Přejít na obsah

zero

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 070 zobrazení profilu

Oznámení zero

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím.Já prodávám Amundsena + rámeček do oct .2,r.v. 2012 za 5500kč

  2. Díky Majkle za vyčerpávající odpověď! Budu tedy zkoušet sehnat Bolero přímo z OII FL popř. Amundsena. Kdyby tu někdo měl na prodej, budu rád. Díky.
  3. Dobrý večer, předem se omlouvám za pokud se budu opakovat, ale nenašel jsem konkrétní odpověď. Mám Oct 2 FL (2012), manuální klima, bez park. senzorů a momentálně z výroby namontováno rádio Blues. Jelikož je rok 2017 a vypalovat CD je spíš za trest než výhra, chtěl bych ho výměnit za Bolero. Našel jsem na různých Bazarech a mám pár otázek. -pokud koupím Bolero ze Superba (s tím tlačítkem passenger airbag) - dostanu ho do Oktávky? Myslím jak mechanicky, tak elektricky. -v autě mám zabudovanou originál BT sadu od Škodovky (zobrazení na maxidotu). Bude to fungovat i s Bolerem? -předpokládám, že nemám přípravu na dvojtunerové rádio. Tohle tedy vyřešit vyhýbkou - máte prosím nějakou osvědčenou? -popř. nějaké tipy, triky a čeho se vyvarovat? Budu moc rád za nějaké shrnutí. Děkuji moc. Jirka
  4. zero

    Vibrace v záběru

    Nazdar, Fabka, 1.9TDi, 2001, najeto 308tis, před cca 3 měsící vyměněnej vnitřní a vnější homokineťák na pravé straně (bohužel z Auto Kelly). Od té doby se projevuje a zhoršuje vibrování v zátahu kolem 2tis otáček. Je to nejvíce znát na dvojku nebo čtverku. Mám podežření i na spojku nebo setrvák, protože si myslím, že je tam ještě pořád původní. Nebo by to mohly být klouby na druhý straně? Jak nejlíp to diagnostikovat? Děkuju.
  5. Zdravim pani, dnes se mi prihodil tenhle problem, snad nekdo poradi.. Vzdy, kdyz jsem mel auto na VAGu, napsalo mi to chybu : ridici jednotka klimatitzace vadna, ale normalne ji to nacetlo, klima fungovala 100%. Takhle to bylo cely dva roky. Dnes jsem sedl po praci do auta, zapnu klimu a nic. Nechladi. Otevru motor, netoci se mi ani jedna vrtule na sahare. Inu, odpojil sem spinaci napeti do kompresoru, pripojil voltmeter, zapnu klimu a tam 13,5V, coz predpokladam, ze je ok. Kabel ted doma nemam, tak nemuzu pripojit na VAGa, pojistky jsem prolezl, vse dobry. Napln v klime je ok, to jsem mel na budikach. Nesetkal se s tim nekdo? Jak sou spinane sahary? Podle tlaku v okruhu ci si to ridi klima nejak specialne? Jinak je to 1,9TDi, 2001, manual klima. Diky vsem za podmety.
  6. Dobry den, odesla mi servotyc, na strane spolujezdce tece olej pres manzetu. Sehnal sem starsi, jenze je to typ 6Q1 423 055 G a ja mel 6Q1 423 051 J. Mohl by mi nekdo zkuseny rict, zda to bude 100% kompatibilni a bude to sedet? Nemam moznost kouknout do ETKY atd. Jinak Fabie je 1.9TDi/2000 Dekuju.
  7. ted jsem jeste vygoogloval, ze by to moh bejt n75 ventil.. jde nejak diagnostikovat VAGem? Diky
  8. vymeneno pred 14 dny, vc. pyloveho filtru
  9. paliv.filtr vymenem, chova se to stejne. znova pripojeno na VAG, chyby zadne. Znamy me jeste strasi, ze muze byt nahlodane turbo.
  10. tak ted vymenena vaha, koupena v orig.servisu za 3.200.-, ovsem chova se to uplne stejne..
  11. tak ja na nadrz najedu zhruba 700km, coz tak odpovida zhruba 6litrum.. ale to jsem meril jeste kdyz to tolik nezralo. Auto vubec nekouri i na tech emisich rikali, ze se to jen tak nevidi na to, kolik to ma najeto. Ani olej nezere. Jen proste ta spotreba a mensi vykon.
  12. Dobrý den, již tak 3 dny pozoruji rapidní nárůst spotřeby. De-fakto ze dne na den. Drive jsem se dostal v pohode na napr 5.5l s klidnou nohou, ted se nezastavim ani na 7l. Byl jsem minuly tyden na emisich a STK a emisema jsem prosel jen tak tak /snad na paty pokus/. Jednotku mam seriovou, zadne upravy apod. Vzduch filtr vymenen, bez rozdilu. Na VAGu zadne chyby. Zkusil jsem odpojit vahu vzduchu, spotreba zustala porad stejna /napr pri rozjezdu se dostavam na hodnoty kolem 40-50l, coz driv bylo tak do 20l/, ale vykon sel dolu. Muze to byt vadna vaha? Spousta techniku mi to doporucuje. JInak najeto 210tis, motor pravidelne servisovany. Diky za navrhy.
  13. Zdravím, mám následující problém. Koupil jsem Fabii 1.9TDi/74kW. Chvíli po koupi mi začali poblikávat světla, volant šel hodně lehce, občas se rozsvítila kontrolka serva. Po prečtení tohoto fóra, jsem vyměnil čidlo servořízení a od té doby je klid (zatím). Ovšem, po výměne čidla mi enormě stoupla aktuální spotřeba při zatížení (rozjezdy apod). Dříve jsem při rozjíždění s lehkou nohou bezproblému nepřelezl hranici cca 15l/100km, ovšem teď se to zastaví (při stejně sešlapnutém pedálu) i na 45l/100km. I se mi zdá, že při stejně sešlápnutém pedálu nemá motor takový tah, jako dříve. Používám jen naftu od V-Power, žádnou jinou. Po připíchnutí na VAG, jsem měl u motoru pouze jednu chybu a to "nesmyslný signál na svorce alternátoru DF", která tam byla už při koupi. Znovu jsem zkontroloval, zda jsem nezapomněl na nějakou hadici na saní apod (když jsem shazoval kryt baterie, abych překontroloval hladinu servo kapaliny), ale vše se zdá tak, jak má. Nejhorší ovšem je, že to není jen "špatně ukazující PP", ale reálná spotřeba se také hodně zvýšila. Velice ocením jakýkoli nápad, který by pomohl k vyřešení tohodle problému. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...