Přejít na obsah

Jekyll

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

473 zobrazení profilu

Oznámení Jekyll

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Jekyll

    Rozměry kol

    Fabia IV, 81kW opsáno z techničáku: 185/65 R15 88H 5,5Jx15 ET40 185/65 R15 92V M+S 5,5Jx15 ET40 195/55 R16 91V 6,0Jx16 ET45 215/45 R17 91W 7,0Jx17 ET51 215/40 R18 89Y 7,0Jx18 ET51
  2. Pakliže v servisu nic nenašli tak je můj osobní tip na klíč...buď špatný kontakt nebo neúmyslné zmáčknutí (např. v dámské kabelce - o cokoliv; či jen kapse těsných džín od ostatních klíčů na kroužku). Původně jsem si říkal, že by to mohlo být třeba nějaké zvíře, které 'nevhodně' proběhne pod zadním nárazníkem, ale tuhle variantu jsem zavrhl, páč na vitruální pedál je nutná blízká přítomnost klíče.
  3. Jekyll

    Vaše spotřeba

    Aha...tak jo...přidávám dnešní postřehy. S nulovým dojezdem podle PP jsem jel přibližně ještě 10km (poslední červená čárka hladiny paliva už nesvítí, ale bliká). Jako obvykle jsem tankoval do plné a tankovací pistole poprvé vycvakla při 58 litrech (čili ještě minimálně 2 litry v nádrži byly - 4x4 ma podle manuálu 60l nádrž). A abych se tu držel tématu tak přidávám také spotřebu. Vedu si záznamy reálných taknkování na spotreby.cz čili na ujetých 8.649 km spotřebováno 786 litrů => průměr 9.1 l/100km Vezmu-li v potaz, že jezdím převážně po městě (~70%) krátké vzdálenosti (každodenní rozvoz dětí do školy + občasné nákupy) a teď v zimě k tomu připočtu spotřebu hojně využívaného nezávislého topení tak jsem na očekávané hodnotě - spíš možná ještě pod ní. Věřím, že přes léto se to lehce zlepší. Spočítal jsem si i údaje, které hlásí auto a tam mi to vyšlo na 8.9 l/100km - čili kecá jen o nějakých zanedbatelných 0.2 l/100km - za mě dobrý ;)
  4. Jekyll

    Vaše spotřeba

    Máte někdo zkušenosti s dojezdem pod nulu hlášenou palubním počítačem? Většinou tankuju s dojezdem kolem 50-20 km...no dnes poprvé půjdu (budu muset) do mínusu...ale podle udávané velikosti nádrže a toho kolik jsem běžně schopný dotankovat by tam při nulovém dojezdu mělo zůstat ještě 5-6 litrů (což mi při spotřebě cca 9 litrů dáva teoretický dojezd okolo 50km). No snad nikde nezůstanu viset.
  5. Nezávisle na sobě mi přišlo několik dotazů ohledně té DSG mapy od TVS a její ceny...tady jsou tedy podrobnosti: https://www.rsr-performance.cz/tvs-engineering-uprava-dq500-mqb-2/ Stálo to sice ~14k, ale autu to hodně pomůže...každý ať si zváží jestli se mu ta investice vyplatí ;)
  6. Ahoj já měl za to, že sklopné opěradlo nejde akorát na elektricky ovládaných sedadlech (což by ostatně mohlo odpovídat popisu 'Komfortné sedadla vpredu')
  7. Ke Columbusu mám přes BT připojený manželčin Samsung Galaxy S10e pomocí rSAP (Remote SIM Access Profile / Rozhraní telefonu "Business" ) - Tímto si telefonní modul v autě přes BT alokuje (vypůjčí) SIM kartu z mobilu a sdílí z ní neomezený data šířené pomocí zabudovaného APčka posádce vozu WiFinou. Mobil v tu dobu k SIMkartě nemá přístup, ale na internet se dostane přes WiFi z auta, takže se na něm dá brouzdat po netu. Současně jsem přes BT připojený se svým telefonem přes obyčejný hands free protokol (HFP). Po sem je všechno v pořádku... ...problém vyvstane v momentě, kdy svůj telefon připojím USB kabelem a zapnu Android Auto...v ten moment se rozpojí rSAP čímž ztratíme internet. Je prosím toto chování normální? Je vůbec možné používat AA současně s rSAP? V manuálu jsem našel akorát tabulku, která definuje možnosti zapojení, ale o AA v této souvislosti se tam nic nepíše. :(
  8. Jekyll

    Spací paket

    Ano, za jeden kus - takže x2... :(
  9. Přesně jak píše Dracul...Podtáčení motoru mě taky štvalo, ale ještě víc váhavé DSG při rozjezdech. Po přechodu ze staré O1(TDI 66kW + chip) s manuálem, kde jsem byl z křižovatky schopný vystřelit bez jakýchkoliv omezení v okamžiku, byl přechod na Kodiaka SL s DSG utrpením a zklamáním. Na papíru těch 140 kW vypadalo až moc lákavě - o to větší zklamání to pak bylo v reálu. A štvalo mě to tak, že jsem šel na chip a přemapování DSG hned po dvou měsících od pořízení a férově musím uznat, že to byly nejlíp investované peníze. Všechny popisované neduhy to dokazalo do značné míry eliminovat. Ono to přemapování není jen o zvýšení otáček, rychlejších reakcích, ale zlepší se cela logika řazení na úplně jiný level - a to mám jen základní úpravu od TVS Engineering (Drivability) + současně chip od Revo (Stage 1). Od té doby si po motorické stránce v zásadě nemám na co stěžovat - takhle naladěné by to mělo rovnou sjíždět z výrobní liky...to by ovšem Škodovka nemohla prodávat v globálním měřítku do všech zemí, kde se angažuje. Holt daň za globalizaci a enormní snahu o snižování emisí :(
  10. Jekyll

    Spací paket

    Orig. hlavové opěrky s výklopnýma 'ušima' na zadní sedadla jsem před vánocema dokupoval v AZ Servisu jako náhradní díl za nekřesťanské peníze. Nevím kolik variant je, ale mám SportLine interiér, kde jsou tmavé sedačky v kombinaci kůže / alcantara s šedým prošíváním. U RS interiéru je prošívání červené. Číslo dílu je 565 885 901 G
  11. Mi se pri nizsich otackach ci prejezdu pres nerovnosti ozyva ze zadni casti auta plastova rezonance. Ze zacatku clovek doufa, ze je to jen nejaka docasna zalezitost, ktera sama prejde, ale jak uz to tak byva tak se intenzita a cetnost techto "rusivych zvuku" jen zvysuje a to akorat tak hraje cloveku na nervy ...urcite vite o cem mluvim . Zacal jsem tedy tim, ze jsem odmontoval SPZ a vyhodil plastovy ramecek v nemz byla znacka vsazena. Pod SPZ jsem nalepil takovy filcovy jakoby kluzaky na nabytek (nevim presne jak se to jmenuje) a SPZ jsem prisrouboval primo na 5. dvere lec jak uz to tak byva problem byl nekde jinde. Vyhazel jsem tedy vsechno z kufru a bocnich kapes abych se ujistil, ze to neni nic v interieru a taky nebylo... Dal me napadlo, ze by treba mohl byt uvolneny nektery uchyt vyfuku a ten by mohl do neceho klepat lec vyfuk drzi dost na pevno a nepovedlo se mi s nim do cehokoliv "klepnout". Ni dalsiho uz me nenapadalo a zoufalstvi se stupnovalo az vcera jsem omylem zavadil o naraznik a ejhle cerny plast z vrchu na narazniku u kombika (ve vyrezu pro 5. dvere - O1) vyloudil zvuk, ktery jsem hledal. Ve volne chvilce zkusim shodit cely naraznik a nejak to zafixovat. Doufam, ze pak uz budu mit zase klid.
  12. Jekyll

    Spotřeba TDI

    Spotreba u TDi mi prijde obecne velice zajimava, vzhledem k tomu co motor dokaze. Zaregistroval jsem se na spotrebach a zacal si ji evidovat pac se mi moc nepozdavala hodnota z palubniho PC. Realna spotreba oproti tomu co ukazuje auto je v mem pripade o 0,5 - 0,8 l/100km vyssi. Pneu Bridgestone Turanza ER300 - 205/55 R16. Prevazne jezdim kratke vzdalenosti (cca 4 km) do prace a z prace takze se motor ani nestihne zahrat na provozni teplotu ...ostatni cesty jsou vetsinou po meste, takze na spotrebu si nemuzu stezovat.
×
×
  • Vytvořit nový...