Jump to content

vendalehy

Uživatel
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vendalehy

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No právě ,já to koupil od pána kterému bylo 82 let a za rok najel 2000 km.Měl to 9 let takže ten jezdil jenom na volnoběh :( Když jsem to kupoval tak motor šel potichu ale pak jsem udělal výměnu všeho možného a nemožného a asi olej 5w40 od totalu mu nešmakoval a začal klepat.Koupil jsem i Militec 1 a ani ten už nepomohl.
  2. Olej to nežere a spotřeba 6.5l benzínu.Jen to klepání, ono to pak přestane ale tak po 15 km.
  3. Rozvody jsem dělal letos v unoru když jsem koupil auto,písty cca 4000kč,těsnění pod hlavu erling cca 550kč,těsnění pod sací a výfuk potrubí cca 300kč,plus silikon 300,a nové šrouby na hlavucca 350kč.Ale právě počítam když to má jenom 103000km že tu hlavu nebudu muset dělat.No uvidíme až se to rozebere.
  4. No taky se mi do toho nechce ,ale má to jen103000km,je to uplně bez koroze a práci si udělám sám.Tak jestli bude až to rozeberu hlava ok tak matroš je tak za 6000kč.Nechci to podcenit abych nemusel kupovat za dva roky jiný motor který bude taky klepat.Ono to než se prohřeje klepe jako prase, hlavně při přidání plynu.Koupil jsem ho tchánovi a koukam že jsem neměl štastnou ruku :(
  5. Tak chlapy opravdu nikdo neměnil písty,takové téma jak to všem klepe a nikdo s tim nic nedělal ? Tak třeba radu na co si dát pozor, nebo jestli dát automaticky nové šrouby na hlavu a nebo na ojnice.
  6. Ahoj všem,mám Fabii1 55kw 1.4 16v označení motoru BKY.Má najeto 103000 a už motor klepe za studena, tak jsem se rozhodl že udělám výměnu pístu.Máte někdo zkušenost jaké písty použít,jakého výrobce,tento motor má výšku pístu 47 a třeba botor BBY 49.9mm.Koukal jsem třeba na píst KOLBENSCHMIDT 99562600 který je dole téměř kulatý a bude obepínat celou vložku.Vím že už budou načaté vložky (prasátka) ale právě proto nechci koupit originál píst na BKY ale třeba delší.Koukal jsem že je i náhrada píst dlouhý 59mm ale nikdo ho nemá skladem.Budu rád když napíše někdo kdo už to řešil a jak .Dík
  7. Zkoušel jsem snad vše, 100okt. 95 plus aditiva, bez aditiv a žadná změna .Ted se má na to přiject podívat technik z MB . Už mam 20000km a děláto od novoty.Dvakrát výměna vstřiku a nic.Ted jak se ráno trošku ochladilo tak to kolem 2200 ot a víc vibruje jak prase.No zavidím všem co píšou jak ten motor je kultivovaný.
  8. Ahoj rapidáci.Mam problém od nového auta cca rok a pul který zatim v servise neodstranili.Od novoty mi auto při zátěži nebo prudkém rozjezdu nebo předjíždení začne motor škubat od cca 2000ot. do 3500ot. Jedu cca 2200ot a potřebuji do kopce zrychlit tak sešlápnu víc plynu , auto začne zrychlovat a při tom začne poškubávat až do cca 3500ot.Je to nepříjemné cítí to i manželka a nikdo si neví rady. V servisu mi dvakrát menili vstřiky což pomohlo tak na čtrnáct dní asi než se vsřiky s adaptovaly.Na diagnostice jim to ukazovalo 40 procentní rozdíl vstřikovací dávky a jediné co zjistili že tlaky ve
  9. Tak jsem rád že nejsem blazen jenom já ,přesně jak píšeš po vyměně komresoru za denso to taky nekdy hučí až je to slyšet do auta.po vypnutí klimy klídek.
  10. Zdar Deerooz tak jak jsi dopadl,reklamoval jsi to také mam takovej zvuk a ješte když pak padnou otačky na těch cca 1000 tak to začne chvilku chrastit až jako takové klepání.Motor jede krásně ale ty zvukové projevy katastrofa.
  11. Tak konečne po třech týdnech auto doma ze servisu,klimatizace uznaná výměna kompresoru, klepání chrastění spojky ne že, to dělají všechny tříválce ale zajímavé je že na ty vybrace, dunění a cukání při přidání plynu nejdříve přehrály software ale nakonec zjistili že je vadný vstřikovač tak na záruku dali nové a auto je tižší a z minimálníma vybracema.Je to smutný auto nové 4500 km a už tohle. Tak snad jsem si to už vybral A BUDU MÍT KLID !!! Zdravím rapidaky Vašek
  12. Tak Jardo už jsi zkusil projet jine rapidy a jak to dopadlo
  13. Ahoj Jardo tak přesně ty vybrace mám i já cca od 2100 ot do 2500 ot.Mám auto od března najeto 4300 km a nemužu si na to furt zvyknou.Jak přidam plyn tak to vybruje a i duní že musím furt polikat jak mi zalehají uši, nechapu lidi co tady píšou že ani nepoznaj že maj pod kapotou tříválce.Ted jdu reklamovat pískající klimu,někdy řadí huř trojka a pětka a při přeřazení na dvojku to zaklepe jak prase a po přidání plynu to chrastí.Tak uvidim ci mi řeknou.Mam 81 kw.Vašek
×
×
  • Create New...