Přejít na obsah

matrose

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení matrose

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. odeslo turbo,uplne se rozletelo-praskla hridelka-musel jsem menit turbo,chladic turba a potrubi co vede dal k motoru..vyfuk plny oleje atd...dal po 3tis km se zacala ztracet voda-prasknuta hlava,spatne teple starty-vymeneny vstrikovace a cca po ujeti 300km byl problem zpet,pak do toho spatne studene starty,ale jen nekdy cca jednou za 3dny,jsem to tocil jak nejakou starou plecku...taky nevyreseno..dal prasknute gumove kolinko u turba,motor sel do nouzoveho rezimu a ja jel 300km max 60km.h...oprava 3tis a byl klid 10tis km..potom dalsi a posledni bombonek,rozleteny setrvacnik..na aute jsem najel 30tis km a kdyz to pocitam,tak jsem mohl jezdit taxikem-)) Jinak me jeste prekvapilo,ze vymena spojky u octavie je drazsi nez u predchoziho bmw E46
  2. ja koupil pred dvouma rokama 2.0TDI rv.05 najeto 112tis km...po ujeti 6tis km zacalo peklo,za rok ujeto30tis km a vymeneno snad vsechno,auto me nechalo 2x v rakousku pri ceste na dovolenou... Mam s tim tu nejhorsi zkusenost,rok jsem nosil vyplatu primo do servisu a tak sla pred par mesicema do sveta.A spatne starty,ty nevyresil ani sam vyrobce tohoto zrouta soucastek.Ted mam benzina a jen si uzivam zaslouzeneho klidu.....jinak si myslim,ze jsem mel smulu,znam jiny 2.0tdi a tem vse slape a maji najeto ke 300tis.km
  3. jo,jo...taky mi trochu pohukuje,ale jen kdyz jdou otacky dolu...asi vada vyrobce,pac porad jezdi o.k
×
×
  • Vytvořit nový...