Přejít na obsah

dzardis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dzardis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Dobrý den, jen malé varování. Superb III 2.0 140kw 4x4 2018. Koupen po leasingu, 170000 na tachometru. Pečlivě zkontrolován v servisu. Vše bez chyb. Těsně po koupi nefunkční vodní pumpa - řešeno rovnou včetně rozvodů. Teď po roce měl jít na olej a motor začal mít takovej divnej traktorovej zvuk, těch pár km to ještě vydrží. No do servisu se dostal už na odtahovce. Na dálnici začalo škubat, ztratil výkon, divnej rachot. Kontrolka ani chyba žádná. Naštěstí u sjezdu, takže hned odstaveno. Zjištěno rozpadnutí ložiska vahadla ventilu s následným kolapsem a "potkáním" motoru. Rozvody skočeny o dva zuby. Takže komplet výměna vahadel a těch věcí okolo, nové rozvody. Po vrácení motoru zpět do auta stejně nenastarovalo - řídící jednotka KO, poslána na opravu. V ten samý čas na dílně Kodiaq se stejným motorem - 170k na tachometru - kousnutá vodní pumpa, přepálení řemenu a "potkání" motoru. Měli na něm s opravou trochu náskok, takže po prvním nastartování měl Kodiaq divnej traktorovej zvuk. Znova rozebrali a vačkové hřídele rozjeté proti zůbům. Takže se chlapi rovnou podívali i na moje vačky a to samé. Takže výměna celého bloku s vačkami, u tohoto motoru obě vačky zalisované a mění se celý blok. To v Boleslavi taky moc nevymysleli. Účet za opravu přesáhne částku 100 tisíc korun. Takže ten pocit ze super auta a parádního svezení trochu vyprchal. Tak s vodní pumpou nečekat na servisní interval a jak to začne znít jako traktor, do servisu včas. Ať nedopadnete jako já. Takovou závadu na těchto km jsem u žádného auta nikdy neměl a u auta za 1.5M bych to vážně nečekal.
×
×
  • Vytvořit nový...