Přejít na obsah

datel.1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli datel.1

  • Narozeniny 27.7.1976

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    307624499
  • Skype
    datel.1

Návštěvy profilu

1 529 zobrazení profilu

Oznámení datel.1

  1. Zdarec, měl jsem to samé ... Byl zatuhlý třmen (táhlo na ruční brzdu), už jsem myslel, že budu měnit třmen, ale kamoš musel zvednout auto a třmen rozdělat, rozhýbat a vyčistit. Už je rok po opravě a stále drží ...
  2. Zdarec borci, měl bych otázku. Mám O2 po FL a mám snímač deště, jenomže to automatické stírání mi nějak nevyhovuje... Prostě jednou setře, pak nic, pak se zase rychle 2x po sobě rozjede... Dá se tato funkce vypnout přes VCDS (Max) a používat stěrače v normálním režimu, to znamená páčku do první polohy a pak už jen cyklovačem na páčce zadat, jaký cyklus to má stírat ? Prostě dát to do stavu, jako by tam žádný senzor nebyl ...Díky za odpověď ...
  3. Při nehodě a vystřelení Airbagu se dveře automaticky odemčou, právě kvůli bezpečnosti !
  4. Nazdar borci, taky bych měl otázku. Teď v létě jsem koupil Octavii 2 po FL 1.4 TSI 2012 najeto 110000. Mám pocit, že auto netáhne jak by mělo. Necítím žádné cukání, jde pravidelně do otáček při jakémkoliv zařazeném stupni, ale můj dojem je ten, že to nemá takový tah, co by měla mít ... Když si půjčím to samé auto od kluků z práce 1.4 TSI, tak je to opravdu rozdíl... Sednu do svého a připadám si jak v 1.6 MPI ... Olej jsem měnil Castrol 5W30 LL + filtr, vzduchový filtr a nové svíčky NGK (PZFR6R). Diagnostika nic nepíše, motor při volnoběhu velice klidný - tichoučký, takže rozvody si myslím, že jsou vpořádku ... Netušíte na co se zaměřit ? Napadá mě váha vzduchu - napsala by diagnostika tenhle problém ? Předem díky za nějakou radu ...
  5. Jo, tohle mám v O2 FL , původní rádio bylo Swing. Takže jsem musel sehnat jiný rámeček. Jinak do Fabie II a Roomstra to dáš.
  6. Tak nakonec RCD 330 letěla z okna a dal jsem rádio Bolero z Yeti, teď jsem naprosto spokojen !!!
  7. A přišel někdo na něco, čím by to mohlo být ? Mě se stalo dvakrát něco podobnýho. Příklad : Ráno si zajedu někam do města a jak přijedu, nechám auto před barákem celý den, takže motor vychladne. Večer když je motor studený, tak nastartuji a auto schovám do průjezdu, popojedu asi 10m a vypnu motor. Ráno když chci nastartovat, tak problém... Mě to připadá, jak kdyby to hrkalo na 3 válce (rožne se oranžová kontrolka motoru) a chcipne to... Opakuji asi 3x neůspěšné starty a pak se to uklidní a mužu jezdit celý den bez problému ... (kontrolka už nesvítí). Prostě normál ježdění. Tak nevím, jestli to nějak přechlastám, když popojedu se studeným motorem jen pár metrů... ? Stalo se mi to i na podzim, když jsem dobíjel baterii. Po dobití jsem zavřel kastlu a zkusil nastartovat, prostě zkouška jak to startuje. No chytlo to na drc, tak paráda a vypl jsem motor. No ráno jsem chtěl opět nastartovat a měl jsem také špatné starty, jak jsem psal výše ... Jestli to nějak vadí, když je motor nastartovaný pár sekund ... ? Jinak auto jezdí denně a bez problému se startama, ale to chvilkové nastartování dělá neplechy ... Poradí někdo ?
  8. Vyřešeno ... Začala kapat i chladící kapalina, takže pumpa začala protékat (vymlácené ložisko). Byla provedena výměna v AS a je klid !
  9. Borci mám otázku, mě sice nic nepíská, spíš mi to vydává takové nepravidelné klepání. Klepot se ozívá někde pod motorem jak je drážkový řemen. Buď tedy ložisko na pumpě, nebo nějaká kladka či co, jsem z toho chabruz. Musel jsem dolít i cca 1,5 dl G12 , tak jestli to nemá spojitost s vodní pumpou... ? Pod autem ani kapka vody a nikdy nebyla a v měrce na olej v motoru mezi riskama min/max. Víčko na dolití oleje (zespodu) bez nějaké bílé pěny, je čisté... Najeto 86100 ... Samotný motor jen ševelí a myslím, že na rozvody je brzo ... Má někdo zkušenost, co by mohlo poklepávat ? Předem díky ...
  10. Zdarec borci, jen se chci zeptat, jestli dokáže Columbus trvale ukazovat venkovní teplotu jak je to u rádia Swing ?
  11. Nazdar borci, také jsem zakoupil rádio RCD 330 Plus (6RD 035 187A)(výrobce Desay). Přehození rádia (Octavia II 2012, takže po FL) proběhlo v pohodě, pasovalo jak napájení, tak anténa - jen jsem musel použít anténní redukci Fakra konektor 2/1 a jiný rámeček. Spárování BT ryhlé, dobře se volá a protistrana spokojena s hovorem, takže vestavěný mikrofon asi dobrej s dobrou citlivostí. Rádio/ladění je celkem dobré a ukazuje názvy stanic. Dysplej ukazuje i venkovní teplotu, což mám radost. Co mě ale nepotěšilo, to je celková kvalita zvuku, je to takové plechovější... Původní rádio Swing bylo radost poslouchat, prostě dokonalý zvuk jak spodek, střed a výšky ! Asi to je tím, že rádio Swing má v nastavení zvuku ještě Loudness, což sakra pomůže ve výsledné zvukové barvě. U 330 mám bass naplno a zvuk (myslím podání basů) je takové ošizené, střed a výšky pěkné. Zkoušel jsem pustit ve 330 testovací zvuk a např. 25, 31,5, 40, 50 Hz až po 12.5 kHz, jako rádio to dalo celkem slušně, ale výsledný poslech Mp3 (nějaké skladby) je to jakýsi neůplné, prostě chybí spodek ... Škoda, že menu rádia je pouze v AN, nebo čína, mohla by se někde stáhnout čeština, ale netuším kde-asi neexistuje... Další věc, která mě zaráží je ta, že když poslouchám USB Mp3 - vypnu zapalování a po znovu zapnutí (po pár minutách), tak Mp3 začne hrát opět od začátku playlistu. U jiných rádií začne Mp3 hrát z místa, kde se vypnulo rádio. Nepřišel jsem na to, kde se to nastavuje, asi nikde... Rád bych do budoucna napojil zadní kameru, ale mám pocit, že budu muset pomocí diagnostiky něco nastavit, protože při zařazení zpátečky 330 (display) nic neukazuje, asi auto o rádiu neví. No musím někde sehnat nějaké informace o tomhle rádiu ... Jestli někdo máte zkušenosti s rádiem, tak napište. Díky předem.
  12. Nazdar borci, také jsem zakoupil rádio RCD 330 Plus (6RD 035 187A)(výrobce Desay). Přehození rádia (Octavia II 2012, takže po FL) proběhlo v pohodě, pasovalo jak napájení, tak anténa - jen jsem musel použít anténní redukci Fakra konektor 2/1 a jiný rámeček. Spárování BT ryhlé, dobře se volá a protistrana spokojena s hovorem, takže vestavěný mikrofon asi dobrej s dobrou citlivostí. Rádio/ladění je celkem dobré a ukazuje názvy stanic. Dysplej ukazuje i venkovní teplotu, což mám radost. Co mě ale nepotěšilo, to je celková kvalita zvuku, je to takové plechovější... Původní rádio Swing bylo radost poslouchat, prostě dokonalý zvuk jak spodek, střed a výšky ! Asi to je tím, že rádio Swing má v nastavení zvuku ještě Loudness, což sakra pomůže ve výsledné zvukové barvě. U 330 mám bass naplno a zvuk (myslím podání basů) je takové ošizené, střed a výšky pěkné. Zkoušel jsem pustit ve 330 testovací zvuk a např. 25, 31,5, 40, 50 Hz až po 12.5 kHz, jako rádio to dalo celkem slušně, ale výsledný poslech Mp3 (nějaké skladby) je to jakýsi neůplné, prostě chybí spodek ... Škoda, že menu rádia je pouze v AN, nebo čína, mohla by se někde stáhnout čeština, ale netuším kde-asi neexistuje... Další věc, která mě zaráží je ta, že když poslouchám USB Mp3 - vypnu zapalování a po znovu zapnutí (po pár minutách), tak Mp3 začne hrát opět od začátku playlistu. U jiných rádií začne Mp3 hrát z místa, kde se vypnulo rádio. Nepřišel jsem na to, kde se to nastavuje, asi nikde... Rád bych do budoucna napojil zadní kameru, ale mám pocit, že budu muset pomocí diagnostiky něco nastavit, protože při zařazení zpátečky 330 (display) nic neukazuje, asi auto o rádiu neví. No musím někde sehnat nějaké informace o tomhle rádiu ... Jestli někdo máte zkušenosti s rádiem, tak napište. Díky předem.
  13. Předem se omlouvám, že zakládám nové téma, ale nenašel jsem v sekci "Moror 1.4 TSI" právě to co hledám ... Takže čau borci, potřebuji radu. Chystám se vyčistit škrtící klapku na 1.4 TSI 90 kW (CAXA). Je potřeba po vyčištění nastavit klapku přes diagnostiku, nebo se seřídí sama ? Na klapku jako takovou chytat nebudu, protože se to nemá, jen chci opatrně pomocí spreje očistit případné nečistoty a nasadit zpět. Proto si nemyslím, že by byla potřeba nějaké VAG nastavování... ? Někde jsem četl, že nastavení klapky se provede odpojením baterie na několik minut a po znovuzapojení baterie se má jen pootočit klíčkem na polohu zapnutí zapalování (nestartovat) a klapka si najde svou polohu. Navíc si myslím, že jestliže klapku pouze vyčistím (bez tlačení na samotnou klapku) a vrátím zpět, tak přece není co štelovat, když zůstane v původním úhlu naklonění ... Má s tím někdo zkušenosti ? Díky za radu !
  14. Zdarec borci, také mám 1,4 TSI 90KW CAXA. Najeto zatím 80xxx , ale také mě čekají do budoucna rozvody... Chci se zeptat v jakém kilometrovém nájezdu je potřeba měnit rozvody ??? Motor zatím v klidu, je tichý a pěkně auto jede. Já tak počítám výměnu kolem 100 tk. Někteří to mění třeba až ve 130 tk, nevím, ať něco nezanedbám a jestli není lepší to nechat vyměnit už třeba v 90 tk. ??? Díkec za radu. PS: olej měněn pravidelně jednou za rok s nájezdem cca 12 tk Castrol 5W30 LL
×
×
  • Vytvořit nový...