Přejít na obsah

tucnak01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    218
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 846 zobrazení profilu

Oznámení tucnak01

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Pokud jsi kabel ztratil silne pochybuju ze stejny kabel nekde koupis. Proc si ho nezbastlis? Bez do prvniho pocitacoveho obchodu, kup si kabel ktery ma prislusny usb konektor (podle mne se do adapteru strka konektor USB UC-E6), konec ktery nepotrebujes cvakni. A pak hledej, budou tam 4 max. 5 dratu. Zem poznas a zbyvaji dva draty ktere spravne priletujes na 3.5 jack. Co je na tom tezkeho?
  2. A jen dodam, vzdy vymenit gumova vodici pouzdra trmenu. Konzistence deset let stare gumy vodicich pouzder a novych pouzder je silne odlisna. Resil jsem OI ktera kopala tak ze uz pri 30-40kmh to mlatilo celym autem. Po vymene vodicich pouzder trmenu a nejakych najetych km kopani komplet zmizelo. Na naprave se pritom vubec nic dalsiho nemenilo. I desky a kotouce jsou stale ty ktere jeste pred par mesici kopaly.
  3. Pravdepodobne mas dochlazovacku k.o. Diagnostika v tomto pripade neukaze zadnou zavadu, poruchy dochlazovacky sou videt pouze v merenych hodnotach. Zkus jinou dochlazovacku, popr. zopakuj bod 3 s nastartovanym motorem a klima musi zacit chladit
  4. Neni od veci pridat tam tesnici pastu. Tesneni jsem kdysi menil (bylo originalni ze skodovky) a za cas to same. Jak je tam pasta je klid
  5. Nabidni lepsi vysvetleni, take nevim jestli to zduvodnuju dobre. Vim jen ze to pomaha.
  6. Nabidni lepsi vysvetleni, take nevim jestli to zduvodnuju dobre. Vim jen ze to pomaha.
  7. libero1071: Urcite muzu. Nevim jestli to reknu presne, mam to na zaklade zkusenosti a vim komu to pomohlo. Pravdepodobne staci mirna vule v lozisku a buben zacne drit o ten vnitrni plech, nevim jak se mu presne rika. V tomto pripade vubec nejde o to jestli je lozisko hlucne. Problem s loziskem se casto projevi prave po vymene sezonni vymene pneu, aspon takova je ma zkusenost
  8. Mam kombinaci vpredu i vzadu kotouce Zimmermann, desky Textar, na deskach i kotoucich najeto neco malo pres 50t. Pred par dny prezuto na nove zimni pneu. Brzdy s letnimi pneu kopaly. Zajimalo by mne jestli nekdo zkousel nasledujici: Dal jsem na radu kterou jsem cetl na jednom ceskem foru, a to vycistit na kov dosedaci plochu koutoucu a naboje. Zduvodneni je nasledujici, pokud je tam barva pri razantnejsim brzdeni se zahreje a teplem se v ni udelaji bubliny ktere jsou schopny kotouc vychylit. Po odstraneni barvy do 100-120 kopani vubec necitim, pri 150 sice ano, ale skoro neznatelne a vim ze se to srovna, viz muj prispevek #63 v tomto vlaknu z roku 2008. Co pomohlo nevim, delal jsem zaraz dva kroky: 1. vyvazeni pneu 2. smirgl a na kov vycistit dosedaci plochu kotouce a naboje Zpetne nepoznam co melo vetsi vliv. Take nevim jestli kopani zpusobovaly predni nebo zadni brzdy. Krome techto dvou veci zustaly napravy bez jakychkoliv zmen.
  9. Treba se nasledujici bude nekomu hodit Resil jsem po vymene motoru vysokou spotrebu, prumer byl asi 7.5. A to ani kilometr po dalnici. Na TDi opravdu dost. Pachatel: trysky. DSLA 150P 672 do ALH v Octavii asi opravdu nepatri. Po kratickem hledani nalezeno nasledujici 0.158 injectors: DSLA 150P 672, OEM on the 90 hp auto transmission mk4 ALH 1998-2003 engine, actual measured size is 0.138mm Ani moc nechci vedet k temto tryskam nic blizsiho. Prijit na to co je spatne mne stalo relativne dost casu a nervu
  10. Takze motor jde ven i bez prevodovky ale moc mista tam opravdu neni. brunda: hydrostely byly puvodni. Informaci jestli se muze motor potkat kvuli hydrostelum a za jakych podminek jsem popravde dosud nenasel. Docela by mne to zajimalo z pohledu jak jezdit nebo ceho se vyvarovat aby se to neopakovalo. Nic prijemneho. Jsem docela rad ze se to stalo neco malo pres 100km od domova. A ne treba 1500. I kdyz v tuto chvili je to uz stejne jedno, staremu motoru nic nepomuze a jiny je uz v aute.
  11. Dokaze prosim nekdo rici jestli jde vytahnout blok motoru ven bez demontaze prevodovky? V DP je uveden postup komplet ven s prevodovkou Diky
  12. Turbina urcite ne, ta je v poradku. Verim ze jeste bude jezdit Sorry za mozna stupidni dotaz, ale je beznejsi ze talirek ventilu upadne unavou materialu nebo kvuli spatnemu hydraulickemu zdvihatku ventilu? Do hlavy pokud vim nikdo nelezl, motor mel 375t km
×
×
  • Vytvořit nový...