Přejít na obsah

KamoPaja

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení KamoPaja

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. V létě jsem gumy nastříkal sprejem na pneumatiky a do dnes je klid! Fouknul jsem taky některé plasty v motoru a jsou stále černé a usazená špína jde utřít hadrem.
  2. Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde! Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky. Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot. U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km. Tak kde hledáte svinstvo v oleji? Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.
  3. Každý motor má žrát olej, ale v mezích. a) diesel 1.9 v r.91 bral na první 1.000 km 1 L, od 25.000 tak 0,1L, dnes má najeto 510.000km když nebere žádný olej tak písty jedou nahoru po suchu, proto že cestou dolu to kroužky úplně setřely! Takže, když bere diesel nebo benzin (ne nový)tak do 0,3L/1.000km je to OK. Pokud zakouří modře po brždění motorem a přidání, bere kolem dříků ventilů.
  4. Klepáním motoru jsem nemyslel při běhu ale při vypnutí ! V okamžiku kdy se zastavuje tak se zachvěje - vrací ho komprese.
  5. Chladil jsem a u OII 2.0TDI odešlo v 50.000. Nikdo neví proč, bylo to v garanci a v servisu to moc rozbírat nesmějí.
  6. Už jsem o tomto problému psal, když byla otázka na "klepot" při vypínání. Když je nefunkční tak se motor zaklepe. Po výměně v 50.000km dobíhá jako po másle. Na VAGu se závada neobjeví a když se podělá tak bzučí po vypnutí. Po další hodině provozu je už POTICHU A NIKDO SI NIČEHO NEVŠIMNE ! Mě to vyměnili v garanci ale musel jsem na ně trochu přitlačit.
  7. Neví zda má zloděj dost času na to aby se složitě dostával ke starteru a s kabelem. Většinou je toto zabezpečení jako další k alarmu nebo jinému zabezpečení. Roztlačení v jednom nebo ve dvou u Octy si nedovedu představit. Pokud budou mít evidentní zájem tak auto naloží na odtahovku, ale ostatní víc než jedno zabezpečení odradí.
  8. Já bych dopručil přerušit spínací napětí starteru , spínat nově relátkem. Relé spínat - zemnit vypínačem nebo i tlačítkem současně se startováním. Zemnění má výhodu 1 drátu proto,že + dodá orig. od spínací skříňky.
  9. Nech si zkontrolovat funkci zavírací klapky v sání (v hlinikové části) Pokud se nezavře při vypnutí motoru dochází k tvrdému zastavení s vibrací. Po výměne se zastaví sametově.
  10. a) dálková světla se u OII připínají ke klopeným! úspora při světlech denního svícení je udávaná O,2 L/ 100 km a měly by svítít i zadní obrysy
  11. Dneska mě předali ze servisu OctII po třetím vyčištení klimy a dobrý jako nový. Je fakt že dostali na čištění novou mašinku a není to sprey. Měl jsem to ve Škoda servisu.
  12. Ťukat může i suchý poloosy nebo je v háji. Ty odchází když to v rejdu osolíš a nejlépe když ještě chytneě díru. Časem to přejde v bouchání a může se to projevit v tahu jako nevyváženost. Když ubereš kmitání zmizí (rychlost 120 a víc)
  13. U moji OctII 2.0TDI to dělalo turbo v 50.000km. Blbý je když přejíždíš a proti tobě jede kamion, to pak jde o život. Po vypnutí a znovu nastartování jela normálně.Někdy celý den nic jindy i 7x za 500km. Diagnostika- tlak v sacím potrubí nedostatečný.
  14. Resetování klimy je asi tvoje specialita.Reklamuj.
  15. Dnes jsem si ji vyzvednul po opakovaném vyčištění (dnes zdarma) a vypadá to že je bez smradu. Museli ale ještě něco rozebrat aby se dostali všude.Prý se to u II stává, že po vyčištění smrdí dál.
×
×
  • Vytvořit nový...