Přejít na obsah

onakvee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    www.357.sk

Návštěvy profilu

1 153 zobrazení profilu

Oznámení onakvee

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

9

Popularita

  1. Vyriešené. Po výmene za druhú jednotku (cena okolo 100€), vloženia pôvodného kódovania (zo zálohy)/základného nastavenia cez VCDS opäť sedačka funguje ako má. Postup: 1. ak je sedačka zaseknutá v polohe, kedy je pod ňou prístup: - odpojiť 4ks zaistených plastových štekrov/konektorov (káble aj jednotka môžu byť zaistené sťahovacou páskou o držiak), - držiak jednotky je upevnený zo spodu sedačky, z čelnej strany 1kusom plastového tŕňa, odistiť ho smerom dole a držiak s jednotkou povytiahnuť smerom k sebe (drží na dvoch západkách v podlhovastých dierach skeletu sedačky, - vycvaknúť jednotku a zacvaknúť inú (zaisťovanie je tu pekne vidieť) - opačným postupom vrátiť späť a zacvaknúť späť štekre, 2. pripojiť VCDS - jednotka pamäte sedadla: - keďže som mal pôvodné kódovanie (vložil som ho do jednotky), - cez základné nastavenia vykonal pohyb a nastavenie koncových polôh sedačky, - vyskúšal tlačidlá a pamäť, - vymazal chyby v jednotke sedadla + v Can gateaway. *1 - ak sa sedačka zasekne v polohe kedy nieje dobrý prístup k jednotke, prípadne skrutky sedačky sú tak isto schované pod jej koľajnicou a nie je možné ju povoliť. Ak je jednotka úplne mŕtva a nieje ju možné dostať cez VCDS / RJ pamäť sedadla/nastavenia do servisnej polohy. Pokúsiť sa nájsť konektor napájania motorčeka uloženého buď v ľavo (nast. výšky sedadla) alebo motorčeka uloženého na prieč pod sedačkou (nast, pojazdu vpred a vzad) a cez náhradný zdroj posunúť sedadlo do lepšej pozície.
  2. Ďakujem za odpoveď, nevylučujem, že to easy entry s tým má spojitosť. Avšak teraz nefunguje nič, žiaden pohyb, sedačka je mŕtva.
  3. Zdravím osadenstvo, na sportline MR2017 mi prestalo úplne fungovať el. sedadlo vodiča. Personalizácia na dva kľúče + easy entry fungovalo v pohode... (možno 3x za 3 roky sa automaticky neprisunulo, inak nič). Spätné zrkadlá fungujú normálne vr. sklopenia pri cúvaní. Všetky jednotky až na 19tku čisté bez chýb. Poistka na pozícii 45 v poriadku, vizuálna kontrola káblov, spojov konektorov pod sedačkou k motorčekom a RJ v poriadku. Všetko čisté, žiadna vlhkosť...poškodenie. Svorka 30 ukazuje 12V . RJ pod sedačkou 5Q0 959 760B. Osobne to tipujem na riadiacu jednotku. Máte s takýmto problémom niekto skúsenosť? Prípadne ako overiť, že je môj tip správny? Ďakujem za váš čas. Na 19: CAN Gateway je nasledovná chyba: 131660 - Rídicí jednotka polohy sedadla/zrcátek; ridic U0208 00 [009] - bez komunikace [Timeout Knoten 0x4C / 36 - Steuergeraet fuer Sitz-/Spiegelpos. Fahrerseite] Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 11 Poèítadlo resetù: 64 Kilometry: 156549 km Datum: 2020.07.07 Èas: 17:41:56 Napájecí napìtí svorky 30: 12.0 V Svorka 15: zapnuto
  4. Myslím, že dokiaľ sa robí pod autom barinka, je to OK. Je tam niekoľko možností kadiaľ sa to dalo vyviesť von aj s dlhším vývodom a vcelku aj cez karosériu...., ale nie treba to skomplikovať. Od kadiaľ ste @Patrik1971, keď sa môžem spýtať?
  5. Po necelých 70 tis. na predu možno ešte aj 90%, ale na zadu max 30% O-o
  6. onakvee

    Čelní sklo

    Pripojím sa so svojou skúsenosťou. Za rok aj 3 mesiace mám už 3-tie. 1x menené v autorizáku a 1x v autoskle. Rozbité od kamienkov na diaľnici. V kľude sa pripojím k tomu, že tie sklá môžu byť mäkšie (a nie len sklá, aj lak...). Pýtal som sa na to pri druhej výmene v autoskle a chlapík vraví, že to môže byť kombinácia viacero faktorov (čo výrobca to iná hrúbka aj akosť....samozrejme cena, niektoré sklá sú tenšie teraz aj akustické) a v neposlednom rade to robí aj jeho sklon, tým pádom nech dopadne kamienok pod akým koľvek uhlom, tak sklo nedokáže rozložiť energiu nárazu a po každom ostane ďubka. Toto posledné mám od iného výrobcu, má inú obrubu. Konzola na pripevnenie kamery, senzoru a zrkadla sa dodávala priamo na novom skle, len sa prehodili komponenty...žiadne tesnenie k tomu nebolo.
  7. onakvee

    Rozměry kol

    Ďakujem za reakciu. Neviem, nie som si práve istý tými 9 mm...práve z pohľadu geometrie a faktu, že všetky ostatné alternatívy tak isto počítajú s ET4X. Napísal som výrobcovi, či nedisponujú prehlásením o zhode aj pre ET45, ten 1 mm (voči továrnym ET44) sa mi zdá prijateľnejší.
  8. onakvee

    Rozměry kol

    Zdravím osadenstvo, nechcel som zakladať nový topic ohľadne kolies, potreboval by som vedieť ako by na S3 po funkčnej stránke zapasovali disky 8x18 s ET35. Na leto si chcem zaobstarať MOMO Revenge EVO, vyrábajú ich v ET35 aj ET45. Predajca ma od ET45 odhovára, že budú veľmi hlboko (ale origo Zenith 18 majú podľa typ. listu ET44 a všetky varianty kolies začínajú na ET4X). Neviem či tých 9 mm smerom von nebude mať negatívny vplyv na vozidlo po funkčnej stránke (s ET 35 samozrejme aj s TUV cert. pre dané auto).
  9. Ozn. červeným to tieklo, spod toho tesnenia do auta pod koberce. Ozn. zeleným, miesto som dookola zasilikónoval, rozhranie guma/plech.
  10. Aj si v autorizáku pustili klímu na plno? Vyteká ten kondenzát pod autom? Možno to tečie ešte vyššie tesne pod výparníkom, malo by sa to dať preveriť. Pozri môj obrázok č.4 kde je vidno vývod (čierna guma/ hadička), je tam taký čierny výstupok. Za tou gumou je prechod von z auta a tadiaľ mi to tieklo späť do auta...jemným prúdikom... Keď som si tam posvietil bolo to vidno a keď som tam dal prst, tieklo mi to po ňom. Pod autom ani kvapka vody. Ten prechod a jeho okolie som zasilikónoval.Od plechu až na gumu.
  11. @Bonegita Ja som to musel vyriešiť sám (inak by to trafil do budúceho týždňa, než by som sa dostal do autorizáku šľak), avšak som s nimi dohodnutý , že mi prípadne vymenia koberec aj s vytlmením ak by som chcel. Tých príčin prečo to robí je viacero..., výtok je umiestnený troška nešťastne, keďže je na boku tunela a ten sa smerom k jeho vrcholu jemne zužuje, vyústenie je krátke, medzera medzi čiernym gumeným tesnením a tými zarážkami je väčšia ako plech cez ktorý to prechádza...Tým pádom voda síce vytečie tam kde má, ale po tom vyústení stečie/ vráti sa späť do auta. Tiež sa mi nezdalo, že by to netesnilo...a predsa to tieklo. @Shaarky január 2017 (objednávané september/október 2016)
  12. Dnes som zostal nemilo prekvapený, keď mi padli oči na zadnú pravú rohož pod nohami. V rohoži deci vody a pod ňou premočený koberec... Kondenzát z klimatizácie podľa všetkého neopúšťa auto tam kde by mal. Pod autom ani kvapka, ani v strede auta ani pod motorom. EDIT: Dnes som prezrel aj priestor pod nohami spolujazdca a tam je to rovnaké. Takže kondenzát spod výparníka komplet tečie do auta... EDIT 2: Rozobral som pravú stranu stredového tunela (plastová krytka, 1ks torx) a následne celý plast potlačiť smerom dolu (pozdĺž stredového tunela je len na zarážkach). Odtok z výparníka vedenie v pravo po stredovom tunely kde ústi von (je tam tesnenie) a pre mňa z nepochopiteľného dôvodu je tá rúrka ústie/prechod zaistená len proti-hrotmi na rúrke. Ak by mala závit a z vonkajšej strany umelohmotnú maticu bolo by to na veky tesné... Z pod auta je ústie vidno len po odláčení ochranného plechu/štítu okolo výfuku a jeho medzivrstvi. Po ústie sa nedá dostať, jedine odmotnovať výfuk a jeho štít na podvozku. Kondenzát mi vytekal spod toho tesnenia, stekal po plechu tunela do tlmiacej hmoty a následne až do zadu... Zobral som silikón a zasilikónoval okolie prechodu. Po zatuhnutí bol kľud, voda vytekala z pod auta, kade mala. A teraz ta horšia časť, keďže bolo v aute cca 6-7l vody, vyhodil som sedadlo spolujazdca, vycvakal bočné plasty a po celej dĺžke auta podvihol koberec aj tlmiacu hmotu. Vysávačom na vodu (tepovačom) som asi 80% vody povysával. Časť som vyfénoval teplovzduškou, na noc hodil dva odvlhčovače a následne to nechám ešte na slnku a dúfajme že to vyschne aspoň tak, aby som to mohol zmontovať a nezatuchlo to...
  13. S tou ľavo/pravo strannou prevádzkou svetiel sa to stalo aj mne, 2x. Tak isto som to ručne zmenil a teraz to aj dobrý mesiac a pol nič nevypisuje. Diagnostika je OK.
  14. Mne ide zvuk práve z tej strany na ktorej zaznamenávajú senzory prekážku..., aspoň si to teda tak uvedomujem.
  15. Máte niekto skúsenosť s odstránením klapky/redukcie v hrdle nádrže pri otvore? Existuje na to nejaký prípravok? Neviem, či mi servis vyhovie... INFO: Ochrana proti nesprávnemu natankovaniu pri vozidlách so vznetovými motormi Plniace hrdlo palivovej nádrže pri vozidlách so vznetovými motormi sa môže vybaviť ochranou proti nesprávnemu natankovaniu. Táto ochrana umožňuje použiť pri tankovaní iba čerpaciu pištoľ na motorovú naftu. Ak by sa čerpacia pištoľ na motorovú naftu nenasadila správne na plniace hrdlo, musí sa ľahkým tlakom pohybovať sem a tam pre správne nasunutie. DÔLEŽITÉ Pri prvom vypnutí správne používanej automatickej čerpacej pištole je nádrž plná. Nepokračujte v tankovaní - inak sa naplní priestor nádrže umožňujúci rozpínanie paliva. Ak sa motorová nafta dopĺňa z rezervného kanistra, potom postupujte pomaly a opatrne - hrozí nebezpečenstvo znečistenia karosérie. Priemer pištole na tankovanie motorovej nafty môže byť v niektorých krajinách identický s priemerom pištole na tankovanie benzínu. Pri jazdách v týchto krajinách je potrebné demontovať ochranu proti nesprávnemu natankovaniu v odbornom servise. Postup: - zobral som dve staré planžety na vyťahovanie rádia (šírka plechu 5 mm, hrúbka 1 mm, dĺžka 100 mm) - jednu planžetu som zasunul do medzierky medzi hrdlom a redukciou vľavo a druhú vpravo (miernym hýbaním hore a dolu až pokým to išlo) - následne som tenšími kliešťami zachytil redukciu (vnútorný krúžok zo spodu) a vytiahol ju celú von
×
×
  • Vytvořit nový...