Přejít na obsah

bojnicancan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    384139984

Oznámení bojnicancan

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jazdim s alteou 1,4 TSi, 92 kW....pred tym som jazdil s Leonom 1,9 TDI, 77kW....ak teda pre porovnanie....to TSI je oproti TDi podstatne lahsi motor, Altea s nim uz vobec netrpi nedotacavostou ako maju vsetky TDIčka...ale zas je ten motor velmi lahky, takze pri akceleracii na nasich hrbolatych cestach to dost nadskakuje...brzdy takisto oproti TDI nema zmysel porovnavat, su slabsie. spotreba je pritom niekde okolo 6,6 l/100km, co je rezim asi tak na tretiny rozdeleny okresky, dialnica mesto...pricom po dialnici to ma zmysel okolo 120, potom uz to bere aj 8 litrov....inak je to velmo zivy motor, od 1800ot./min ide krasne az do 5000...radost jazdit, aj ked sa clovek s tym 6kvaltom nasaltuje ako blazon... interier seatou je kapitola sama o sebe....je to vec vkusu ale myslim ze po mesiaci to uz nebude riesit nikto....ani farbu podsvietenia ani dizajn...pritom radia zo seatu su oproti skodovackym (okrem bolera) podstatne funkcnejsie a jednoduchsie na ovladanie. treba brat do uvahy, ze seat je sportova ladena znacka vramci koncernu, takze sa to tyka aj sedaciek, naladenia podvozku, motora....atd co je super tak v stylance vybave co je cca 1000€ navyse dostane clovek v podstate elegancku zo skody, dokonca aj viac....preto nerozumiem tomu preco sa to tak zle predava, ved 90% dielov je rovnakych ako ma cely koncern a tych 10% su len plechy a plasty ktore su ine..... na altey je super kvantum odkladacich priestorov, aj takych detailnych, co mi na leone chyba....ale tak leon to vsetky vynahradza svojimi jazdnymi vlastnostami....to proste treba vyskusat, ako sa jazdi s autom po kolajniciach, to je proste leon.... kufor v altey je fajn, hlavne ak clovek ma dvojitu podlahu, moze do spodnej casti skryt vsetok ten bordel, co sa v aute obvykle vozi..... to je moj nazor, s kludom pripomienky
  2. ale ale.....ved predsa 1,8 TSI ma bezudrzbovu retaz, trojradovu....a ta pohana len vacky. od kluky idu v podstate tri rozvodove retaze, aby som bol presny : jedna na pohon olejoveho cerpadla, druha pre pohon vyvazovacich hriadeli a tretia na pohon vaciek takze je tam trojnasobne retazove koleso, celnym drazkovanim spojene s KH vyvazovacie hriadele zakomponovane priamo do bloku motora, pricom cez jeden z nich je pohanane cerpadlo chladiacej kvapaliny a to ozubenym remenom (bez intervalu vymeny) ten remen je pod krytom, takze remen je chraneny pred necistotami inak ta pumpa je klasickej konstrukcie, (axialna lamelova odstrediva)
  3. rozhodujúci je FW v RJ panelu prístrojov.....treba skúsiť sitahnuť z MR 08 a z MR 05 a porovnať.....možno tam bude aj niečo treba zmeniť v niektorom byte. napríklad ak sa pozriete aj na budíky z SII, tak sú tam také veci ako ACC(adaptívny tempomat), asistent zjazdu z kopca ale aj asistent jazdných pruhov.....a tie sa budú do SII monotvať snáááááď o rok, dva, tri.....ale HW je stále rovnaký, len FW sa zmení vo výrobe. pritom tieto asistenčné systémy vo VW a AUDI fungujú nejaký ten piatok
  4. ale ved ja som nič také ako že doporučujem nezapínať pásy nenapísal.....každopádne SOM ZA každý prvok bezpečnosti či aktívnej alebo pasívnej a do výšin ma točia magori s čínskymi xenónmi za 3000 SK bez projektorovej optiky, náklonového snímača s klasickou parabolou vo svetlomete..... pre mňa je to len stále akosi záhada že nesedia podklady s realitou....keď sa pozriete na stránky pred tým, tak to tu nie je o tom ža ako nejaký systém ofajčiť, ani som podobné návody alebo kódovania nedával a nikdy nedám....šak nie som predsa idijot ;-) ide skôr o to, že ako systém funguje a kde je pravda(plz, nereagujte že vo hviezdach, thx ) ono len toľko dodám, že pásy si nezapína asi len ten, kto nevidel crash testy bez zapnutých pásov.....to mi stačí, nemusím to zažiť na vlastnej koži. a s tými príspevkami 53 a 54 sa nedá nič iné len súhlasiť....
  5. No tak mi to nedalo, ale aj tak nemám úplne úplné info, to by som musel na to mrknúť zajtra..... každopádne v súčasnosti sa má vec takto : RJ jednotlivých vozidiel (všetky majú hlavové airbagy) - O II 1K0 909 605 - v el. schémach nemá snímač obsadenia pre spolujazdca, len pre vodiča - Seat Leon 1P0 880 741A - ten jazdím a ten v el. schémach nemá snímač pre spolujazdca, ale gong sa pri nepripútaní rozoznie aj tak - Seat Ibiza ´09 6L4 880 741 - ten má štandardne snímač obsadenia sedadla spolujazdca a je aj v el. schémach uvedený Spomínané modely som vybral preto, lebo sa dajú porovnávať, pričom však neviem výrobcu RJ airbagu ani verziu systému airbagov takto z hlavy....sry... Takže som z toho jeleň. Anyway, zajtra odskúšam na vlastnej koži, ako je to s tou oktáfkou a dám vedieť, lebo je v tom pekný guláš....(el. schémy vs. ETKA vs. skutočnosť) Každopádne, každá jedna RJ sa dá prekódovať tak, aby sa gong neozval, ale to už nech uváži každý sám prečo si to tak chce nakódovať.
  6. je tam odporove cidlo, ktore je trvalo myslim zatazene na 450 ohm, v pripade ze si tam sadne spolujazdec, tak sa odpor premosti.....da sa to vyskusat, ak spolujazdec za jazdy dvihne p**el a gong prestane busit u vodica predpokladam ze nie je ziadne cidlo, ved teda, ako by to aj vyzeralo, keby sa vozidlo hybalo bez sofera. limitna rychlost je nastavena na 20 kmh a gong sa ozve 93 krat, ak sa nekomu chce nech skusa, kazdopadne je najlepsie mat vsetko v poradecku a mat pasy immer zapnute.
  7. Motor ma ine odvzdusnenie vnutornych priestorov, vstrekovace rovnake ako V6 3.0 TDi, tlmic hluku na turbe, ine piesty. Koncom roka uz sa treba len tesit na 1,6 TDI CR....mnam cca 75-80 kW
  8. Treba pockat par tisic km, potom to zcasti klesne. Mlada Boleslav - Bratislava cez Havelbrod spotreba 7,2 l - po dialnici cca 140-150 kmh....a to ma este len 5000 km najazdenych Co sa tyka vykonu motora - treba vyskusat, len tolko..... ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...