - na disk se podivam zitra co ma za rozmer a ET, ale tusim ze rozmer je 6Jx14
  5. Ahoj všem, na druhým autě (Fabia I 1,4MPi 50kW 2002) jsem obul zimni kola Fabiacke 14" disky a pri plnem pravem rejdu dre kulak o hranu disku. Pokud zatocim naplno doleva tak nic. V cem by mohl byt problem? Pokud si spravne vzpominam, tak minuly rok v zime to nic nedelalo
  6. ViperCZ

    kontrolka ESP

    auto mi ted stoji na servisu kvuli turbu, tak jakmile dostanu novy a budu ho tam davat tak to rovnou zkontroluju a dam vedet
  7. neslyšel, nicméně prý auto ze kterého pocházelo normálně jezdilo (než šlo přes boudu ). Samozřejmě je možné že bylo KO... Nenasálo určitě zbytky starého - to by bylo vidět na lopatkách na výfuku, ale z obou stran ok jako před montáží a co se týká mazání tak starým před smrtí prošlo během chvíle tak 3l oleje takže olej tam jde a teď když jsem zkoušel povolit odtok oleje z "nového turba" tak z toho taky lítá. Dám tedy repasované a uvidíme, snad bude vše ok. Jinak stylem brzda, plyn jezdím dost často, ale turbo nechávám minimálně minutu až dvě dochladit a čoud dostává vždy jen s plně ohřátým motorem.
  8. jak píšu tak těsnění věškerá nová, IC je ok - byl venku když jsem z něj dostával zbytky starého turba, stejně tak těsní všechny hadice i sání. Výfukové potrubí pohledem těsní - nikde není začerníno ani není nic pod autem slyšet. Tlak oleje měřen tlakoměrem připojeným na mazací okruh. pro jistotu jsem ještě schodil vanu a okontroloval sací koš aby nebyl ucpaný např. kousky starého turba, ale vše ok.
  9. ViperCZ

    kontrolka ESP

    Ok, díky - zkusím zkontrolovat
  10. ViperCZ

    kontrolka ESP

    Zdravím, bez zjevné příčiny se mi během jízdy (ale i když auto stojí na volnoběh) rozsvítí kontrolka ESP. ABS poté funguje standartně, ale nefunguje ASR a ESP. Kontrolka někdy zhasne i během jízdy, vždy zhasne když auto chcípnu a znovu nastartuji. VAG píše chybu: "Signal zatížení od svorky DF alternátoru / Trvalá závada" . Zkoušel jsem očistit všechny kontakty na baterce a prostříknout sprejem na kontakty a i svorku na alternátoru jsem očistil a prostříkl ale bez výsledku. Co se týká dobíjení tak auto dobíjí v pohodě - mezi 13,8 a 14,2V (mám blbej voltmeter). Když kontrolka nesvítí ESP funguje v pořádku. Auto: FRS 8/2005
  11. Zdravím, na mé nové FRS (najeto 150 000 km) mi odešlo turbo. Bylo to z ničeho nic, nepředcházelo tomu žádné pískání, žraní oleje... Při cca 2000 ot./min. na 2rs se rozlítla vrtulka na sání. Následovala oprava, turbo vyměněno za jiné co mělo najeto 80 000 km, kompletně pročištěno sání, cooler atd... Vyměněn olej, veškerá těsnění a všechny filtry. Po instalaci bylo 10 km vše ok, auto nebylo ani v plným zatížení a pak začlo turbo z ničeho nic hrozně pištět, při přidání otáček nad 1500 ot. min - čím více otáček, tím húř. Sání i vedení tlakovýho vzduchu za turbem těsní a tlak oleje je ok, z turbo odchází i olej zpět do vany, obě vrtulky (jak sání tak výfuk) jsou taky ok, stejně jako před instalací a VAG žádnou chybu nehází. Myslíte že takhle rychle odešlo z ničeho nic turbo? Budu teď dávat repasované, ale jde mi o to aby to nebylo hned to samé.
  12. Zdravím. Dnes mám asi nějakej blbej den. Jel sem (v -10°C) a po 10 min po městě, v prakticky nulové zátěži začalo auto vařit (resp. ručička byla ve 3/4 a stoupala), takže sem zastavil a viděl sem prázdnou nádobku, tak sem dolil nejdříve 1l G12 než se dostala hladina na úroveň a zjistil sem že voda nejde do chladiče (studená měká trubka) a voda začala po chvíli zase klesat, potom sem dolil ještě 2l VODY!!! než sem naplnil celý okruh, tzn. že se mi někam ztratilo téměř 100% vody v okruhu. Dále už byla voda ok (nyní mám změřeno že zmizí cca 0,5l na 50km) a k tomu se mi ještě rozvítila kontrolka ASR, jen ASR samo o sobě (bez ABS). Auto jede normálně a ASR taky funguje. Po chcípnutí zhasne a někdy i vydrží pár km, než se zase rozsítí. Na diagnostiku jedu v pondělí, mám naplánovánou výměnu lambdy za katem (svítí check engine - již zjištěno proč, dle diag vyhřívání lambdy 2). Poradíte čím může být voda a ASR? Potřebuju ještě do pondělí jezdit. Těsnění pod hlavou bylo děláno před 8 000 km... Jedná se o Fabii 1,4MPI 50kW 2002
  13. Právě že bohužel sem je nezkontroloval, tzn. znovu hlava dolu nechat přebrousit a dát nový těsnění s kontrolou vložek? Btw. když bude nějaká utopená, tak jak se to pak dělá? Myslím že se dávají zespod nějaké podložky, ale kámoš to prý dělal na Fáčku a dal jen podložku nahoru, jakoby mezi vložku a těsnění.
  14. Zdravím. Mám Fabii 1,4MPi 02, najeto 103 000 (real, sem 1. majitel). Již na 50 000 km začal prolínat olej do vody, takže se dělalo těsnění pod hlavou, měnila se expanzka a proplachoval se okruh. Teď nedávno zase začal být olej ve vodě, takže opět těsnění pod hlavou + sem nechal hlavu srovnat - tzn těsnění komplet nový i na sání, výfuku atd... Zrovna potom sem udělal olej, svíčky a filtry + expanzku a propláchnutí okruhu. Problem je že auto když je studené tak se na volnoběh motor dost cuká a i ohřáté když jedu tak kolísají otáčky při držení určité rychlosti (auto cuká). Když brzdím motorem, nebo akceleruji nad 3000 rpm tak je vše ok a auto jede 180. Při akceleraci do 3000 rpm je sem tam cítit záškub (jako by na moment vynechal jeden válec). Svítí mi kontrolka motoru - hlásí to "řada válců 1, sonda 2 topný okruh - TRVALÁ ZÁVADA" a potom "řada válců 1, sonda 2 - žádný signál sporadická závada" obě sem vymazal ale po cca 5 km se kontrolka rozsvítila znovu a 1. z jmenovaných závad je tam zase. A k tomu všemu se mi ztrácí chladící kapalina, veme si to množství co je mezi ryskami za cca 250 km, když auto stojí tak neubyde ani ml. Kontroloval sem všechny hadice a i chladič a žádný únik sem nezjistil. Díky za postřehy.
×
×
  • Vytvořit nový...