Přejít na obsah

dream7000

Uživatel
  • Počet příspěvků

    121
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 191 zobrazení profilu

Oznámení dream7000

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. tak zatial pre info, vymenil sa NOX sensor za pouzity, cez VCDS resetovane, zatial bez otravnej kontrolky.....dufam že naveky........
  2. to neries, mohla to byt jazda z kopca, brzdenie, vyradenie rychlosti a klesanie otačok v danej chvili tu chybu zapisalo....neznamená to že sa s autom jazdí na 6 /70 km
  3. zdravím, na yeti motor CUUA, 2016 zasvietila kontrolka motora, diag ukazuje toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260 Kódování: 01190012042611090000 Číslo dílny: WSC 28215 654 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35) ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8 2 závad nalezeno. 31183 - rada valcu 1: katalyzator P0420 00 [237] - mala ucinnost Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 145504 km Datum: 2065.14.08 Čas: 15:27:25 Otáčky motoru: 1437.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 36.5 % Rychlost vozidla: 74 km/h Teplota chladicí kapaliny: 90 °C Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C Tlak okolního vzduchu: 930 mbar Napětí svorky 30: 14.800 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C 29630 - Tok redukčního prostředku P218F 00 [096] - není zjištěn Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 145279 km Datum: 2065.14.02 Čas: 11:05:14 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 8 °C Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C Tlak okolního vzduchu: 930 mbar Napětí svorky 30: 11.800 V Čítač zapomenutí po OBD: 27 Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0 Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0 Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1 Readiness: 1 1 0 0 0 nestretol sa niekto s podobným problémom? dik
  4. podarilo sa niekomu VIM na SBII s DSG? mne nefunguje ani po kabli, vyzera že prebehne OK, dam do auta a po pohnuti tma.....
  5. pekny návod, ale zabudol si......xenony treba kodovať aj v rj 09 centralna elektrika
  6. to si mi nezdá, mám tu kamoša čo má presne taký problém s octou....prešli sme toto forum ako aj mnohe ine, nakoniec poradil iný mechoš, na aute sa vymenila voľnobežka alternátora za novú a takisto tlmič kmitov/po našom ľudovo veľka remenica na kľukovke/ a auto podľa vyjadrenia už netrasie......neviem konkrétne ktorá vec to môže robiť už sa toho nechcem chytať, ale môžete skúsiť...možno to niekomu z vás pomôže ako jemu....
  7. musis na diagnostiku, chybu ti vypise podla mna.....ale moze byt vlhkost resp. bordel v cidle je tam tesniaca gumka, mozno je zalozena zle alebo poskodena.....hoci nevylucujem ani chybu v kabelazi....
  8. dobra otazka, zeby pod volantom? pod krytom paciek stieracov a smeroviek
  9. Monitorování tlaku v pneumatikách Systém reset Předpoklady: zapalování ZAP [Vybrat] [03 - Brzdové Electronics] [Základní nastavení - 04] Skupina 042 [Go!] Aktivujte základní nastavení. [ON / OFF / Další] [Done, Zpět] [Zavřít Controller, Go Back - 06] Pneumatika Press sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) by měl blikat. Nyní zkontrolujte nahuštění pneumatik a opravte v případě potřeby. Stiskněte a držte sledování tlaku v pneumatikách Tlačítko (E492) a ABS / ESP Tlačítko (E256) po dobu 2 sekund. Krátký tón by měla znít po stisknutí / držení těchto tlačítek po dobu 2 sekund a blikání by se mělo změnit na trvalé osvětlené sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220). Reset se nyní provádí, a jakmile necháte tlačítka přejděte na sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) musí zhasnout
  10. presne tak je inak zapojena, okrem toho potreba prepinovat zadne senzory,vymenit gateway za novsi typ a CAN kable z rj parkovakov pripojit z can komfortu na can pohonu, potom spravne nakodovat
  11. nakodoval si spravne podvolantovu rj? aktivoval si tempomat aj v rj motora? pokial ano chyba ti spominany kablik
  12. tu mas nejaky zoznam co som robil davnejsie, pre corner musis mat HIGH jednotku 30byte, inu nie 3C0-937-049-A ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-B ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-C ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-D ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-E ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-F ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-G ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-H ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-J ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-K ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-L ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-P ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-Q ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-S ; ?? Byte (Highend) 3C0-937-049-AA ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AC ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AD ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-AE ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AG ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AH ; 30 Byte (Medium) 3C0-937-049-AJ ; 30 Byte (Highend) 3C0-937-049-AK ; 30 Byte (Medium) 3C0-937-049-AL ; 30 Byte (Highend) 3C8-937-049-D ; 30 Byte (Medium) 3C8-937-049-E ; 30 Byte (Highend) 3C8-937-049-F ; 30 Byte (Highend)
×
×
  • Vytvořit nový...