Přejít na obsah

dmiklos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    97
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli dmiklos

  • Narozeniny 1.3.1977

Návštěvy profilu

827 zobrazení profilu

Oznámení dmiklos

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Kód je v pohodě. V červnu to prošlo technickou (legálně) a toto jsem pozoroval už před ní. Ale protože readness byl před TK v pořádku, tak jsem to neřešil. Najeto mám 137tis. Ale v kolika jsem ten test dělal už si nepamatuju, možná tak v 80tis..?? Zajímavý ale je, že za jízdy když je pod plynem a šlápne se na brzdu, tak jednotka motor přiškrtí... Je to záhada. Spínač jsem měnil na spojce, na brzdě ne, ale dodělával jsem tempomat s origo páčkou ze supíka a origo kabeláží a ta je na brzdovej spínač napojená... Zkusil jsem to i s vypnutým tempomatem a taky nic. Ten test není nutnost - netlačí mě nějaké nestandardní chování, ale nemám rád, když nechodí něco, co má. Prostě mě zajímalo jak je na tom katík s opotřebením, když jsem ho kontroloval naposled tak bylo opotřebení 2% resp. stav 98%. Pokud máte někdo ještě nějaký nápad s díky vyzkouším..
  2. Ahoj. Chtěl jsem u F1 HTP 47kW přes diagnostiku zase po čase udělat test lambda sond a katíku a nedaří se mi spustit test - resp. při splnění všech podmínek (teploty, doba spuštění, ...) nelze vyvolat "regulaci otáček" - při sešlápnutí brzdy a plynu otáčky letí nahoru a jednotka nezačne regulovat otáčky. Auti jinak jede normálně, bez chyb v jednotkách, jen toto... Poradí někdo, kde by mohla být chyba. Spínač na brzdě bude OK - světla svítí a na tempomat také reaguje. Díky M.
  3. Jak jsem v lednu slíbil, dávám foto těch EVO Brisků. Stav po 12 001 km.
  4. Máš k té káře nějaké bližší info? Zanedbaná údržba (olej po 30tis.), krátké trasy, dálnice pod plným..., nebo prostě náhoda-páteční auto.
  5. Zajímavá informace. Také dávám 0w-40 - new life od Mobilu a nyní se chystám zkusit to samé od shellu. Též se vyhýbám Cx kvůli "absenci" sulfátů. A jak uvedl gourney "jedna paní povídala" i o vyšších normách SM...., ale pro normálního smrtelníka je nedohledatelné co jim kvůli ekoteroristům "chybí". Pokud má někdo interní info. podělte se, člověk hledá, porovnává technické listy a nakonec přebere protože tam zásadní info. není.... Jinak nepřeháníme to už? To začíná zavánět tím, neměnit co 10tis, ale co tankování, jak Amíci!
  6. Všechny měly hodnoty určené pro AZQ (tedy hlavně teplota) jiskra u těch kruhových je extrémně dlouhá, to se sériovými nedá srovnávat. Pak je samo více zatěžováno zapalování a nezanedbatelný je i stav motoru - moje spotřeba oleje je od výměny k výměně (cca do 10tis.) 00 nic, ale umím si představit, že pokud se tyto svíčky zaolejují, že prostě přestanou pálit. Pak jedině laborovat s teplejšími, ale tam je i riziko jejich destrukce. NGK jsem zatím nezkoušel, nemám takové nájezdy jako Malta a aby s jedním typem byly nějaké zkušenosti, je potřeba s nimi pár tisíc najet a absolvovat všechna roční období...(nebo alespoň zimu a léto). Až budu za cca 4tis. měnit olej tak na ně zase číhnu ( budou mít najeto 12, 13tis) tam už se dá hodnotit, v jakém budou stavu. Když bude zájem, můžu sem pak dát foto... Ale jak říkám, záleží na tom, jak na tom je konkrétní motor - spotřeba oleje, karbonové úsady, tlaky atd. co jednomu vyhovuje, druhý nezkousne. Je to chuti zkoušet. Odtrh, předstih ani směs už holt jako u š105/120 nevyladíme...
  7. swift: "dmiklos - som prekvapeny, ze ti tie sviecky funguju a si spokojny nechapem tomu skutocne nechapem... " Tak zmetek může být čína i BRISK (jsou celkem nové, takže fejk lze asi vyloučit, i když...). Je to o tom, že každý chceme něco vyzkoušet (jinak nemlátíme ani pazourkem). První můj pokus byl s tuningovými brisky DOR14LGS - měli suprovou startovatelnost, řekl bych lehce lepší spotřebu, motor táhnul pěkně až do červenýho, ale bylo to takový "gumový" nemělo prostě bod, kdy se začne něco dít. Ne že by to nejelo - táhlo to na všechny rychlosti, ale v těch 3; 3,5 tisících ten motor prostě neožil. Pak jsem zkusil BOSCH Super 4 - řekl bych horší spotřeba a startovatelnost (i když stále výborná, ale ne na první převalení pístu), ale zmizela taková ta "mldlost" nebo jak to nazvat. A nyní tedy ty EVO brisky - starovatelnost o chloupeček pomalejší, než u těch tuningovejch, ale suprová i v mrazech, spotřeba dobrá a motor od těch 3-3,5 krásně táhne až k omezovači. Jak už jsem psal když jsem na ně po pár tisících koukal byly suchý, vypálený, žádný náznak tavení nebo tak něco a bylo vidět, že opravdu pálí po celém obvodu. Nemůžu si stěžovat, u tohodle motůrku nejde ani tak o to že by mu přibylo několik koní, ale spíš o to, aby zapálili 100x ze sta.... se všemi následnými pozitivy.
  8. Nevím co jsi používal, ale já reagoval na Mobil 1a ten neplní! Toto je přímo z katalogu Mobilu: Mobil 1 5W-50 má následující schválení: Volkswagen 505 00 Porsche A40 MB 229.1 MB 229.3 BMW High Performance Diesel Oil schváleno Existuje graf na jednotlivé normy a jejich "specifické požadavky", tam lze porovnat oleje podle toho kterou normu plní. Zadá se nejlepší norma co plní olej a přidá požadovaná automobilkou, průnik grafů ukáže, zda je vhodný. Neznamená, že když tam není napsaná určitá norma, že ji olej mnohonásobně nepřekračuje. Už to tu někde bylo ale tady je fční link. https://www.lubrizol.com/en/Lubricant-and-Fuel-Additives/Engine-Oil-Additives/ACEA/Relative-Performance-Tool Výsledek mého tvrzení si ověří každý sám...
  9. Na PREMIUM EVO mam najeto něco přes 8tis. Při kontrole byly suchý, čistý (jejich teplota je tedy optimální), na spotřebu nemají vliv ani jedním směrem, startovatelnost výborná a žádný problém v celém spektru otáček. Prostě dobře fungující svíčka s žádnými zázračnými vlastnostmi. Nějaký nepatrný rozdíl by se zjistil jedině na "válcích". Tu zvýšenou spotřebu bych přičítal umírajícím cívkám, co si budem namlouvat tyhle svíce dávaj zapalování pěkně zabrat... jde dlouhou o klouzavou jiskru oproti kraťonký u originálů.
  10. Ahoj. Cívky dokážou dělat pěknou neplechu. Někdy umřou naráz, ale někdy jim to chvíli trvá a ani VAG nic nehlásí, jen to blbě táhne a pocukává. Jo a jen tak mimochodem ta 5W-50ka nesplňuje požadovanou VW normu - taky jsem o ní z pochopitelných důvodů uvažoval a kvůli tomuto zavrhl - dávám 0W-40 taktéž Mobil 1, měním do 10tis a spokojenost (VIF taky používám).
  11. Ne, ne skáče právě dvouvačkovej 12ti ventil kvůli krátké napínací liště. 6V trpí na podpalování ventilů. Jen takto ve zkratce, víc by bylo OT - je toho tu spousta.
  12. Zdar. Kolik máš nalítáno? Dle WV v normě, ale mě to bere od výměny k výměně (pravda dělám do 10tis) 00 nic. Dávám Mobil 1 0w-40, nalítáno +125tis, jezdím spíše sportovně ve vyšších točkách a červenému se nevyhýbám. Samo Malta mávne rukou, že je to "nový motor", ale i tak...
  13. Lambdu otestuješ přes diagnostiku, měnit na slepo je škoda. To co popisuješ, se skoro blíží tomu, čemu se kdysi říkalo "díra v karburátoru" - koukal si na škrtící klapku - AZQ má egr ventil a ten jí pěkně špiní - ta taky umí udělat své.
  14. V těchto specifických podmínkách spíše vždy. Kopec - přidání (zátah motoru) a prostě bylo cítit škubání (ne jedno-dělalo to dokud byl motor v tahu). Spínač na spojce sice dává signál pouze 1 nebo 0 (sepnuto/rozepnuto), ale i tak když je vadnej dává do jednotky nesmyslná data - zkus pohledat řešilo se to tu docela dost. Ale fakt už neřeknu, co to vyřešilo - přestalo to až po všem výše uvedeném. Jen upřesním, že ten spínač šel jako první, pak filtr a nakonec "odchod" od Agipu. Ještě jsem si vzpomněl, že když mi odešla 2. cívka projevovalo se to podobně - neklekla úplně, ale "nedávala" při vyšším zatížení motoru - akcelerace, prudké stoupání..., ale to samo skočilo do chyby a rožla se kontrolka motoru. Mrtvá není, tak ji vozím na dojetí - na dva se fakt jet nedá.
  15. Také mi jeden čas pocukávala - za specifických podmínek (do kopce při více sešláplém plynu a středních otáčkách). Vyměnil jsem palivový filtr, spínač na spojce a změnil čerpačku (prémiovou za prémiovou) - každé pomohlo trochu a nyní úplně klid. Jen doplním, že na diagnostice samo nic nebylo...
×
×
  • Vytvořit nový...