já to na feldě a boře řešil nejdříve upravenou paticí, ohnul jsem kontakt mlhovky aby zasahoval jen do půlky spodku žárovky a pak přidání kontaktu... po tom co jsem měnil světla jsem to udělal "modulem" ty moduly jsou jen odpory které jen topí, já místo "modulu" použil žárovky, tudíž bylo i světlo v kufru a podle toho jak chtěl člověk aby svítila koncová tak dal silnou předřadnou žárovku bud 21W nebo 15w... (mlhovka obyč 21w žárovka, která bud byla podžhavená cca na 5w tou předřadnou žárovkou nebo při sešlápnutí brzdy chodila jako "přídavná" brzdová) tudíž se jen přidala žárovka a dioda (cena dohromady cca 10kč) a patice i původní žárovky zůstali nedotčené, jediná nevýhoda když to člověk moc řeší, že pak ta žárovka nebere 5W ale kolem 20ti... stejně se řešili u US blinkry
jinak už jsem z těchlech manýru vyrostl nic z toho už nepoužívám a fabii máme týden, a myslím že je mnohem bezpečnější a výraznější když používá uplně oddělené koncové a brzové světlo než "dvojvlákna" (maximýálně spíš než zdvojené koncové doplnit druhou mlhovku a mít jen zdvojené brzdové, ale PČR jsou někdy až moc aktivné když dokážou řešit že bílé ledky parkovačky svítí moc bíle) i když je pravda že pár lidí ve městě má předělané na fabiích a octaviích "dvojité" koncové a je to víc cool