Přejít na obsah

Honz@

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Honz@

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Honz@

    Xenony na fabii

    pokud by někdo chtěl zrenovovat xeny na FI stačí napsat. není to nic težkýho. doby cca týden.
  2. Honz@

    Oprava xenonu

    nechal jsem dělat renovaci chromové vrsty a výsledek.
  3. nemáte někdo fotky rozebraných origo xenů z okty? parabolky atd. chystám se to rozebrat tak čeho se vyvarovat atd. díky budu renovovat parabolky, u fábie už to mám zasebou, teď mě čeká okta
  4. Všechno jde. VB z ARL je dobrá volba na běžné ježdění a zvýšení výkonů, chce to taky FMIC
  5. přátelé jak je to s tím držákem? prohledávám ebay a nic sem nenašel. díky
  6. nevíte někdo jestli jdou použít na FI vzpěry kapoty z OI? Milotec má v nabídce jen na oktu, že fabia už není v nabídce
  7. Vrakoviště je taky ve Stodě naproti hřbitovu hned vlevo při vjezdu z Holýšova. mají škodovky, VW
  8. řekl bych že hodně taky záleží na anténě v jakým je stavu. mám kenwooda sice už asi 5 let strarej model ale už tehdá na mp3 a je to vyšší třída. měl sem ho ve Feldě, passatu, Corse C a všude hrál dobře krom felicie protože tam byla nahouby anténa. Tak že za mě tuner v pohodě mladá má pioneer v polu 9n a na tuner si absolutně nemůžu stěžovat, parádní Alpine nemám zkušenost naší mají ve focusu panasonic, tuner podle mě katastrofa, ve větších městech (praha, plzeň) asi pohoda ale jinak katastrofa, ta samá zkušenost ze služební fábky taky nic moc
  9. a co chip? je pořádný nebo jen tak od někoho?
  10. čus lidi měl bych dotaz sice ne ohledně kvality laku, ale ohledně barvy. Můžete mi někdo říct jaká je tohle barva? U1/U1 Béžová Atacama metalíza díky moc
  11. taky bych řekl že lopatky, turbo vyndat a vyčistit. a pak to jen nedusit a taky tomu pořádně šlápnout
  12. ta první chyba - mělo by stačit turbo vyndat a vyčistit naklápění lopatek. děla to často snad u všech tdi. Chce to taky trošku to auto prohnat a ne to furt podtáčet a šetřit, pak to dělá tohle. Ve škodovce ti řekli že je turbo v háji protože je to pro ně snažší dát jinej díl než se s*át s tim tvým. Osobně bych to ze Škoda "servisu" odvezl co nejrychleji pryč a dal to někam jinam. tu druhou chybu nevím co je
  13. zdravím mladá měla na 1,2 12v vysypanej katík, chrastilo to jak .... koupili sme tenhle http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi=9318-dil-vyfuku-099-813-katalyzator-vyfuku ale po namontování a projetí asi cca 4 km trošku svinější jízdou svítil jak žárovky, horní lamda. i příruba na trubku k vlnovci byla hodně červená. je to normální nebo je někde chyba
  14. čus lidi známej má problém s oktou I LaK 1,8T 4x4 nalezena 1 chyba: Systém a/nebo verze: 1.8L R4/5VT G 0001 17705 - pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou P1297 - 35-00 - - Readiness: 0110 1101 po nastartování auto jde vytočit tak na 2 tis a dusí se až po chvilce se chytne a otáčky vylítnou, po ohřátí to jde normálně. má to stejný příznaky jako když si starou 120 za studena sešláp naplno, škube střílí do výfuku. všechny hadice sme prohlídly, vypadají v pořádku, čidlo teploty je nový, svíčky jsou nové. škrtící klapka vypadá jak kdyby včera vyjela z fabriky. Hadice od turba jsou minimálně znečištěný, že by turbo házelo olej. nesetkal se stím už někdo? údajně to můžou být i vstřiky. z nádrže se vylila světle šedá kapalina natankovaná na místní čerpačce Shell (asi to měl být benzín)
  15. to ne nic neblikne, jen je divný že se to vymaže a za 14 dní je to tam znovu a auto je takový línější. spíš by mi zajímalo co to dělá,
×
×
  • Vytvořit nový...