Přejít na obsah

McShort

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://mcshort.rajce.net

Oznámení McShort

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ok, zkusím sehnat u místních audio borců... díky moc
  2. podle knížky asi 4, fyzicky nevím musím podívat, jen myslím že u těch malých to bude na vodič do 1,5mm u těch větších možná víc, ale zas kvůli 3 pinům řešit objednávku a hlavně tady je sice havex ale s těma je to vždycky těžký kor takovéhle korunové veci (u nich budou drahé nebo nebudou vůbec) a na cc autodílech na dotaz a pod..... a ty klasické iso jsou myslím tedy ty samé co u radii?
  3. super děkuju moc, to jsi mě opravdu potěšil, já tam ještě zatím nelezl jen nakukoval a nenapadlo mě že je to pod tou krytkou a ty pojistky, zařadění pojistky je jasné jen jsem myslel že my nezbude nic jiného než koupit držák pojistky na kabelu a něják ho tam pak naonačit, standartní iso bych tu měl být schopný sehnat, ty dvojité nevím, to asi moc ne, ale myslím že u těch mini pojistek je nějáká pozice ještě volná.
  4. zdravím, je možné se něják rozumně připojit na stálých 12V od baterie v místě za/pod palubní deskou (za spodním dílem palubky kde jsou pojistky a relé), myslím jestli je možné například někde připojit kabel s očkem pod šroub, nebo jiný způsob? jelikož potřebuji připojit 2x1.5mm2 nebo 1x2mm2 nehrozí asi vytažení nějáké pinu a přidání k němu (asi už by se nedal rakrimpovat s takovými vodiči navíc) při použití originální pozice pojistek je třeba použít nějáké speciální piny k pojistám nebo se dají jako u spínače světel použít iso (rádio) piny nebo pod? děkuji
  5. ahoj, chtěl bych se zeptat jestli lze využít některou z nepoužívaných kontorolek na budíkách, přední mlhovku už mají rezervovaná přídavná světla, ale všiml jsem si že je tam například kontrolka vadných žárovek (ale je asi pravděpodobně podle schámat ji nelze jednoduče použít připojením plus nebo mínus), oproti jiným autům mi dost chybí kupříkladu kontrolka parkovaček, najvíc pak při automatickém rosvěcení kdy člověk vypne klíček (nechá ho v zapalování) pobývá venku kolem auta, ale s klíčem v zapalování signalizace při otevřených dveří neřve a kontrolka žádná)
  6. dneska jsem na to koukal, že za tou přihrádkou spolujezdce by to mohlo jít spíš než u řidiče... mhovky, ne přídavné dálky co budou na masce.. a chtěl jsem to vést ze vtniř(pojistky (když se povedlo naimplantovat přímo do pojistkovky na nějáké volné pozice) a relátko za spínačem světel plus použít nepoužitou kontrolku mlhovek) spíš než někde od baterky a světla...
  7. chtěl bych se zeptat kde se dá projít kabelem z interiéru do motoru (kabel půjde pod pojistkovky takže asi nejlépe na levé straně, jestli by se dalo kolem lanka nebo nějákou průchodou, popřípadě kolik je tma místa (pro 2x2,5mm2)) ? zatím jsem na to zběžně koukal a vypadáto že je tam přístup jak k penězům ( a asi jsem moc zhýčkaný feldou kde si člověk udělá v průchodce místo kdekoliv) díky moc
  8. já ho právě na vrákaánči vytáhl i s tím kovovým protože jsem s tím nemohl hnout (ty dvě schované packy pod krytem pod vypínačem k nim nebyl přístup přes vypínač)... snad to půjde díky...
  9. rád bych se zeptal na způsob demontáže stropního světla (obyč světlo s jednou sufidkou) chci přidat ještě jedno světlo do zadu, ale když jsem zkoušel na vrakáči rozdělat vnitří světlo, vyklopil jsem sklo, povolil dva šrouby, odaretoval dva body na pravé a levé straně v prosotru u žárovky stejně nešlo světlo ven, je nutné ho "vytrhnout" i s kovovým rámečkem ( u feldy stačilo jen vyklapnout aretační pružinu a vše jde ven v pohodě) ? případně je nějáký šetrný způsob jak neomačkat čalounění šroubovákem a pod při vytahování? díky
  10. já to na feldě a boře řešil nejdříve upravenou paticí, ohnul jsem kontakt mlhovky aby zasahoval jen do půlky spodku žárovky a pak přidání kontaktu... po tom co jsem měnil světla jsem to udělal "modulem" ty moduly jsou jen odpory které jen topí, já místo "modulu" použil žárovky, tudíž bylo i světlo v kufru a podle toho jak chtěl člověk aby svítila koncová tak dal silnou předřadnou žárovku bud 21W nebo 15w... (mlhovka obyč 21w žárovka, která bud byla podžhavená cca na 5w tou předřadnou žárovkou nebo při sešlápnutí brzdy chodila jako "přídavná" brzdová) tudíž se jen přidala žárovka a dioda (cena dohromady cca 10kč) a patice i původní žárovky zůstali nedotčené, jediná nevýhoda když to člověk moc řeší, že pak ta žárovka nebere 5W ale kolem 20ti... stejně se řešili u US blinkry jinak už jsem z těchlech manýru vyrostl nic z toho už nepoužívám a fabii máme týden, a myslím že je mnohem bezpečnější a výraznější když používá uplně oddělené koncové a brzové světlo než "dvojvlákna" (maximýálně spíš než zdvojené koncové doplnit druhou mlhovku a mít jen zdvojené brzdové, ale PČR jsou někdy až moc aktivné když dokážou řešit že bílé ledky parkovačky svítí moc bíle) i když je pravda že pár lidí ve městě má předělané na fabiích a octaviích "dvojité" koncové a je to víc cool
  11. v prodám: HeadLight Flasher, voltmetry, led pásky, knight LED pásky

×
×
  • Vytvořit nový...