Přejít na obsah

mihaal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mihaal

  1. mihaal

    Brzdy

    Děkuji za vaše ohlasy. Auto utlačit jde, takže jen hledám chyby, kde nejsou...:-)
  2. mihaal

    Brzdy

    Ahoj, omlouvám se za případně blbý dotaz, ale - koupil jsem ženě roční fabii a překvapilo mě, že přední destičky jsou při parkování přitisknuté ke kotouči (např. u mého Superba mi přijde, že je mezera). Je to tak OK, nebo to máte jinak? Děkuji
  3. Pro info - auto objednáno na přelomu června a července, tento týden dorazilo k dealerovi. Combi 2,0 TDI 147kW 4x4 DSG, Style s pár doplňky, zvláštní lakování. Původně bylo avizovaných cca 10 měsíců, podle dealera pomohlo zvláštní lakování.
  4. Vyměnil jsem Superb Combi Style 2,0 TDI 110kW 4x4 manuál z 12/2015 za nový identický model, jen splňující emisní normu 6d-temp. Krom toho, že je motor tišší (zřejmě jen lepší odhlučnění), motor na volnoběh točí 750 místo dřívejších 900-950 otáček, více žere (o 1-1,5 litru) a saze vypaloval poprvé už po 100km... Máte někdo stejné zkušenosti?
  5. Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším. A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971. Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili. Auto mám z prosince 2015.
  6. Výměna zadních kotoučů i destiček v 44 tis.km, předek je OK. V kotoučích byly drážky cca 1mm hluboké... Superb Combi 2,0TDI 4x4 (110kW)
  7. Mám rovněž zimní pneu 235/45 R18, navíc na origo litých kolech. O víkendu jsem teď musel nasadit řetězy a v pohodě - mám řetězy RUD s oplastovanými kovovými spoji za asi 1500,-. Nikde to nedřelo a kola nijak nepoškrábalo.
  8. Ahoj, používáte někdo zamykání pedálů spojky a brzdy (Bullock Excellence)? Jaká velikost je pro SIII ideální? Koukal jsem na stránky prodejců a tam ještě SIII vedený není... Díky
  9. Ahoj, koukám, že opět ožilo mnou založené téma, tak přispěji aktualizací. Auto má v současné době nějakých tři a čtvrt roku a 34 tisíc km. Závada se stále sporadicky objevuje, ale jak auto stárne, již to neřeším. Je fakt, že jej používám pouze na cesty do a z práce, které jsou po hladkém asfaltu, takže se to ani moc neobjevuje. Mít to znovu u nového auta jako vormen, šel bych to koncernu omlátit o hlavu. V mezičase jezdím mnoha služebními auty různých značek a nikde se podobné pazvuky nevyskytují. Cokoliv, co má kus uskákaného podvozku z fabie, bych už nebral:-)
  10. Pokud si to dobře vybavuju, roomster má jinak poskládanou převodovku - proto se zdá hbitější, ale dříve mu dochází dech a mimo obec/na dálnici víc točí a žere než fabia se stejným motorem, a to samozřejmě i vzhledem k větší čelní ploše a hmotnosti. Z tohoto pohledu bych bral spíše fabii.
  11. Díky za tip. Až bude tepleji, zkusím se na to podívat a dám vědět.
  12. Mně tohle dělá někdy po ránu, když je hodně vlhko (plus jako bonus občas okno jede opačným směrem, než chci). Když dojedu do práce nebo odpoledne už OK. Jedná se o fabii II předfacelift. Tipoval bych to na nějaké kontakty...
  13. Mám 1,2 12V 51kW, předfacelift. Denně teď jezdím 23 + 23km do a z práce, první 4km město s častým rozjížděním, pak hned dálnice a nakonec 3km vesnice. Spotřeba se málokdy dostane pod 6,5l (po skoro prázdné dálnici jezdím mezi 100 -110km/h). Výškový rozdíl mezi startem a cílem 40m. Pneu 195/55 R15, pravidelná kontrola tlaku. Kolega s Octavií Combi 1,2 TSI se sice každé ráno modlí, aby nastartoval a odjel, ale jede za 5,5l (téměř stejná trasa a při stejných rychlostech - ověřeno jízdou za sebou). A k tomu je ještě schopen při dálničním tempu zrychlit... Takže HTP za mě ne, a to z jednoho hlavního důvodu - na to, jak je to malý a především slabý motor do dnešního dynamického provozu (připojování na dálnici, zrychlení při předjíždění), žere neúměrně moc...
  14. Toto rádio (doslova) mám taky a bohužel i stejné zkušenosti. Chce to hodně nahlas dát MP3ku, telefon a na rádiu nastavit AUX level 1 - 3 (zesílení vs. kvalita). Jinak obecně platí, že čím kratší, silnější a dražší AUX kabel, tím pro zvuk lépe. Rádio přemýšlím, že vyměním, ale trochu se bojím toho, jak si bude rozumět s elektrikou auta a nebude komunikovat s maxidotem.
  15. Neměnil. O této časté závadě Fabií v servisech ví, ale tvrdí mi, že to nebude ono. Jinak mám aktuálně najeto 20,5 tkm, stáří 2 a 1/4 roku.
×
×
  • Vytvořit nový...