Přesně jak píše Dracul...Podtáčení motoru mě taky štvalo, ale ještě víc váhavé DSG při rozjezdech. Po přechodu ze staré O1(TDI 66kW + chip) s manuálem, kde jsem byl z křižovatky schopný vystřelit bez jakýchkoliv omezení v okamžiku, byl přechod na Kodiaka SL s DSG utrpením a zklamáním. Na papíru těch 140 kW vypadalo až moc lákavě - o to větší zklamání to pak bylo v reálu. A štvalo mě to tak, že jsem šel na chip a přemapování DSG hned po dvou měsících od pořízení a férově musím uznat, že to byly nejlíp investované peníze. Všechny popisované neduhy to dokazalo do značné míry eliminovat. Ono to přemapování není jen o zvýšení otáček, rychlejších reakcích, ale zlepší se cela logika řazení na úplně jiný level - a to mám jen základní úpravu od TVS Engineering (Drivability) + současně chip od Revo (Stage 1). Od té doby si po motorické stránce v zásadě nemám na co stěžovat - takhle naladěné by to mělo rovnou sjíždět z výrobní liky...to by ovšem Škodovka nemohla prodávat v globálním měřítku do všech zemí, kde se angažuje. Holt daň za globalizaci a enormní snahu o snižování emisí :(