Přejít na obsah

KN1988

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení KN1988

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, obdobně to mám na O3 1.6tdi (77kw). Mám za sebou čištění chladícího okruhu, výměnu rozvodů, xy návštěv v autorizovaném a neautorizovaném servisu, ale nikdo mi není schopen říct, jak můžu mít na oleji dle palubního počítače 120 - 130 stupnů při 130 km/h na dálnici (voda drží rafičku uprostřed). Jediný rozdíl je, že mě to nepadá do nouzáku (zatím) a výkon to (asi) taky neztrácí... Kdybys přišel na řešení, budu rád, když se podělíš. Už jsem z toho dost neštastnej...
  2. hm, tak never ending story má pokračování. Co se týče teplot oleje tak nezabrala ani výměna rozvodů (včetně nové vodní pumpy), ani změna výrobce oleje. Včera se mi podařilo dosáhnout svého "rekordu" - 129 stupňů na oleji při jízdě po dálnici (max 140 tachometrových km/h). Jako jo, bylo horko, ale že by tohle bylo normální? Nějaký tip, co by s tím shitboxem mohlo ještě být a v čem by mohl být problém? Mě už došly nápady....
  3. Taky zdravím. Nechal jsem to rovněž propláchnout a rovnou i dát nový tepelný výměník. V servisu jsem nechal jen za toto přes 20 tis. V servisu mi řekli, že to není stoprocentní, že tam ještě nějaká ta úsada v systému zůstala a nepovedlo se vypláchnout úplně vše, nicméně kapalina je opět relativně čirá a relativně si drží předpokládadnou barvu (růzovou/fialovou), takže asi dobry. Co se nezměnilo (asi vcelku logicky - problém bude jinde asi) je růst teploty oleje při dálničních tachometrových 140 km/h např do lehkého kopce se stále poměrně jednoduše dostávám nad 120 stupňů na oleji (voda drží pořád rafičkou ve středu). Co nevím je to, zda to u těch 1.6 je běžné (jel jsem jen v té svojí), nebo je to reálný problém. V autorizáku mi řekli, že to nemám řešit a záleží na stylu jízdy (?!). Jak často se Vám stane, že teplota oleje stoupne nad 110 stupnů? O víkendu jsem obdobným způsobem projížděl stejnou octavii ale v 2.0 tdi a tam jsem měl reálný problém dostat se nad 100 °C, proto se ptám.
  4. Zdravím ve spolek. Před nedávnem jsem koupil O3 s 1.6tdi. Potkalo mě výše uvedené - místo chladící kapaliny hnědý bordel a expanska zarostlá tak, že nebyla vidět hladina. Po asi osminásobném proplachu v autorizáku a výměně jak tepelného výměníku tak zmíněné expansky a odlivu asi 20 tis. z mé peněženky kapalina vypadá poměrně dobře a dokonce auto i tak nějak topí. Vyjádření servisu je však takové, že to není stoprocentní a zároveň se mi stále dostává teplota oleje při delší jízdě na dálnici (cca 15-20 minut kolem 2500otáček) poměrně snadno nad 110 stupňů a po cirka 40 minutách jízdy již není problém se dostat na úroveň 120 st. s tím, že to "šolichám" kolem 120-130km/h a moc na to netlačím. Předpoklady jsou následující: 1. předpokládám, že to není zcela normální. Má to tak taktéž někdo? 2. předpokládám, že by to chtělo vyměnit olejový chladič a ještě něco? v čem ještě může být problém? 3. Při potenciální výměně chladiče - někde jsem četl, že je možnost dát tam větší ze silnějších motorizací (?) je to tak? Je to k něčemu? Má to smysl? Díky, K.
×
×
  • Vytvořit nový...