Přejít na obsah

mikesh

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mikesh

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Proc by mely byt silnejsi baterie nedobijeny vice pri beznem provozu nez ty slabsi pri stejnem odberu?! Jaksi to postrada logiku, pokud odeberes stejnou energii ze slabsi i ze silnejsi baterie, pak naopak ta silnejsi bude v % k max (nominalni) hodnote vybita mene, takze ta slabsi na tom bude jeste hure v pomeru k te silnejsi. Dochazis k nejakym zaverum na zaklade spatnych predpokladu - ze ta silnejsi dobita nebude zatimco ta slabsi ano.
  2. Nemam tuseni, ta dilenska prirucka je starsi, v ni ten motor jeste nebyl, ale ten vetsi rozmer 288 byl jen pro dieselove motory.
  3. RemyZero, odkud byla ta predvadecka at vime kteremu autosalonu se vyhnout? Test spotreby je nicnerikajici, ale diky za postrehy. Btw, ten CR pres 4000 tocit musi, protoze ma max. vykon ve 4500 kdezto PD v 4000ot.
  4. Tak zmena, spolehal jsem na info z dilenske prirucky a vypada to ze keca, predni kotouce jsem zmeril a maji rozmer 280x22, ne 288.
  5. V nemecku, resp. z nemecka se servis. historie zjistit da, ale ja mel na mysli cesko.
  6. mikesh

    Chiptuning

    Me by zajimalo jak se projevi pravy Powerbox, ne ta nahrazka s jednim odporem se kterou se tady vsichni ohaneji (o chiptunerech ani nemluve, zajimave ze vzdy "zapomenou" podotknout ze se jedna o falesny vyrobek). Bohuzel si 95% lidi ted mysli ze Powerbox=krabicka s jednim odporem, vysledek klasickeho vymyvani mozku chiptunery. Pokud ma nekdo opravdovy Powerbox, muzete sem dat parametry na brzde s a bez Powerboxu? Klidne to muze udelat i ten pan ktery tady vsude ten Powerbox nabizi Zajimalo by me to u O2 1.9TDI 77kW BJB.
  7. mikesh

    Opotřebení brzd

    Muzes tech 4500 Kc trochu rozepsat - dily x prace? Jake kotouce (vyrobce) ti tam dali?
  8. rcman: Tak uz jsi koupil? Co ja mam zkusenost tak se z VIN sevisni historie zjistit neda, pokud se neptas primo v servisu kde bylo auto servisovano pokud se neco nezmenilo nebo mas jinou zkusenost?
  9. Tak uz jsem to zjistil, koho to taky zajima - vpredu 288-25, vzadu 260-12. Ty predni 280 se davaji na benziny, aspon na nektere, ale kam se davaji ty zadni 255-10 mi jasne neni, protoze jsou stejne u dieselu i benzinu (260-12).
  10. Potřebuju vyměnit (na O2 1.9TDI 77kW 2005) kotouče, jsou zvlněné. Chci tam dat originaly, ale vidim 2 ruzne rozmery u zadnich kotoucu na cc-autodily.cz, u obou uvedeno originalni vyrobce - jeden 260x12, druhy 255x10. Ktery rozmer je spravny?! http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-1_1.html http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni.html To same u u prednich - 280-22 vs 288-25 http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-280-22-1_1.html http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-288-25-1_1.html
  11. Me by zajimalo jak je na tom v praxi 1.6TDI s pruznosti proti 1.9, z testu vychazi 60-100kmh na IV. a 80-120kmh na V. stupen dost blede. Jo a tech 4.2 pri 140kmh a 5.9 pri 160kmh je fakt nerealnych, muselo to byt z kopce nebo po vetru.
  12. Motor jede lip a min zere , v cesku se proste dejou zazraky... mozna bys mohl jit radit nejake svetove automobilce, tam ten zazrak jeste neobjevili... PS. toho vola si schovej pro sveho tatika pro priste
  13. Romariooo: No ze by se 30Tkm zrovna dalo povazovat za dostatecny test spolehlivosti bych nerekl, az najedes aspon 150Tkm bez problemu to bude mit aspon trochu nejakou vahu. Kvaki: Nevim jestli si delas prdel nebo to pises vazne , ale jestli si nekdo nachipuje 1.9 na 110kW a pak jezdi na pul plynu aby to neznicil je pekne vemeno
  14. Goose: Diagram vykonu/momentu toho Ecoboxu na 92kW ze 77kW nahodou nemas? (at uz zmereny nebo jen "teoreticky"?) To zrychleni 80-120 jsi meril na jaky kvalt? Na 5. by to melo delat pres 12s., takze na 4.? (Jeste jsi taky mohl jet na 5. z kopce ) Pokud to nekoho zajima, tady je mensi popis Ecoboxu v nemcine - http://www.openpr.de/pdf/124515/Kraftstoff...Tech-EcoBOX.pdf, s merenim teploty paliva to dle popisu spolecneho moc nema (pokud to je stejne zarizeni), jak tady nekdo uvadel, upravuje to tlak vstriku v zavislosti na tom v jakem rezimu se motor nachazi - pri zatizeni zvysi tlak na vstriku, pri malem zatizeni tlak snizuje. Mam 1.9 77kW a celkem jsem o tom taky zacal uvazovat. Chipovani na 100kW a vic mi prijde nesmyslne, auto to musi odskakat drive nebo pozdeji. Tech 92kW (+19%) a 280Nm (+12%) mi prijde jeste snesitelnych pro auto, zvlaste u toho vykonu pujde o mensi narust pokud je pravda co se pise o standardnim vykonu 1.9 77kW verze , ze je pres 80kW.
  15. karlos3: To je to o cem je rec, ty VW nemely interval 50tis., ale max. 50tis. pokud neukaze PP driv. To bych se vsadil ze ti to ukazovalo uz pri nejakych 30tis.km nejpozdeji a tys na tom najel o 20tis. km vic... Ten olej musel vypadat... 30tis. km na vymenu u O2 asi neni v klidu kdyz auto vyhodnoti servis driv. To by to jinak rovnou nastavili fixne interval na 30tis.km a neresili prubezne vyhodnocovani.
×
×
  • Vytvořit nový...