Přejít na obsah

Huml

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 059 zobrazení profilu

Oznámení Huml

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. "Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern" už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem
  2. s největší pravděpodobností jsou zatuhlý lopatky na regulaci, lze to bez problémů opravit
  3. řeším to samý, káble sletovaný, na zkoušku jiná jednotka a pořád to tam je, problém už je podle mě jedině v sedadle
  4. dá se to opravit, vyčistit, každopádně turbo ven a rozdělat
  5. jde tam 6q z 2,0l nebo 6q z Tourana nebo G5 77kW, to je ještě jednodušší, dá se tam dát i 5q z Fábie, 5ka je pak stejně dlouhá jak 6ka u 6q
  6. pod držákem olejovýho filru, taková kostka, vedou do ní 2 hadice
  7. proč blbost? pokud ten obrázek není jen ilustrativní a nebude v tý sadě neco jinýho, tak rozvoďák je contitech a kladky budou pravděpodobně INA a Litens, pumpy od Hepu neberem, ale špatný reference jsem na ně taky neslyšel
  8. přesně tak, žádná hlava, dělaj to ty olejový chladiče, u plechových těsnění s unikem oleje do chlazení problém nebývá a prasklou hlavu na TDI ať už rotačka nebo PD, jsem ještě neviděl
  9. nebo ten plast kousek oříznout
  10. podle popisu to snad vypadá, jakoby šel na míň válcu, asi bych to řešil znova navštěvou servisu a trvat na odstranění závady než se zničí něco dalšího, kontrolka motoru se nerosvěcuje?
  11. geometrie se musí dělat, protože se musí sundat z auta buď celá nebo část nápravnice
  12. rozvody na PD jdou udělat bez přípravků uplně v pohodě, stačí k tomu jen VAG
×
×
  • Vytvořit nový...