Cau znovu pišu. Vodní pumpa to asi nebude. Dneska jsem se vrátil z Brna, jel jsem 100km/130 km rychlost a ručička mi začalo znovu kolásat mezi 90-100 st. Povíměně je chadič již teplý, horní hadice se neda chytit a vracečka je mírně teplá. Ventylátory nesepínají, nebo spíše sepínají sporadicky. Nádobku s chl. kapalinou pokud chci otevřít tak na 3-4 pokus. Pokaždé stama letí voda nahoru.
Myslíte, že je to v pořádku. V pátek mám jet do chorvatska a moc se mi to nezdá.
Dal jsem to va VAG a píšu naměřené hodnoty: (v závorká dle doby měření - čím dýl, tím se měnila teplota(
Načtení bloku naměřených hodnot 130:
108 st. (111 st) 51,0(61,5/64,5) 0,0 system O.K
Načtení bloku naměřených hodnot 131:
108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%)
Načtení bloku naměřených hodnot 131:
108 st. (111 st) 62,0(55,0/44,5/48,0) 0,62V 000000