Přejít na obsah

jankop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

620 zobrazení profilu

Oznámení jankop

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Nazdar. Mal som ich v 17" rozmere a kamoš ma 18" neboli to zle pneu, jazdné vlastnosti ok. Len idú dosť rýchlo dole. Mal som na Golfe 1.9 TDI spotreba ok. Normálne pneumatiky na bežne jazdenie, lepšie ako Barum, Matador,alebo niečo podobné. Neviem v akom stave mám teraz moje na leto, ale už aj ja budem musieť dokúpiť pár. Ja by som pozeral radšej po 225/40R18 92Y Goodyear EAGLE F1 SUPERSPORT XL alebo 225/40R18 92Y Pirelli PZERO XL. Mal som ešte aj 225/40R18 Dunlop SP SPORT MAXX TT a to boli super pneu. Už sa nevyrábajú . Teraz jazdím na O3FL RS ešte z výroby 225/40R18 92Y Bridgestone S001 XL. Ale pár krát už boli na mokru na hrane,tak už dávam pozor. Pri prípadnej výmene beriem jedne z hore uvedených.
  2. jankop

    manual vs dsg

    No a aký je problém. Vadí to? Mal som Golfa 2006 s DSG a jazdí dodnes.Tak neviem čo sa rieši. Keby ste si to všimli tak keď pri prechode cez R trocha pozastavíte pohyb riadiacej páky, tak až vtedy sa zaradí spiatočka, keď idete plynulo tak sa nič nedeje. Keď ma strach z automatu nech kúpi manuál a ma vymaľované.
  3. Ja som udal len príklady. Napríklad na GOLF V je asi 5 druhov pružín, len treba vyberať. Treba hľadať čo je v ponuke na O3. Na to, aby mal auto tuhšie nepotrebuje tlmiče, ale tvrdšie pružiny. Keď chce zadok vyššie potrebuje dlhšie pružiny. Tlmiče len znižuju kmitanie pružín. Keď samu nechce googliť nech pozrie pružiny zo scotuta. Octavia scout má vyššiu svetlu výšku, tak asi bude mať aj dlhšie pružiny.
  4. jankop

    manual vs dsg

    Uvažuješ o kúpe auta z DSG? DSG vyššie náklady na údržbu a prípadný servis. Mam už druhe auto z dsg a veľká spokojnosť. Ak môžem odporúčať tak mokrú dvoj spojku.
  5. jankop

    manual vs dsg

    Pokyny pre proces ťahania vozidla Obr. 336 Vypletené vlečné lano / Vinuté vlečné lano Na ťahanie pomocou ťažného lana používajte iba vypletené lano s umelými vláknami » Obr. 336 -  » . Ťažné lano, resp. ťažnú tyč upevnite na ťažné oko vpredu » Strana 294, ťažné oko vzadu » Strana 294, resp. na rameno s guľovou hlavou ťažného zariadenia » Strana 252. Podmienky pre proces ťahania. Vozidlá s automatickou prevodovkou sa nesmú ťahať s nadvihnutou zadnou nápravou - hrozí nebezpečenstvo poškodenia prevodovky! V prípade, ak nie je v prevodovke olej, môže sa vozidlo vliecť iba s nadvihnutou prednou nápravou, resp. sa musí prepravovať na odťahovom vozidle alebo na prívese. Maximálna povolená rýchlosť pri ťahaní je 50 km/h. Ak nie je možné bežné vlečenie, alebo keď má byť vzdialenosť vlečenia dlhšia ako 50 km, musí sa vozidlo prepravovať na špeciálnom odťahovom vozidle alebo prívese. Vodič vlečúceho (ťahajúceho) vozidla › Pri vozidlách s manuálnou prevodovkou povoľujte spojku pri rozjazde pomaly. › Pri vozidlách s automatickou prevodovkou pridávajte plyn mimoriadne opatrne. › Rozbeh je správny až vtedy, keď je napnuté lano. Vodič vlečeného vozidla › Ak je to možné, malo by sa vozidlo ťahať pri bežiacom motore. Posilňovač bŕzd a servoriadenie pracujú iba pri bežiacom motore, v opačnom prípade sa musí pedál brzdy zošliapnuť podstatne silnejšie a na riadenie sa musí vynaložiť väčšia sila. › Keď nie je možné naštartovať motor, zapnite zapaľovanie, aby volant nebol zablokovaný a aby bolo možné použiť smerové svetlá, stierače a ostrekovače. › Vyraďte rýchlostný stupeň, resp. pri automatickej prevodovke zvoľte polohu voliacej páky N. › Ťažné lano udržiavajte počas ťahania pevne napnuté. POZOR ■ Na vlečenie sa nesmie použiť vinuté vlečné lano » Obr. 336 - , vlečné oká by sa mohli na vozidle vytočiť - hrozí nebezpečenstvo nehody. ■ Vlečné lano nesmie byť prekrútené - hrozí nebezpečenstvo nehody. DÔLEŽITÉ ■ Motor neštartujte rozťahovaním iným vozidlom - hrozí nebezpečenstvo poškodenia motora. Ako pomoc pri štartovaní môžete použiť akumulátor iného vozidla » Strana 292, Pomoc pri štartovaní. ■ Pri manévrovaní počas ťahania mimo spevnených komunikácií hrozí pri obidvoch vozidlách nebezpečenstvo, že sa preťažia a poškodia upevňovacie diely
  6. jankop

    manual vs dsg

    Podmienky pre proces ťahania. Vozidlá s automatickou prevodovkou sa nesmú ťahať s nadvihnutou zadnou nápravou - hrozí nebezpečenstvo poškodenia prevodovky! V prípade, ak nie je v prevodovke olej, môže sa vozidlo vliecť iba s nadvihnutou prednou nápravou, resp. sa musí prepravovať na odťahovom vozidle alebo na prívese. Maximálna povolená rýchlosť pri ťahaní je 50 km/h. Ak nie je možné bežné vlečenie, alebo keď má byť vzdialenosť vlečenia dlhšia ako 50 km, musí sa vozidlo prepravovať na špeciálnom odťahovom vozidle alebo prívese. vycuc prirucka
  7. jankop

    manual vs dsg

    Precitaj prirucku, max 50km 50km/h.
  8. Alebo ešte jeden príklad, mal som dávno škodu forman a tak isto vymačkané zadne struny, v origo škoda predajni náhradných dielov som dostal radu nech kúpim pružiny s forman pikap alebo ako sa to volalo, je to to iste len sú točené z hrubšieho dratu.
  9. Nazdar, riešil som tento problém na predošlom aute Golf 1.9 TDI. Vyriešil som to takto. Vymontoval som jednu pružinu, zmeral výšku, priemer pružiny a priemer hrúbky profilu. Mál som cca 334mm,115mm a 11,5mm už to nepamätám presne. Potom som kúpil z nové zadné z GTI výška cca rovnaká, 120mm a 12,5mm. Výsledok super, auto stuhlo pri dobrom komforte.
  10. jankop

    Koupe ojete OIII

    81Kw hotový trhač asfaltu.
  11. 225/40R18 92Y Goodyear EAGLE F1 SUPERSPORT XL
  12. jankop

    Koupe ojete OIII

    Ahoj, to prvé je síce staršie ,ale ma o polovicu menši nájazd km a lepšiu výbavu. Keď to predáva Škoda plus tak asi budu mať servisnú históriu. Rozdiel 77 vs 81 kw nepocítiš. Treba pozrieť servisnú knižku, karosériu , atď, zobrať na obhliadku niekoho čo tomu rozumie. Ja osobne by som sa rozhodol pre to prvé. Už len xenon vs halogén je poriadny rozdiel. Viem z vlastnej skúsenosti, prešiel som z halogén na xenon a teraz mám full LED O3FL RS tak viem porovnať. Ale rozhodnutie je na tebe. Šťastný výber.
  13. ten zvuk mas stale, alebo len niekedy? Podobné cvrlikanie je aj pri regeneracii DPF.
  14. Na margo toho kódovania máš pravdu ŠA Ti hlúposti kódovať nebudú. To len niektorý ľudia si robia z aut vianočne stromčeky, svieti to bliká to ako cirkus. Keď kódovať tak rozumné veci, ktoré Ti budu k niečomu slúžiť, nie mať za každú cenu nakodovane čo riadiačky pustia.
×
×
  • Vytvořit nový...