-
Content Count
121 -
Joined
-
Last visited
-
tak zatial pre info, vymenil sa NOX sensor za pouzity, cez VCDS resetovane, zatial bez otravnej kontrolky.....dufam že naveky........
-
to neries, mohla to byt jazda z kopca, brzdenie, vyradenie rychlosti a klesanie otačok v danej chvili tu chybu zapisalo....neznamená to že sa s autom jazdí na 6 /70 km
-
zdravím, na yeti motor CUUA, 2016 zasvietila kontrolka motora, diag ukazuje toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260 Kódování: 01190012042611090000 Číslo dílny: WSC 28215 654 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35) ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8 2 závad nalezeno. 31183 - rad
-
Odblokování obrazu za jízdy Columbus
dream7000 replied to Tomáš Hrábek's topic in Autohifi, Navigace
podarilo sa niekomu VIM na SBII s DSG? mne nefunguje ani po kabli, vyzera že prebehne OK, dam do auta a po pohnuti tma..... -
Navod na dorabku aut. sklonu (nivelace) xenonov na octavia II
dream7000 replied to OctavianusII's topic in Exterier
pekny návod, ale zabudol si......xenony treba kodovať aj v rj 09 centralna elektrika -
Octavia II 2.0 TDI PD - nepravidelne cukanie motora na volnobeh
dream7000 replied to Zetor's topic in Motor 2.0 TDI PD
to si mi nezdá, mám tu kamoša čo má presne taký problém s octou....prešli sme toto forum ako aj mnohe ine, nakoniec poradil iný mechoš, na aute sa vymenila voľnobežka alternátora za novú a takisto tlmič kmitov/po našom ľudovo veľka remenica na kľukovke/ a auto podľa vyjadrenia už netrasie......neviem konkrétne ktorá vec to môže robiť už sa toho nechcem chytať, ale môžete skúsiť...možno to niekomu z vás pomôže ako jemu.... -
musis na diagnostiku, chybu ti vypise podla mna.....ale moze byt vlhkost resp. bordel v cidle je tam tesniaca gumka, mozno je zalozena zle alebo poskodena.....hoci nevylucujem ani chybu v kabelazi....
-
dobra otazka, zeby pod volantom? pod krytom paciek stieracov a smeroviek
-
ano, a "umi vsechno co umet muze"
-
po vymeneni BSG vsetko OK
-
Monitorování tlaku v pneumatikách Systém reset Předpoklady: zapalování ZAP [Vybrat] [03 - Brzdové Electronics] [Základní nastavení - 04] Skupina 042 [Go!] Aktivujte základní nastavení. [ON / OFF / Další] [Done, Zpět] [Zavřít Controller, Go Back - 06] Pneumatika Press sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) by měl blikat. Nyní zkontrolujte nahuštění pneumatik a opravte v případě potřeby. Stiskněte a držte sledování tlaku v pneumatikách Tlačítko (E492) a ABS / ESP Tlačítko (E256) po dobu 2 sekund. Krátký tón by měla znít po stisknutí / držení těchto tlačítek po dobu 2 sekund a blikán
-
presne tak je inak zapojena, okrem toho potreba prepinovat zadne senzory,vymenit gateway za novsi typ a CAN kable z rj parkovakov pripojit z can komfortu na can pohonu, potom spravne nakodovat
-
nakodoval si spravne podvolantovu rj? aktivoval si tempomat aj v rj motora? pokial ano chyba ti spominany kablik
-
tu mas nejaky zoznam co som robil davnejsie, pre corner musis mat HIGH jednotku 30byte, inu nie 3C0-937-049-A ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-B ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-C ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-D ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-E ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-F ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-G ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-H ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-J ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-K ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-L ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-P ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-Q ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-S ; ?? Byte (Highend) 3C0-937-049-AA ; 23 Byte (Highend)