Přejít na obsah

kápo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli kápo

  • Narozeniny 13.9.1976

Oznámení kápo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. kápo

    Vibrace

    ahoj kluci, mám také vibrace tdi 81kw+chip, které se objevili po chipu. Byl jsem u kamaráda který má vibrace taky sharon tdi 103kw uplně to samé, byl stím u wv a řekli mu že má filtr pevných častic a tím se mu tlakují výfukové pliny. tak nevim jestli se nepodívat na katalizátor. Všimll jsem si po chipu ještě jedné změny zvuk s výfuku takové chrčení jakobi turbo.
  2. kápo

    motor zdechl

    zkus se podívat ještě jednou na palivový filrt, mohl se uvolnit usedlý parafín v naftě a ucpat filtr, stalo se to sestře, občas nemohla nastartovat a pak vůbec, dal se nový pal. filtr a OK, i přesto že jsem jí měnil fitr před 4měsíci.
  3. No to byla taky jedna s hipotéz, že to bude dělat dvouhmt. setrvačník. A co ta brzda ve výfukovém potrubí (kat) ? Jasně že motoru takhle nenaklám, chtěl jsem vyskoušet celý průběch otáček. Díky
  4. Když jsem se tady tak rozepsal mám ještě jeden oříšek ! Nechal jsem si dát chip z 81kw asi cca 100kw. Když mám motor podtočení 1700ot/min. 50km/h při zařazením 4stupni nejlépe do kopce, sešlápnu plyn (zprudka naložím) motor sa rosklepe pak se ustálí do normálu. Byl jsem u kamaráda sharon 103kw r.v. asi 07 v serii, tomu to dělá to samé. Zajímal se oto a ve VW mu řekli, že se motor rozechvěje tím, že odvodu spalin brání filt pevných částic a kat. Slyšel o tom někdo? U sharona vybrakovat kat je nesmysl, kantrolky by asi z takového zásahu nespali. Já mám auto poněkud starší myslím že emise u auta r.v. 99 má stejně někde jinde. Koukal jsem na kat žádné čidlo na něm nemám a neviděl jsem ani lamda sondu máji vůbec? Mám octa99-81kw má kat(cca 18cm - možná se na tyto rozměry koukám jak ženské jestli mi rozumíte ) menší než octa03-66kw cca 30cm. ?!
  5. zkusím to, a podívám se na předvsřik jestli to není to samé
  6. Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál. ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více? Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží. Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší. Udělal jsem běžné výměny a kontroly: 1.žhavící svíčky všechy vyměněny 2.zpětný ventil na palivovim filtu 3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček 4.kontrola čidla teploty motoru termostatu 5.kotrola přes pc vše OK 6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději) Děkuji za jaký koli tip.
  7. kápo

    nove vstreky

    prosim tě jak to myslýš že 81kW mají trysky z 66kw ? mám 81kw a mohl bych tam mít vstřiky z 66kw .
  8. potřebuji je rychle koupit, abych nemusel doma něco řešít, budu si kupovat octu jetou a chtěl bych to da toho dát, to že je to z číny mi pocitu neubere. Díky aspoň za nějakou zmínku, nechci někomu dělat reklamu potřebuji jen vědět koupit nebo nekoupit díky. PS.Nechci zakládet jiná forum
  9. Zdarec. Memá někdo skušenosti ......bi-xenonama? 6000,- komlet http://www.nissanclub.cz/shop_product_detail.php?id=23
  10. Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat.
  11. mám namysli jak mají odrazky nové O., a nahradit je světlamy tenkými obdelníkovými pozičkami
  12. máte nejaký typ osvítit/osvětlit zadní nárazník O comi? možností musí být kvanta.
  13. držáky si koupíš v běžných autodílech stojí cca 200,- za 1pár.
  14. co s citem nehřát horkovzdušnou pistolý ,aby sa plast podal, nahříval jsem takhle ofuk do nárazníku a on se hezky nechal vytvarovat od Erli.
×
×
  • Vytvořit nový...