Přejít na obsah

Koudy_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Koudy_cz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tady se to furt kritizuje/zastává, ale fakt že se zahřeje motor dříve pac není tak ofukovan mrazivym vzduchem (at horním, spodním, nebo prostředním) pruduchem, ten je přece opodstatneny ne? Já uvažuju na O1 81kW, vím, že tady je téma Fobie, jen mne překvapilo, že jsou snad jen 2 výrobci těchto clon, polské Heko a pak ještě jeden a ani jedno se mi vzhledem a provedením moc nelíbí. Jenže žádného jiného výrobce a typ najít na netu nemůžu... Najezdim 3/4 nádrže po městě, motorizaci jsem (spíš) zdědil, jinak bych si ji na hopsani po městě nevybral samozřejmě. Jinak prošel jsem toto téma i u O1 a O2 a dost se tam diskutovalo nad dobou zahřátí, mne dnes na dálnici při -5° zahřal na 90 celkem rychle, snad po 5 km.
  2. Dovolím si malé OT: Otcova OCT II rv 2006(7) 1.9 74 kW, cca po 200.000 totalka, novy motor. A to se říkalo, jaké to byly drážky. Kolegyně z práce OCT II rv nevím, ale má automat a 2.0 TDI a taky totalka motoru. Proto jsem se začal koukat na benzínové motory a pak čtu tady o TSI a rozvodech... Tak jaký motor teda vlastně vybrat vůbec? Asi ať vyberu jakýkoli tak s tím zajet do servisu a nechat si toto všechno zkontrolovat, aby se tomu předešlo a případně nechat hned vyměnit po koupi?
  3. Zdravím, chtěl bych se zeptat na nějaké dlouhodobější zkušenosti této motorizace s LPG... zatím auto vybírám, ale nájezdy bych měl dost nízké (do 10t za rok), takže by bylo LPG možná i zbytečné, pokud se dá s 3.6 jezdit úsporně, což jsem se zatím dočetl, že i celkem dá.
  4. Zdravím, mám podobný problém, OCT I r.v. 98 zásek levých zadních dveří. Začalo to občasným neodemknutím a pak už vůbec, auto není mé, takže jsem se k "opravě" dostal až po delší době. Čudlík vylézal a zalézal se zatáhnutím páčky zevnitř, zkoušel jsem bouchat, hýbat s kabely atp. Tapicírung mám dávno sundaný zevnitř, to bych řekl, byla snad nejjednodušší věc na všem (přitom to každý na netu řeší a neví jak na to). Stříkal jsem tam mazadlo, ale až včera mně po shlédnutí jak zámek vypadá došlo, že jsem vlastně jen postříkal jeho obal (krabičku), páč je vlastně uzavřený. Takže jsem se jal odšroubovat 2 torxy, ke kterým se dalo dostat, krabičku rozevřel, jak šlo, a pořádně tam nandal WDčka. Světe div se, zámek začal chodit spolu s centrálem, parádně, i když tahám za lanko kliky vnitřní. JENŽE stále nelze dveře otevřít, ikdyž jsou již (měly by být) zámkem odemčeny... Tím pádem mi došly všechny možnosti, krom rozmlácení zámku zevnitř (což jsem chtěl udělat včera, než jsem jej namazal). Myslíte, že je vnitřní mechanizmus tak poškozen, že již neumí odemknout západku, ikdyž táhla a lanka chodí? Díky za veškeré nápady, majitelce jsem doporučil auto do servisu, jenže jsem se včera ještě dočetl, že ani autorizované servisy tohle bez poškození nedělají, navíc za sumy 4000 a výše...
  5. Dobrý no, tak už ji mám OCT 1,8 (není to turbo, chvála bohu) i těch 92kW mi bohatě stačí. No a klimatizace je v pohodě, teď sice zas tak teplo není, ale jde bez problému. Nejlepší klima je otevřít střešní okýnko (úplně zatáhnout) to je pak průvan.
  6. No měl bych takový dotaz, budu mít za chvíli Octavii I 1,8T SLX ´97 s klimou (manuální), a to je tedy zde zmiňovaný climatronic? A když je tak bych rád věděl jaký je rozdíl v manuální této klimatizaci a automatické dvouzónové klimě v tátově Octavii II (1,9TDI,´06), protože stejně ji musím ručně zapnout ne? Možná se ptám blbě, ale jsem naprostej automobilovej začátečník.
×
×
  • Vytvořit nový...