Přejít na obsah

Snoopy_awn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Snoopy_awn

  • Narozeniny 5.4.1987

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

726 zobrazení profilu

Oznámení Snoopy_awn

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ja pouzivan obyc naftu od Benziny + VIF jak leto tak zima (vsichni doporucují trosku predavkovat tim VIFem) a vse zatim v poho. Za mne tedy jedine VIF. :-) Btw. Nekde na dieselpower foru byl navod na proplach hlavy a vstriku smichanim 0,5l VIFu a 0,5l nafty a vypadalo to celkem ucinne :-)
  2. Ja myslim, ze se jedna o proble DPF filtru pevnych castic. Nezaregistroval jsem odkud jsi, ale obratil bych se na kluky z dieselpower(dot)cz. Meli by ti umet pomoci. ;-)
  3. dnes jsem si dovezl Octu domu po opravě. výsledek můžete zhodnotit sami. Chtěl bych, ale ještě poděkovat místnímu členovi Spirit-ovi za ochotu a hlavně za to, že se opravy ujal a výsledek je uchvatný Navíc pro mne Spirit připravil i malé překvápko, kromě toho, že mi sehnal zadní FL nárazník a FL lišty dveří, tak mi vyměnil i slepičky Takže díky chlape, jsi machr Přední dáreček a zadní dareček
  4. jj bohužel to budu muset vyřešit z havarijka. Je to smutny co se zde vse deje. Přitom kdyby se ten člověk k tomu okamžitě postavil čelem, měl by to nejspíš uplně bez problému a nějakého trestu od PČR.
  5. Tak jsem dnes přišel ke své Octavii zaparkované před domem a nestačil jsem se divit. Auto mělo nabouraný celý bok. Někomu to uklouzlo, ale bohužel se neobtěžoval zanechat na sebe kontakt a ani nehodu nahlasit. Stalo se to na Praze 13 na Velké Ohradě a dle šetření policie se jedná o Fabii I před FL. (Zůstaly tam mřížky z nárazníku) Nehoda má svědka, který vypověděl, že to bylo dnes 16.2.2013 kolem 6:00 ráno, ale bohužel nezaregistroval SPZ. Nahlasil jsem to na Policii, ale ty na mne ještě udělali bububu, že parkuji tam kde bych neměl a že si to pojišťovna jistě ztrhne. Sakra já toho dotyčného chytit... Takže berte to jako výlev mých pocitů, ale potřeboval jsem to vyventilovat. btw. kdyby někdo věděl o bourane Fabii I, z Prahy 13 na pravý přední roh, určo se odměním za informace. Sídliště jsem projel křížem krážem, ale nikde žádná nestála. tady ukázka jak vypada chudinka:
  6. zkus kontaktovat místního člena Spirita např. na mail vrsteam@seznam.cz ten má spousty řadiček za slušný peníze. Odkaž se případně na mne. Co se týká konstrukta, mám pocit, že pod tím černým kroužkem je právě manžeta nacpaná, zkusím to opatrně rozebrat a případně nafotit, nebo nahrát krátké videjko. Nejde mi totiž do hlavy, jak by tam ta manžeta jinak držela?
  7. měl bych k videu jeden dotaz, je tam, vidět zámek zpátečky, ale neukazuje jak sundava ten plastovej kroužek, je na to nějaká speciální finta? díky za odpověď
  8. Se svíčkama jsem měl také problém. V katalogu v Autokelly i v elitu mají uvedené jiné teplotní indexy svíček než předepisuje výrobce. Koupil jsem tedy přesně ty co předepsala Škodovka a bylo vše v poho. S tím se měnily kabely + víčko + palec a dalo to na chvíli pokoj. Po včerejším zjištění se jednalo o palec a víčko nějakého low-end výrobce a proto to začalo zlobit. Koupil jsem včera v autoKelly víčko a palec od společnosti EPS? nebo tak nějak, udajně italové a zatím bez cukání. Uvidíme po najetí párset km. zatím najeto 100km a vše v cajku. Takže tímto děkuji za pomoc a ochotu Good Job! ...ještě dotazek na tebe, máš zkušenost s diagnostikou na Felicii? potřeboval bych zasvětit do základů měření pomoci VAGu, jedná se mi hlavně o bohatost směsi a další takové základy pro kontrolu. nejsem z toho moc moudrej
  9. Palivo jsem právě zkoušel jiné u jiné čerpací stanice, protože po bývalém klepaly ventily. Vše bylo v pořádku až do výměny výfuku + lambda + teplotní čidlo na termostatu. Asi zkusím projistotu koupit jiný palec + víčko + kabely a případně budu sebou vozit rezervní. A nevíš co by mohlo být příčinou opalování kontaktů? původně tam, bylo nějaké čínské víčko u kterého ty kontakty jsou uplně vypálené. Přeci to nemůže být vadný výrobek? nebo snad jo? já to mám jako provizorní vozidlo do listopadu, ale byl bych rád kdyby mě odvezlo všude a bez potíží. Projistotu sebou vozím i NB s diag. kabelem.
  10. Jedná se o Felicii 1,3 BMM 50kW rv96. Dříve se vyskytoval problém, že při zahřátém motoru byla vysoká ztráta výkonu a při rozjezdu se musel motor uvést do vyšších otáček než bylo potřeba. Donekonečna jsem laboroval s výměnami svíček a kabelů avšak nic. Nyní přišel problém s výfukem. Měnil se první díl kde je umístěná lambda sonda. Koupil jsem tedy novou část výfuku a jelikož byl problém vyndat lambdu, koupila se i sonda nová (BOSCH). Při této příležitosti ( a při předchozím několikahodinovém pročítání tohoto fora), jsem usoudil, že nejspíše bude problém ještě v teplotním čidle na domečku termostatu(4 vodičové). I toto čidlo je nové. Po této výměně se motor chová ještě zvláštněji než předtím. Když se motor ohřeje, začne strašně cukat a při přidání plynu je cuknutí akorát silnější. Na diagnostice se nic neprojevilo, tedy žádná závada nezaregistrována. Nejhorší je, že toto cukání není pravidelné pokaždé při ohřátém motoru, ale vyskytuje se pouze když to člověk nejmíň potřebuje. Včera se mi dokonce stalo, že po zastavení byl problém nastartovat. Jak se říká „ motor točí lehce, naskočit však nechce“ Odskočil jsem si do „Fast Foodu“ na kávu a když jsem se vrátil nenastartoval jsem. Po odpojení a opětovném připojení Hallova snímače, teplotního čidla u termostatu, a očištění kontaktů víčka rozdělovače, motor náhle na první otočení chytl. Ani vlastně nevím co pomohlo. Toto ke stručnému popisu mého problému. Nyní otázky: 1. Na víčku a palci rozdělovače jsem si všiml opálení kontaktů. Proč? (oboje bylo před 3 měsící nové, je někde problém nebo nekvalitní výrobek?) 2. Nenapadá někoho čím by to mohlo být? Nebo co zkontrolovat? Poznámky z pozorování: - volnoběžné otáčky kolísají, když nastává problém s cukáním, ručička otáčkoměru padne i na 500ot/min - Dnes ráno při studeném motoru bylo vše v normálu, motor chytl skorem na první otočení a otáčky byly vyšší z důvodu nízké teploty, po zahřátí na provozní teplotu klesly na 750ot/min (kontrolováno přes diagnostiku) Vyměněné díly: Palivový filtr, celá výfuková soustava, lambda sonda, teplotní čidlo (4vodičové), zapalovací modul, kabely, víčko, palec, svíčky, vzduchový filtr Zkontrolováno: Hallův snímač (očištěn), čidlo teploty nasávaného vzduchu (očištěno) a plánuji mrknout na sítka v palivovém čerpadle v nádrži Snad jsem to napsal srozumitelně v případě že mne něco ještě napadne, určitě doplním info. Předem děkuji všem za rady a nápady.
  11. Problem částečně vyřešen. v elitu i v autokely maji v katalogu špatně uvedene typy svíček. Přiznal mi to i prodejce v autokely. Prodavaji tam svíčky s teplotnim oznacenim 5, ale do 1,3BMM 50kW patří teplotni oznaceni 6. Po výměně za svíčky co předepisuje výrobce, tj. NGK BCPR6ES se motoru vratil opet vykon. Sice minimalni skubani za jizdy je stale znatelne, ale to se nejspis vyresi poradnym serizenim ventilu a rozdelovace. Jeste se vymeni koncovy dil vyfuku a bude to uz vsechno v pohode.
  12. Je to 1,3BMM 50kW, palivovej filtr vymenen, stredovy dil vyfuku taky novy a mechanik rikal ze je koncovy dil vypaleny. Ten se bude menit zacatkem tydne. Jinak co se tyce zapalovani byl v haji zapalovaci modul. Ten je novy stejne jako kabely, vicko a palec rozdelovace a svicky maj najeto max 2000km (momentalne). Serizovaly se ventily a nastavoval se rozdelovac (byl kousek pretoceny). Uz mne jen napada skrtici klapka ale neumim ji nastavit do zakladni polohy kdybych ji cistil. jeste mne napada ze je znat i ztrata vykonu. diky za rady.
  13. ja jsem furt tam kde jsem byl... Diagnostika nic nehlasi mam namerene hodnoty tak kdyby tu byla nejak hodna duse co by na to mrkla jestli je to v cajku. Jinak zitra koupim jeste palivovej filtr a nejpozdeji v patek vymenim.
  14. Ahoj, mam uplne ten samy problem. Nemam LPG, ale obcas motor skubne a vsiml jsem si, ze je trosku vyssi spotreba. Diagnostika nic nerekla. vse je v poradku. Kabely,vicko a palec jsou nove, modul zapalovani take a svicky maji najeto maximalne 2000km. Nekdo mi radil ze to muze byt palivovy filtr. ten budu nejspise zitra kupovat a zkusim ho vymenit. Popripade pokud bys na neco prisel dej mi vedet. Diky Honza
×
×
  • Vytvořit nový...