Přejít na obsah

lenin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    84
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

798 zobrazení profilu

Oznámení lenin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Včera som obe vymenil a svietia rovnako. Výbojky sú teda v poriadku, len som zvedavý kedy sa dostanú na "normálnu" farbu - mysliím teda aspon bielu. Momentálne by ich človek od halogénov ani nerozoznal. Po niekoľkých najazdených km sem napíšem ako to postupuje. Možno v budúcnosti niekto túto informáciu bude hľadať tiež.. Keď už sme pri tom.. Ak ste niekto menili výbojky, aké ste tam dali?
  2. Ahojte, na O II r.v. 2005 sa mi vypálila jedna xenónová žiarovka. Kúpil som cez internet Osram Xenarc 35w s klasickou farbou 4300K . Rozobral som svetlo, nahodil som ju a pozerám, že svieti na žlto a nie na modro-bielo! Keď hovorím o žltej, tak myslím žltú ako halogén. Vymontoval som ju s tým, že ju pošlem späť. Ale napadlo mi teraz či to nie je iba postupný nábeh.. či časom nezmodrie. Nemáte s tým skúsenosti? Mám ešte čas to vrátiť, ale predajca mi hovoril, že tieto sa od určitého roku robili inou technológiou a majú žltšie svetlo.. tak neviem Ďakujem.
  3. Ahojte, mam pomerne jednoduchu otazku, na ktoru sa mi vsak nikde nepodarilo najst odpoved. Ma byt v brzdovych svetlach dvojvlaknova ziarovka alebo jednovlaknova? Ked som auto kupil, uz boli menene. Minule som menil a zistil som, ze tam su nasadene jednovlaknove. Pre zaujimavost som tam dal jednu dvoj, ktoru som mal a na moj udiv to svietilo o dost silnejsie. Takze ak viete, budem rad Mozno je to v prirucke, ale zial ju nemam.. Dik
  4. To akoze fakt musim do oficialneho servisu? Boze a tak ich nemam rad. Zatial mi vzdy vsetko sfusovali, tak hadam teraz to bude vynimka. Nuz co ine mi teda ostava... A dakujem ti velmi pekne za info..
  5. Pani, prosim vas o radu. Po malej havarke sa u mna vyrovnavala predna vystuha o par milimetrov a vysledok je, ze som musel rucne upravovat umiestenie xenonu (cez podstavec, ktory ho drzi). Ked som to uspesne dokoncil, nastavil som vysku svetla hornym srobom, ako bolo spominane v predchadzajucich prispevkoch. Avsak co som to urobil, prestalo mi fungovat automaticke nastavovanie sklonu. Predtym sa vzdy sklopili a vyrovnali... teraz nic. Neviem co mam robit. Myslel som, ze to je poistka serva svetiel, ale ta je ok. Rozmyslam, ze by to mohlo byt jednou vecou.. Ked som mal nasadene a zapojene iba jedno svetlo, potreboval som presunut auto a tak som zazal svetla. Vtedy sa to jedno svietiace svetlo malinko sklopilo a pritom tak divne "zadrhlo". Nejako som tomu nevenoval pozoronost a pokracoval som v praci. Ked som vsak nasadil a nastavil druhe, uz sa pri zapnuti nenastavuju vobec... Netusite co s tym?
  6. Tiez by som stavil vsetko na ventilator.. ale ked pustim motor, dam klimu naplno, otvorim kapotu, tak sa oba ventilatory tocia uplne ticho.. a ziadne pazvuky nepocujem. Dnes som ho skusal nechat zahriat na volnobehu, ale k nicomu som sa nedopracoval. Budem to musiet vystihnut v meste, rychlo zastat a hladat podla zvuku.
  7. Aby toho nebolo malo, moje auto si asi pred dvoma mesiacmi vyrobilo dalsi vytvarac "pazvukov". Tentoraz je zdroj niekde pod kapotou. Zvycajne to zacujem v meste, ked stojim na cervenej. Z motoroveho priestoru sa zacne ozyvat odporne kvilenie, ktore meni intenzitu, az uplne ustane. Minule som viezol znameho a ten sa tiez nestacil cudovat co je to za "bonusovy" zvuk.. Deje sa to vzdy pri zohriatom motore. Zacujem to samozrejme iba ked v meste stojim v kolone. Povodne som si myslel, ze to bude ventilator chladica, ale ten to nie je. Akonahle prepnem klimatronik do modu Econ (teda vlastne vypnem klimu a necham ima ofuky), kvilenie ustane (aspon sa mi zda, ze vzdy). Snazil som sa to zastihnut v spravny moment, vyliezt z auta, otvorit kapotu a skusit to lokalizovat, no je to tazsie ako sa zda. Vzdy sa mi to stane niekde v zapche v centre mesta, kde vystupit nemozem a doma sa tomu ako na potvoru kvilit nechce.. Budem to samozrejme pozorovat dalej, ale bol by som rad, keby niekto vedel poradit. Nerad by som hladal na nespravnom mieste.. Budem vam vdacny za kazdu radu
  8. Tak snad ti pomoze aspon moja skusenost. Tiez mam 4x4 1.9 TDi rv 05 a nic podobneho mi nerobi. Robi sice plno inych veci, ale o tom inde
  9. Tak to tu trochu ozivim. Odkedy mi urobili chiptunning mam problem s teplymi startami (vzdy naskoci, ale dlhsie mu to trva) a zacalo aj cukanie okolo 2000-2500 otacok pri ubrati a pridani plynu. Uz som objednany zhruba na 29 augusta, ale neviete mi aspon zatial dat nejake rady? Ze by to suviselo s tym chipom? Zda sa to pravdepodobne, ale stale to moze byt iba nejaka blba nahoda.. Najviac ma rozculuje to cukanie. Nie je to ziadne divoke hadzanie, ale take jemne zakolisanie. Bohuzial to ani neviem nasimulovat. Robi si to kedy sa mu len zachce... sad.gif Pri dlhych cestach, kde udrzujem stale rovnake otacky je (napriklad tak okolo 2400) je to riadne otravne. Ked som isiel do Budapesti s plne nalozenym autom, myslel som, ze to niekde od zlosti rozflakam. Auto je r.v. 2005, no nikdy predtym sa cukanie neprejavilo. Precital som si celu diskusiu a podla toho co hovorite, prehratie softveru riadiacej jednotky problem vyriesilo. Tak ma napada, ze pri "chipovani" mi tam nalial tu "zlu" verziu - aby som to povedal tak laicky. Ak to nevyriesi, tak mi neostane nic ine, iba to vratit do povodneho stavu (samozrejme, ze peniaze si necham vratit). Ak by ste mali v minulosti podobny problem, tak mi prosim dajte vediet. Kazda rada bude dobre. Vsimol som si, ze Luke mal podobny problem, tak by som bol rad, keby sa vyjadril. Dik.
  10. Ziadna znama firma. Odporucil mi ho moj mechanik (ktory je okrem ineho aj dobry znamy), takze som bezvyhradne doveroval. Ale je pravda, ze pred cipom to nerobilo. Pri hladani som narazil aj na tento thread http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11568 , ktory pojedna o pocukavani okolo 2200 otacok. Bolo to este v roku 2006 a vsetko sa vtedy vyriesilo prehratim softveru riadiacej jednotky. Napada ma, ze pri prehravani upraveneho softu do mojho auta mohol ako zaklad pouzit tento stary, "cukavy", soft. Mozno je to hovadina.. ale teoreticky to mozne je, kedze podla toho co viem, sa prehrava cely softver riadiacej jednotky. Ci nemam pravdu?
  11. Dobry den pani, hlasim sa ako dalsi pan na holenie. Odkedy mi urobili chiptunning mam problem s teplymi startami (vzdy naskoci, ale dlhsie mu to trva) a zacalo aj cukanie okolo 2000-2500 otacok pri ubrati a pridani plynu. Uz som objednany zhruba na 29 augusta, ale neviete mi aspon zatial dat nejake rady? Ze by to suviselo s tym chipom? Zda sa to pravdepodobne, ale stale to moze byt iba nejaka blba nahoda.. Najviac ma rozculuje to cukanie. Nie je to ziadne divoke hadzanie, ale take jemne zakolisanie. Bohuzial to ani neviem nasimulovat. Robi si to kedy sa mu len zachce... Pri dlhych cestach, kde udrzujem stale rovnake otacky je (napriklad tak okolo 2400) je to riadne otravne. Ked som isiel do Budapesti, myslel som, ze to auto niekde rozflakam
  12. lenin

    Vibrace ve spojce

    Tiez nieco podobne obcas citim.. Nazval by som to skor taky akoby "zbytkovy plyn" pri zoslapnuti spojky, zatial co je motor vo vysokych otackach. Teda aspon mne to evokuje podobne pocity..
  13. Gumy to nie su.. Robilo to aj na starych letnych 15tkach aj na zimnych..
  14. A ja som nahodou kupil nove prave zrkadlo aj s lomenym sklom za 1500 sk :-D Neviem odkial to pochadza... kazdopadne potesi. Ale je zvlastne, ze ma na sebe ten napis "objects in mirror are closer than they appear"
  15. 168mm, stacilo pozriet o 4 temy nizsie
×
×
  • Vytvořit nový...