Přejít na obsah

Mira99

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mira99

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. OK, díky za odpověď, čipy už jsem koupil, ta komfortka me moc zatím netrápí. Mam spis problem s airbag RJ. Mam tam jeste 50 pin a nevim jestli to s ni bude spolupracovat. Do komfortky se pustim pozdeji.
  2. Dobrý den, nejprve chci poděkovat všem zdejším borcům,zejména těm notoricky známým,kteří jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. Takových lidí nebývá nikdy dost, jsem zde častým hostem a mnohokrát mi již jejich rady při pročítání fóra pomohly.Je to už dva měsíce co jsem v protisměru potkal řidiče,který si při míjení našich vozidel potřeboval kýchnout a při tom strhnul volant bohužel na levou stranu.Tak jsem mu popřál hodně zdraví a začal po roce dávat znovu dohromady svoji oblíbenou Octavia TDI 81kW r.v.99. Podotýkám,že auto bylo po kompletní GO přední nápravy,tak ted jsem k tomu ještě přidal blatník dveře a začal znovu. Když už jsem musel kvůli vystřeleným airbagům odstrojit palubní desku pustil jsem se i do dlouho odkládaného předělání manuální klimy na klimatronik.Vše mám zatím uspěšně za sebou a dostávám se k jádru mého problému. Po předělávce(dnes už souhlasím,že je lepší koupit jiné auto s klimatronikem) vše chodí asi jak má ale z palubního MFA zmizel údaj o venkovní teplotě (přístrojovka 1U1 919 034 G), který by tam měl přeposílat klimatronik.Na klimatroniku se venkovní teplota zobrazuje v pořádku. Nejprve jsem se spokojil s tvrzením, že to nejde ale při dalším laborování a náhodném pokusu se zařazením přistrojovky 1U0 920 810 F se údaj o venkovní teplotě opět zjevil. Začal jsem dále pátrat po místním foru a vytušil jsem, že můj problém spočívá v přechodu mezi stávající 2,5G a 3G.Jsem začátečník v autodiagnostice a vládnu programy VAG-COM 304 a VAG-TACHO.Přes VAG-TACHO jsem si vyčetl PIN kody obou přístrojovek a pokusil se o sladění nové přístrojovky 3G(nejsem si jistý) s mým autem.Odborníci již jistě tuší,že můj pokus se nezdařil nedostal, jsem se přes imobilizér.Můj dotaz zní jaká je nejjednodušší cesta pro sladění těchto komponent a jestli je to vůbec možné. Načetl jsem zde mnoho příspěvků ohledně předělání na 3G. Netoužím zatím po MAXIDOTU, stačilo by mi rozeběhnout tu přístrojovku 1U0 920 810 F, ktrerá umí venkovní teplotu a navíc ještě dojezd a podsvícení je už přes LED diody. Matně tuším že možná cesta je přes nové klíče nebo vyblokování imobilizeru v motorové jednotce. Prosím zdejší odborníky aspoň o názor nejjednoduší cesty.Vím,že je možná ještě potřeba vědět mnoho dalších údajů o konkrétním vozidle ale koukám, že už jsem napsal docela slušnou slohovku, tak zatím skončím a budu doufat, že si to alespoň někdo přečte a zareaguje. Zatím díky moc Mira.
  3. Ahoj, no ty barve oleje bych se vubec nedivil, ja jsem ted menil olej,pri vymene jsem prisel na to, ze je strzeny vypousteci sroub na vane a tak musela dolu a vyrezat novy zavit. Nic , rikal jsem si, ze aspon pekne vykape stary olej a bude to parada. Otevreny jsem to mel dva dny, hadickou jsem vytahl stary olej i zpod filtru, myslim ,ze je tam chladic oleje a nalil novy olej. Prvni start, kontrola merky a olej cerny. Myslim, ze nikdy nejsi schopen dostat z motoru vsechny zbytky staryho oleje a ten se hned po startu smicha a cerna barva je jasna. Jedine rozebrat cely motor ,vsecny hadice ,turbo a nevim co jeste a pak by chvili olej zustal jako novy.
  4. Tak díky zitra na to mrknu a dám vědět jak jsem dopadl
  5. A to může mít vliv i na to že nemůžu navázat komunikaci s ŘJ motoru? Bez toho přemostění to chytne ,ale asi po 2 sec. chcípne. Jinak díky moc za odpovědi jsi asi jeden z mála co je ochoten se podělit. Mira
  6. No jasně to je trošku jinej problém, turbo zatím nechávám stranou,(máš pravdu!!160km/h-max) teď mi fakt jde o ten problém s elektrikou. Těch problémů je tam víc, ale nejdřív bych chtěl vyrešit ten problém nekomunikující jednotky a to proč musím přemostit to napájení ventilu N109. Jinak auto opravdu jezdilo.
  7. Zdravím všechny, prosím o radu ohledně výměny ŘJ po krachu motoru AGR 66kW jsem zaměnil motor za AHF 81kW a ponechal starou ŘJ z 66kW motoru, auto jezdilo celkem normálně samozřejmě s nižším výkonem. Jediný problém byl, že i přes pokusy o přizpůsobení mi pořád nedrží po nastartovaní napětí na ventilu přívodu paliva N109. Provedl jsem vlastní přemostění pomocí tajného vypínače a auto takto normálně provozoval. Nyní jsem si přídil vlastní diagnostiku VAG-COM a pokusil se o spojení s ŘJ motoru a zjistil ,že nemůžu navázat komunikaci, s jednotkou 17 přístroje a ABS se spojím normálně. Rozhodl jsem se tedy , že k novému motoru přiřadím i novou jednotku 81kW, která k němu patřila. Provedl jsem nové přizpůsobení , ale problém s komunikací a napětím na N109 stále přetrvává. Podotýkám , že před přizpůsobením motorové jednotky jsem nemohl nastartovat ani s tím přemostěním napětí na ventil N109 z čehož předpokládám, že přizpůsobemí proběhlo v pořádku jak má. Teď nemohu přijít na to kde vlastně hledat závadu. Díky za odovědi, Mira.
  8. Mira99

    Editace VIN

    Ahoj všem, prosím můžete mi někdo poradit, kde se dá zapsat a jakým softwarem VIN code, aby se zobrazoval při spojení s řídící jednotkou motoru. Mám tam chipovanou jednotku a ty políčka při sojení přes VAG-COM jsou prázdná (byla celá vyměněna). Vlastním VAG-COM kabel a kabel VAG-TACHO. Jedná se o OI 81kW r.v.99. Dál bych se chtěl zeptat u přepisu km jestli stačí je změnit jen v řídicí jednotce přístrojů nebo se to přepisuje ještě někde jinde. Podotýkám, že nejsem smotájev, auto vlastním krátce, chci si ho ponechat spíš se mi jedná o to napsat tam třeba 380 000 aby nebyl zájem to ukrást. Vím, že je to asi zbytečný, ale snažím se udělat každou drobnost. Kabel VAG-Tacho jsem kupoval hlavně pro vyčtení PIN codu, který jsem samozřejmě s autem v bazaru nedostal. Ještě nevím, jestli je možno někde vyčíst kolik zbývá do výměny oleje, mělo by to tam být údajně nastavený a tak to nechci tím přepisem km zničit. Vím jak servisní intervaly znovu nastavit , ale nidke jsem nevyčetl, zda se dá přečíst kolik ještě chybí. Díky Mira.
  9. A co je lepší z hlediska funkce?
  10. Ahoj všem, chtěl bych se zeptat někoho s OI motor TDi 81kW, r.v.99, jak má vyvedené sání motoru, před vzduchovým filtrem. U mě to končí hned před filtrem zhruba na úrovni baterie, ale je to zakončené takovou gumovou manžetou jako by to mělo ještě někam pokračovat. Na 66 kW motoru jsem viděl to pokračování kolem předního světometu vyvedený až do čelní masky. Ten kus plastu jsem sehnal, ale nevím jestli ho tam dávat. Nevíte někdo co je lepší a jak by to mělo být originál? Díky Mira.
  11. Díky za radu, ale co si myslíš o tom možném zničení ŘJ motoru při zapnutým zapalování? Jestli jde jen o to aby ti nevystřelil airbag při otočení klíčkem zapalování, když jsi v kabině, to si radši vemu špunty do uší, na oči ochranné brýle a zapnu až po baterii. Porad lepší než schánět novou ŘJ.
  12. Zdravím všechny škodováky, chtěl bych se zeptat jestli ma někdo zkušenost s odpojením airbagu řidiče při demontáži volantu. Chci namontovat tempomat a musím odpojit airbag. Při odpojení se píše,nejdříve odpojit baterii a potom konektor airbagu, to celkem chápu. Problém je s popisem opětovného připojení kdy je v dílenské příručce napsáno- nejprve připojit airbag, poté otčit kíč zapalování do polohy I a až potom připojit - pol baterie. Super rada, zvlášť když v jiném místě Dílenské příručky se píše o možném odpálení ŘJ právě v případě, že zapojujete baterii při zapnutém zapalování. Prosím proradte co je podle Vás správně. Díky Mira.
  13. Motorizace, rok výroby,číslo ŘJ, i verze softu je na obou jednotkách stejná. To jsi mimo nakodování jednotky, vůbec nemusel dělat přizpůsobéní k jednotce imobilizéru, šlo normálně hned nastartovat?
  14. No jsem z Liberce, ale ten první způsob se mi zda docela schůdnej a hlavně to vypadá, že na něj nebudu potřebovat ten PIN. Jinak rad si necham od nekoho poradit,stejně uvažuji ještě o koupi kabelu na VAG-Tacho a zjištění těch PINů. Jinak ted chci jen prehodit tu jednotku pojezdit na nechipnuty a porovnat jak se to auto bude chovat, jak jsem už psal myslím,že ten chip nestoji za moc asi za něj bejvalej majitel moc nezaplatil a podle toho to taky vypada. Byl jsem s tim autem v tom servisu kde to delali a moc duvery ve mě nevzbudili a při dotazu kolik by to stalo vratit se smali a říkali, že jsem první kdo to chce a at počítám s tím, že budu mít asi o 0,5l vyšší spotřebu. Tak jsem fakt zvědvej jestli nekacali a chci to zkusit. Jinak to zadání VIN nevíte někdo, nemusí být detalní popis jen abych veděl, co hledat. Jo a jště jeden dotaz ohledně VAGu, vsude se píše, že není radno se spojovat s ŘJ airbagů, ale je tam ještě jedna funkce na zjištění všech ŘJ, TA JE TAKY NEBEZPEČNÁ POKUD ZJISTÍ AIRBAGY, nebo pouze napíše, že jednotku našla, a nestane s nic?
  15. Aha, trochu přihořívá. Bohužel ty piny samozřejmě nemám, auto je přivezený z N, a na to vyčtení PIN potřebuji VAG-TACHo a jinej kabel. Jenom prosím ještě jeden dotaz. Rozumím tomu, že musí být sladěn imobilizér s čipem v klíčích aby povolil imobilizér, ale ten přeci zůstane při starém. Mě se jednalo pouze o záměnu motorové řídící jednotky, kde se v ní zadává nějaké sladění. Jsem ve VAG uplný začátečník. Díky Mira. Hledal jsem dál a našel jsem tento postup. Chápu dobře, že tady nepotřebuji pin, ale pouze přizpůsobit? -Zasunout starý (přizpůsobený) klíček k zapalování do zapalování. -Připojit diagnostický přístroj a zadat adresu 17 "Přístrojová deska" Po zobrazení identifikace řídicí jednotky: -Zadat 10 pro funkci" Přizpůsobení" a potvrdit Prizpusobeni ...Zobrazení na displeji: Zadejte cislo kanalu XX -Zadat číslo kanálu 00. Prizpusobeni O ...Zobrazení na displeji: Vymazat adaptacni hodnoty? -Potvrdit Prizpusobeni ~ ...Zobrazení na displeji: Adaptačni hodnoty vymazany -Stisknout tlačítko~. Zvolte funkcI XX - -Zadat 06 pro funkci "Ukončení výstupu" a potvrdit. Upozornění: Označení řídicí jednotky motoru se uloží v řídicí jednotce imobilizéru a motor lze nastartovat. Jinak chci se ještě zeptat, nevíte někdo jakým způsobem se vloží VIN auta do řídící jednotky motoru, mam ji vyměněnou za chipnutou a nevypisuje nic - řádek je volny. Na nechipnutym autě s původní jednotkou se mi ve VAG zobrazuje i číslo VIN auta.
×
×
  • Vytvořit nový...