Taky zdravím. Nechal jsem to rovněž propláchnout a rovnou i dát nový tepelný výměník. V servisu jsem nechal jen za toto přes 20 tis. V servisu mi řekli, že to není stoprocentní, že tam ještě nějaká ta úsada v systému zůstala a nepovedlo se vypláchnout úplně vše, nicméně kapalina je opět relativně čirá a relativně si drží předpokládadnou barvu (růzovou/fialovou), takže asi dobry.
Co se nezměnilo (asi vcelku logicky - problém bude jinde asi) je růst teploty oleje při dálničních tachometrových 140 km/h např do lehkého kopce se stále poměrně jednoduše dostávám nad 120 stupňů na oleji (voda drží pořád rafičkou ve středu). Co nevím je to, zda to u těch 1.6 je běžné (jel jsem jen v té svojí), nebo je to reálný problém. V autorizáku mi řekli, že to nemám řešit a záleží na stylu jízdy (?!). Jak často se Vám stane, že teplota oleje stoupne nad 110 stupnů?
O víkendu jsem obdobným způsobem projížděl stejnou octavii ale v 2.0 tdi a tam jsem měl reálný problém dostat se nad 100 °C, proto se ptám.