Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Martin_TDi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    397
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

45 Výborná

2 Sledující

O uživateli Martin_TDi

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 11.4.1976

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    228133678

Návštěvy profilu

822 zobrazení profilu
  1. Martin_TDi

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    Dávejte sem dlouhodobou spotřebu, ta už je vypovídající lépe.
  2. Martin_TDi

    Škoda Superb III. facelift

    Joj tak biturbo v S3 by se mi moc líbilo!
  3. Martin_TDi

    Barvení brzdových třmenů

    Jakou barvu třmenů byste doporučili k barvě auta modrá lava? Napadá mě buď podobná modrá jako je auto, nebo stříbrná? Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  4. Škoda Octavia Elegance, r.v. 6/2004, motor 1,9TDi 66kW ALH, najeto 246tis.Km-garantuji do smlouvy. Auto evidováno u Cebie - doložím certifikáty. Jsem 2.majitelem od roku 2007, kdy auto mělo najeto 53 tis.Km. Od této doby si vedu detailní přehled veškerých servisních prací a úprav na autě (doložím při prodeji). Auto má velmi zachovalý interiér i exteriér, leštěno, voskováno, garážováno, po nekuřákovi. Na PZ dveřích je malá vada na laku – viz foto (špatný základový tmel). Každé 2 roky proveden antikorozní nátěr podvozku + vystříkané dutiny voskem, po zimě čištěn prostor za předními zástěrkami. Olej v motoru měněn každých 15 tis.Km Mobil 1, olej v převodovce měněn co 120 tis.Km – originál Škoda. Auto bylo velký mazel, které vždy dostalo maximální péči. Rozvody naposledy dělané při 210 tis.Km (sada na 120 tis.Km), nová spojka LUK při 211 tis.Km, komplet brzdy při 218 tis.Km, repase startéru a alternátoru při 197 tis.Km., baterie Exide Premium + žhavičky měněny před rokem. Auto bylo v roce 2014 havarováno na PP roh (srážka se srnou). Byly měněny obě přední světla, PP blatník, maska. Přelakována kapota, nárazník (provedeno v autorizovaném servise Škoda FM). Nosníky nebyly poškozeny. Základní výbava : Béžový látkový interiér, př. loketka, bederka, výškově seřiditelné př. sedadla , elektrická všechna okna + vnější zrcátka, vyhřívané zrcátka a př. sedadla, ABS/ASR/MSR, 4x Airbag , tónované okna orig., isofix ,mechanická klimatizace, palubní počítač, tempomat, origo plech pod motorem , centrál s DO, 2x vystřelovací klíče, origo odnímatelné tažné zařízení. Provedené úpravy : Motor : trysky FB S764 + SW od TDi Fun, doložím graf z brzdy na 108kW + 315Nm , ventilace intecooleru v PP podběhu, silikonové podtlakové hadičky. Turbo ve 100% stavu bez vůle, vždy po jízdě dochlazováno. Podvozek : Eibach pro-kit (-30/-30mm)+tlumiče Bilsten B6, přední brzdy předělané na 288x25 Textar s keramickými deskami Textar, výměna bubnové zadní nápravy za zadní kotoučovou nápravu s kotouči Textar 239/9, silenbloky z plné TT, nižší horní uložení z Golfa. Interiér : RS pedály, béžová kožená řadička + ručka L&K, béžové látkové koberce, zimní origo gumotextilní koberce, mechanická klimatizace předělaná na Climatronic (zcela nový), Milotec polepy budíků, dodělán Maxidot L&K s červeným podsvitem ručiček, nerezové lišty L&K na prazích, vytlumené přední dveře STP-silver, přední repro Dexon + MDF podložky, LEDky v interiéru, projektory s logem Škoda v předních dveřích osvětlující prostor pod dveřmi, trippling, tajný vypinač, plynové vzpěry přední kapoty, dodatečné odhlučnění kapoty, nově přešitý volant perforovanou kůží, závěsné háčky v kufru, LED pásky v kufru. Exteriér : Přední spoiler z Cupry, RS křídlo na víku 5.dveří, folie na oknech s atestem, vyleptaný VIN na sklech, RS koncovka výfuku,alu letní buď 16“ L&K nebo zimní alu 15" (bez doplatku) nebo 17" OZ Ultralegera s doplatkem 25tis.Kč.
  5. Martin_TDi

    7st DSG pro 140KW TDI

    pro xtrack: Díky moc za pochvalu, jsem rád, že se Ti moje S3 líbí. Bohužel netuším nic o downgradu DQ500 na DQ381, ale možné je všechno. To, že je 7° DSG v S3 nastaven na komfort mi vůbec nevadí, vždyť to není žádný sportovec se svojí váhou. Toto nelze s O3 RS srovnávat. Ale když už chci trošku svižnost, tak přepnu do režimu sport a řadím si sám dle chuti.
  6. Martin_TDi

    7st DSG pro 140KW TDI

    Mám S3 140kW 4x4, r.v.1/2018 se 7st DSG s mokrými spojkami na 500Nm. Jsem maximálně spokojen. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  7. Martin_TDi

    Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    Mi vyměnili jen rozpadnuté destičky a kotouče nechali původní. Hluk je pryč, ale čisté ty kotouče nejsou..... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  8. Martin_TDi

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    Tady jsou moje hodnoty. Jezdím polovinu dálnice a polovinu okresy. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  9. Martin_TDi

    Sněhové řetězy - rozměry disků a pneu

    Právě jsem koupil řetězy Pewag, zkoušel jsem je nasadit na meho S3 s 18" koly. Díval jsem se na prostor okolo a je to v pohodě. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  10. Martin_TDi

    Servis Superba - co doporučuje ŠA a co nám říká zdravý rozum

    Olej jsem si měnil při 15 tisicich Km doma. Šroub jsem neměnil, dal jsem jen nové těsnění a samozřejmě nový olejový filtr. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  11. Martin_TDi

    Filter pevnych castic

    Jakou aplikaci používáš? Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  12. Martin_TDi

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    Včera cesta 160Km na hory z toho většina cesty po dálnici. Tam spotřeba 6,3 l/100Km a zpět 5,3l/100Km Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  13. Martin_TDi

    Filter pevnych castic

    Pokud je toho po městě hodně tak asi ano. Mi se dneska po 350 Km jízdě taky rozjela nebo už probíhala regenerace. Bohužel jsem neměl čas ani prostor a musel jsem motor vypnout. Po 2 hodinách jsem se vracel a jakmile se motor ohřál, tak regenerace doběhla. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  14. Martin_TDi

    ŠKODA Connect - vzdálený přístup k vozu

    Zatím jsem jen zkontroloval jestli je auto zamknuté. K čemu je dobré dálkově auto odemknout? Jinak to prubnu. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  15. Martin_TDi

    Zahřátí motoru TDI

    A jezdíš po dálnici nebo jen okresky ? Mi po okreskách taky vyleze tak na 90°C . Když tomu ale dám kartáč někde v kopci, tak se to ke 100°C přiblíží.
×