Přejít na obsah

manerti

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli manerti

  • Narozeniny 3.9.1980

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení manerti

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za velmi užitečné informace. Jen jsem měl obavy, když otevírám nádobku tak z tama jde vřící voda nahoru. Otevřu to tak na 2-3 pokus. Jestli je toto v pořádku. Ta ručička nejde do červeného, vyleze jen kousek nad vodorovně – vypadá to, že je mezi 90-100 st. Po pár vteřinách zase spadne dolů. Nikdy před tím mě to nedělalo. Tak jsem znervózněl. Mám jet pryč…. I mě se zdá být divné takový velký rozdíl mezi motorem a chladičem. Možná tam ještě nebude všechno v pořádku. Možná nějaké čidlo, hlavně mě zaráží ty ventilátory, spínají strašně málo. Podle mě by měly více ochlazovat motor. Nevím.
  2. Asi uz jsem byl dost nasranej, jedno vylecim a furt to neni ono. Hřídel se netočila a cosi tam bylo jeste praskle.....
  3. Nevím jestli tam byla voda, prtože to dělali v servisu.
  4. Načtení bloku naměřených hodnot 130: 108 st. (111 st) 51,0(61,5/64,5) 0,0 system O.K Načtení bloku naměřených hodnot 131: 108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%) Načtení bloku naměřených hodnot 132: 108 st. (111 st) 62,0(55,0/44,5/48,0) 0,62V 000000
  5. Cau znovu pišu. Vodní pumpa to asi nebude. Dneska jsem se vrátil z Brna, jel jsem 100km/130 km rychlost a ručička mi začalo znovu kolásat mezi 90-100 st. Povíměně je chadič již teplý, horní hadice se neda chytit a vracečka je mírně teplá. Ventylátory nesepínají, nebo spíše sepínají sporadicky. Nádobku s chl. kapalinou pokud chci otevřít tak na 3-4 pokus. Pokaždé stama letí voda nahoru. Myslíte, že je to v pořádku. V pátek mám jet do chorvatska a moc se mi to nezdá. Dal jsem to va VAG a píšu naměřené hodnoty: (v závorká dle doby měření - čím dýl, tím se měnila teplota( Načtení bloku naměřených hodnot 130: 108 st. (111 st) 51,0(61,5/64,5) 0,0 system O.K Načtení bloku naměřených hodnot 131: 108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%) Načtení bloku naměřených hodnot 131: 108 st. (111 st) 62,0(55,0/44,5/48,0) 0,62V 000000
  6. Cau všichni, prokázala se Vaše rada jako dobrá. Opravdu to bylo špatné vodní čerpadlo. Díky za typ a doufám, že budu mít na chvýli pokoj.
  7. Neříkam, že to nemůže být čerpadlo, jen jsem si říkal že je tam rok a něco, tak to být nemusí. Navím před začátkem diskuze jsem neměl tušení, že to může být čerpadlo. v servisu říkaly vše možné, ale toto neřekli. zkusím to rozmontovat a uvydím..
  8. Ahoj díky za tip. Zítra to otestuji a dám vědět. Dneska jsem to celý den sledoval: ujel jsem cca 130 km uročka byla buď ve středu nebo malinko za. Když jsem dojel domů otevřel kapotu hadice za termostatem horká a zpáteční od spodu chladiče úplně studená. Chladič také. Už opravdu nevím co stim. Objezdil jsem servisy.....a nic.
  9. Převážne teplota zůstavá na 90 stupněch. Ale poslední dobou jde až na 100 stupňů a potom zase klesne na 90 stupňů. Rozhodně to před tím nedělalo. Skusím to napojit na VAG a poslat hodnoty. Samozdřejně jen v rámci mích možností, nejsem odborník.
  10. Ano myslím si, že tento motor má elektrický řízený termostat, taky stojí nový 1500,-. Co to ale pro mě znamená?
  11. Termostat ověřen horkovzduškou, otevíra se. Spíš se taky přiklaním k ucpanému chadici, jak se čistí??? Vodní pumpa měněna spolus rozvody cca před 1 rokem
  12. Ventilátory se točí sporadicky, párkrát jsem je vyděl se točit. Chladič mám studený i když jedu po dálnici 130km/130km rychlost, zastavím šáhnu na chadič tak je studený. S topení při otočení na teplo jde teplý vzduch. Vodní pumpa měněna spolu s rozvody cca před 1 rokem. Jak poznám, že je špatná? Mě se zdá, že mě špatně cirkuluje voda přes chladič. Nebo je to nějak zavzdušněné. Ale nejsem odborník na to abych to posoudil. Když otevřu zátku od chladicí kapaliny vře stama voda nahoru. Zátku otevřu tak na 5 pokus, až se uklidní kapalina a nestoupá nahoru.
  13. Chapi, mám problem. Již dvakrát sem měnil termostat a pořád se mi zdá, že auto "vaří". Na palubovce mě ručička kolísá mezi 90-100 stupni. Hadice za termostatem se nedá chytit a zpáteční hadice je studená i chladič. Někdy je spáteční hadice mírně teplá, chladic pořád studený. I spotřeba vzrostla o 2L. Hodnota na VAGU stoupne až na 108-110 stupňů. Zdá se mi, že ventilátory zapnou sporadicky. Dokážete mi poradit zda je to v pořádku? Nebo pouze si dělám hlavu z čeho nemusím? Chystám se za 14 dní na dovolenou do Chorvatska a nerad bych, kdybych měl po cestě potíže. Předem děkuji za rady. 2x výměna termostatu 1x výměna čidla
  14. Mám octavii 1.6 75 KW, r.v. 2002, a kontrolka je to žlutá, kontrolka elektroniky motoru. už mě to bliklo jednou, byl jsem s tím ve škodovce v servisu vyměnily přední lambda sondu před katalyzátorem, a bylo 2 měsíce klid, pak to začalo svítit znovu, to vyměnily termostat, a zase 3 měsíce klid a teďka znovu. Nevím co by mohlo být ještě špatně, snad ta lambda sonda druhá. Nerozumím to mu tak nevím. Nevíš o někom na Jižní Moravě ke komu bych mohl zajet ať se mi na to koukne? K termostatu: ten byl opravdu špatný, celý vnitřek byl rosypaný , ručička mi ukazovala na palubovce 90,ale ve skutečnosti měl motor na hadicích po změření 118 stupňů. Vůbec nespínal ventilátor. Teďka mi klesla i spotřeba znatelně. Ale sere mě to, ze opravím jednu a druhá někde vyleze!
×
×
  • Vytvořit nový...