Přejít na obsah

jaraj

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jaraj

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takze jen pro ty, co by v budoucnu mohli mit problem: ta baterie i kdyz blikala vicex, byla opravdu vybita. Dle Carlosa jsem nechal na zakazku navarit plisek na novou baterii, vypajel a napajel novou, provedl resynchronizace a DO zase facha. Jeste jednou Carlos diky.
  2. Diky vsem co poradili (tak jsem nakonec objednal Thule 757+760+nosice na kola 530).
  3. No jo tech 50Kg jsem videl taky, ale u zelezneho HAKRu. Jakou znacku kupoval ?
  4. A toto je informace odkud, moc se mi nezda ? Ja ze u tyci jsem zadnou nosnost nenasel a primo u patek 757 THULE udava 100kg, pricemz tyce uvadi jako prislusenstvi k patkam bez nosnosti. Takze ocekavam nosnost tyci plne typizovanou pro patky. Nebo je tomu opravdu jinak ?
  5. 2Carlo: Diky za tip. A da se poznat, ze mam problem s vybitou baterii v DO ? Dle prirucky co jsem nasel tady na foru (za ni prispevovateli diky ) jsem se docetl, ze vybita baterie se pozna ze LED dioda blikne pouze jednou. Mam totiz 2 DO, obe mi nechodily. Resynchronizaci jsem jedno zprovoznil. To druhe nikoliv. Pred samotnou resynchronizaci mi toto DO po stlaceni tlacitka blikalo vicekrat, ale o neco pomaleji nez u toho DO co jsem zprovoznil. Samotny proces resynchronizace drzeni dvou tlacitek po doba cca 12 s trval vyrazne dele, jako by opravdu baterie byla vicemene vybita. Zatim jsem baterii jeste nechtel vypajet z laminatu, abych ji vymenil, nez se ujistim ze se takhle muze projevovat vybita baterie. Pokud nekdo vite, tak predem dekuji.
  6. 2labus: diky moc za tip, obchod i s cenami se zda byt dobry, budu taky objednavat, ale jeste resim zda zeleznou nebo hlinikovou tyc.
  7. A kolik nosicu kol THULE freeride 530 se vleze na zelezne tyce 760, resp. aero 860. (aero tyce maji pry moznost zajistit nosice i v mistech patky) - 108 cm? Predem diky
  8. No prohledaval jsem, obvykle sparovani, ale na muj problem jsem nenarazil. Ale mozna jsem neco prehlidl....
  9. Zdravim, pri hledani na foru ohledne vymeny baterie jsem narazil na prinosny prispevek ohledne sparovani DO, ovsem jen jako zastaraly odkaz v sekci instalacnich prirucek ostatni diskuze, moji odpoved jsem nemohl dohledat, proto zakladam novy topic . Navod je solidni, ale co se tyce typu ovladace nejaka moderna Bohuzel mam DO z roku 2001 a jsou tam jeste baterie navarene na plechovem pasku plnici funkci spinace. Takovou specilani baterie asi u Vietnamce moc nekoupim, v beznem elektru jsem na ni taky nenarazil. Uvazuji si zkusit tu baterii tam napajet, ale teplo ji moc neprospeje. Mate nekdo nejaky tip jak na to? Predem diky
  10. A co rozdil mezi ocelovou ctyrhranou tyci a hlinikovou aero tyci? je to jen o vzhledu ?
  11. Tak jsem videl na vlastni oci ten skodovacky nosic. Bylo to nekolik hromadek s napisem Skoda by Thule. Montovani vypadalo ze by mohlo byt rychle jen nejakym koleckem, zasunout zamek a krytku. Jo taky jsem slysel, ze levnejsi varianta od Thule je Jetbag, ale pry tam jsou pouze dva zamky do krize. Ty mas 4 zamky ? Samozrejme nejakou kacku priplatim, aby se mi za chvili po strese neplazila liska Jo a kolik mas nosnost u toho Jetbagu?
  12. Zdravim, shanim stresni nosic na Fabii Combi. JIz jsem neco pohledal na inetu, ale chtel bych poprosit o zkusenosti. Budu nechavat montovat hagusy LAH420001a a v servisu mi doporucili stresni nosice od Skody LAT071024 http://new.skoda-auto.com/CZE/SERVICE/ACCE...Fc%3D0000000059 Skrze planovanou koupi nosicu na kola od THULE, bych radeji preferoval THULE - komponenty 755 + 760 resp 860, uz jen abych nemusel kupovat nejake adaptery pokud tedy budu muset. Mimochodem je nejaky vyznamny rozdil mezi pricnikem ocelovym hranatym a hlinikovym aero s T-drazkou? Dalsi alternativy by mohly byt od HARKRa resp. JETBAG, ale tam je snad nejake zamykani do krize na dva zamky. Co byste dle svych zkusenosti tedy doporucili? Predem dekuji za informace.
×
×
  • Vytvořit nový...