Přejít na obsah

jirik64

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 313 zobrazení profilu

Oznámení jirik64

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Tak jsem dnes se tomu pověnoval. Krabičku jsem vytáhnul, auto projel. Za 35km dlouhou cestu taky nefungoval start/stop (dával jsem autu dost čouda). Infotaiment píše provozní teplota nedodržena a vysoká potřeba energie pro vozidlo (vyhřívání sedaček vypnuto, skla taky vypnuto, topení vypnuto, topení zrcátek taky vypnuto). Závěr je takový že za start stop nemůže krabička od tmobile. Po zasunutí krabičky světe div se začaly chodit i notifikace na otřesy - stačilo s autem za hagusy zacvičit a za cca 30s přišla notifikace: Otřesy zaparkovaného auta. Tak super a díky moc za rady! Holt už jsem zapomněl na známou poučku "a zkusili jste to vypnout a znovu zapnout" :-)
  2. Hm škoda no kdyby to nebyl dárek tak by už slavná krabička skončila hádejte kde... na reklamaci s tím že chci vrátit peníze.
  3. Tak mé zkušenosti s tímhle vynálezem jsou spíš negativní. Od doby co jsem ten zázrak připojil do servisního konektoru na Fábii 3 1,2/81kW tak mě nefunguje start stop systém - to tam mám už od 26. prosince ještě nikdy mi auto nechcíplo při stání na křižovatce, jestli je na auto příliš zima i po najetí víc než 180km - pochybuju. Jako start stop systém moc rád nemám - takže předtím jsem ho vypínal tlačítkem, ale kdo ví co se děje že nefunguje? No aplikace to je kapitola sama pro sebe... Notifikace teda už trochu chodí - některé. Nechodí ale žádné notifikace na otřesy- skoušel sem s autem třepat div jsem hagusy neutrhl, pak jsem cvrnkal do krabičky taky nic... Takže jestli někdo chcete kupovat tak se dobře rozmyslete jestli něco takového opravdu chcete.
  4. Jestli myslíš ten velký plast zevnitř tak je to pouze na takových pružinkách jen naražený. Když si vezmeš nějaký plastový klínek nebo stačí šroubovák v hadru dáš to pod ten plast a nadzvedneš ho tak to jde dolů rychle. Chce to ale vůbec se toho nebát a použít větší sílu!
  5. Taky jsem tyhle plasty měnil měl jsem poškozený zadek těch plastů tam kde jsou jakoby ty průduchy nebo jak to nazvat. Pokud máš TDi tak bacha musíš tam vybrousit díru na ten palivovej chladič, nejlíp se to vyřezává podle toho starého plátkem z pilky na železo a začistit pilníkem. Jo ještě jsem se setkal s tím, že ty nový matice co jsou na tom plastovým dilu mají závit až hooodně vysoko, takže některé se mě vůbec nepodařilo chytit, takže doporučuju z těch starejch si nechat matice!! Ale pokud to nemáš prasklý moc a nebrousíš tím po zemi tak bych se na to vykašlal-taky jsem se měl na to vykašlat. Jinak tady je odkaz na tenhle díl ze servru ccautodíly http://www.cc-autodily.cz/vypln-podlahy-leva.html a tam je za cca 720kč - zanedbatelnej rozdíl proti škodovce. V příloze ti posílám i jak jsem to měl ometený já - původní majitel byl dobytek! Přeju hodně zdaru!
  6. však můžem dát sraz na nějakým konkrétním místě v areálu v nějakej čas. Navrhni a uvidíme jedu tam poprvé takže nevím co a jak....
  7. tak kdžtak počítej s jedním volňáskem pro mě! děkujíí!
  8. asi neseženeš volný vstup i pro mě že??
  9. Vidíš taky jedu z vysočiny akorát že já to mám se zastávkou u mladé boleslavi. Jsem domluvenej s Honzou072 na montáž maxidotu a tempomatu. snad se tam uvidíme
  10. http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze přečti si bod 14. i firma zabývající se čiptuningem píše, že jsou sportovní filtry nevhodné pro každodenní provoz
  11. Od doby co používám tenhle přípravek http://www.rinder.cz/sortiment.php?id=428 tak vrzání stíračů neznám. Sklo jsem naposledy tímhle napatlal někdy v listopadu, rain off efekt to sice už téměř stratilo takže to zas budu muset napatlat, ale stírače fakt nedrnčí.
  12. Hm tak mám stejný problém od rychlosti 100km/h taky slyším vítr vykoumal jsem že to je v pravých zadních dveřích a to horní rožek uplně vepředu ten u pantu pochybuju že to pujde tím posunutím závěsu dveří odstranit. Jinak sem po zimě zapnul klimku a nestačil jsem se divit co vyluzovala za zvuky-takový jakoby pištění se syčením loni si myslím že to nedělalo. Už nemám sílu takovéhle kraviny pořát opravovat myslím že půjde po dlouhé době zase do servisu.
  13. bude tam něco takového http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&a...=cze&item=9 a chudák tan kdo si to namontuje na auto!
  14. Ano o tom vím že když jedeš na menší zátěž (půl plynu) tak by vše mělo být ok proto ale bych tam ten čip nemusel mít. Neboj s konstrukcí převodovek mám velmi velké skušenosti. Takže pokud si něco o tom zjistíš tak taková převodovka je konstruovaná na spektrum zatížení - to laicky znamená počítá se s tím že jedeš i na půl plynu už při konstrukci neboj. A vlastně tím že mu celé spektrum zatížení posuneš se můžeš dostat do stádia kdy už ozubení nevyhoví na životnost. Nevím teda kolik má tahle převodovka limit kroutícího momentu, protože asi se používá i s jiným motorem takže tam jistá rezerva může být. Ale že by 35 a víc procent no to těžko. Pokud chceš přednášku na téma ozubení jsem schopen ti o tom říct téměř vše! Jo montyk dík za zprávu, ale do čipu nejdu!
  15. Taky jsem o čipu přemýšlel, mám Fabii 1,9 TDi 74kW a nezdá se mi nejvhodnější jezdit pořád s čipem. Přeci jen je tam 36% nárust výkonu a 37,5% nárust kroutícího momentu proti standartu. Vzhledem k tomu že mám představu o tom s jakou rezervou jsou konstruovány díly převodovky a spojky tak do čipu nejdu. Jeden čas jsem ale přemýšlel koupit si novou řídící jednotku a tu nechat načipovat. To by možná vyřešilo vaše problémy se zárukou auta... Teda nevím jestli se záznam o přepisu jednotky neukládá i do jiné jednotky než je řídící jednotka motoru. Na můj motor stojí 3005kč viz link: http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-motoru-9_9.html Co říkáš TDIfun na tohle řešení??
×
×
  • Vytvořit nový...