Přejít na obsah

Supersonic

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

665 zobrazení profilu

Oznámení Supersonic

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ahoj četl jsem tvuj příspěvek výměna brzdového spínače  mužeš popsat postup nikdy jsem toto nedělal zítra měto čaká blbnou brzd světla EPC svítí takže jednou jdou světla brzdovky a zase né,mám fábiji jedničkovou spínač novej už mám zelený prý jeto originál ,díky

  2. Napadlo mě nechat znovu vyvážit kola....A kdyby bylo vyvážené a házelo v dezénu, tak potom ???
  3. Téma jsem samozřejmě četl, ale jde o to, že to vibruje jak ve chvíli kdy přidávám plyn, tak i když ho pustím a rychlost klesá, takže to není závislé na tahu motoru, ale na rychlosti...Proto i dotaz v sekci podvozek, protože v motoru to na 99% nebude...
  4. Takže opět problém...Nedávno jsem psal ohledně chyby na VAG, tímto ještě jednou díky, lamda vyměněná...Ale vibrace auta zůstavají, takže se chci poradit, co s tím...Děje se asi tohle, při rychlosti v rozmezí 60 - 80km v hodině se auto s narůstající rychlostí začíná klepat, reps. vibrovat a vibrace přecházejí lehce i do volantu...Po přeřazení na 5ku tam ještě chvíli nějaké jsou, ale pak vymizí s nárůstem rychlosti...A je zase klid....Přo zpomalení opět to samé, vibrace, zpomalím pod šedesát, je tam čtyřka a nic...Cívka, kabely, svíčky měněné cca před 2 měsíci, lambda po chybě vyměněná, nová spojka cca měsíc, tlumiče cca 3 měsíce...Je možné, že by tohle mohla dělat geometrie (nebyl jsem na ní co auto mám a kdo zná silnice kolem Kralup asi ví... )??? Nebo nevyvážená kola??? Je fakt, že tohohle jevu jsem si všimnul až po výměně spojky, cca 14 dnů potom co ji vyměnili....Může to mít souvislost??? Opět prosím Už nevím co a jak s tím... Pročetl jsem na fóru všechno možné, ale jednoznačná odpověď není...
  5. No vzhledem k tomu, že mi řekne, že to nic není, tal teď mám sto chutí ho zabít...!!!! Fajn, takže lambda za katem, měnil jste to někdo sám?? Je na tom něco extra???
  6. Tak Vás opět zdravím, samozřejmě s dalším problémem...Včera při jízdě zpět k domovu se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru, bylo to cca v 90km/h na čtyřku, potřeboval jsem se rozjet, najížděl jsem na dálnici. Auto před tím nějaký čas od šedesáti výš tak nějak pocukávalo a vybrovalo, ale napadala mě jen cívka, tu má cca měsíc starou, výměna komplet s kabely, svíčky, cívka...Jel jsem teda dnes ráno ke známému na diagnostiku a VAG vyhodil chybku 16520...Známý mi řekl, že to opět vypadá na cívku (to mě málem trefilo), ale pak projel systém a vše v pohodě, prý to byla jen nějaká haluz chyba...Chybu máznul, systém čistý bez závad...Bohužel tady jsem se dočetl, že by to mohla být lambda sonda, co Vy na to??? Potřeboval bych znát Vaše názory jestli event. známeho nenakopu Díky moc všem za reakce...
  7. Tak koukám, že přezouvání je docela boj Já mám přezuto od víkendu a cca do od středy to tahá pro změnu k levé straně, takže ve středu je na řadě seřízení geometrie I když popravdě, je na čase, protože kdo znáte silnice v okolí Kralup nad Vltavou, tak mi dáte za pravdu, že po každodeních jízdách po těhle silnicích je "jen" mírně rozhozená geometrie po roce ještě slušný výkon
  8. Díky všem za odpovědi, hledal jsem a opravdu to bude na 99,99% normální funkce asr. Funguje tak, že pokud jednotka vyhodnotí data jako nedostatečný záběr kol, sníží otáčky aby kola měli větší šanci zabrat a auto se nedostalo do smyku, pokud by zabírala třeba jen jedna strana.Tj. přenesení kroutícího momentu na kola a dělá to dvěma způsoby, a) snížení dodávky paliva do motoru a za přibržďuje prokluzující kola a taky dál kombinuje možnosti a) i . Hledal jsem ještě v manuálech a co mě dost překvapilo, dost výrobců aut doporučuje při takových podmínkách dokonce asr vypnout! Ještě jednou díky všem za pomoc!
  9. Tak baterku jsem měřil, ne teda odpojenou, ale když jsem včera dorazil, naměřil jsem 12.47V, startuje a funguje bez problémů. Navíc dnes cesta za úplně stejných podmínek jako v neděli a nic, takže jsem zkoušel pořádně šlapat na plyn a kontrola prokluzu funguje naprosto bez problémově, stejně tak jako abs a všechno ostatní...Tak fakt nevím...Ještě mě napadlo, mohlo by asr snížit otáčky tak, že by to celkově kleslo až k hranici, kdy by to pětka nepobrala??? V tu chvíli bych i chápal kontrolku dobíjení a oleje a i svítící kontrolku asr, protože řídící jednotka by nevěděla co se děje...Nebo jak se chová jednotka ve chvíli kdy má být v provozu asr a zhasne motor, ale po stránce elektriky je všechno ok?? Jiné vysvětlení mě nenapadá...
  10. Zdravím Vás, mám opět menší problém. Při včerejší cestě z Vysočiny se mi stala jedna nemilá věc, vzhledem k počasí jsme jeli v koloně, cca tak 70km/h, měl jsem zařazenou 5ku. Ve chvíli, kdy jsem sešlápnul plyn, že předjedu pána předemnou, protože mě pouštěl se najednou rozsvítila kontrolka ASR (trojúhelník se zaoblenou šipkou), ozvala se akustická signalizace, tj. jedno pípnutí a motor ztrácel výkon, nakonec se rozsvítily i kontrolky dobíjení a tlaku oleje. Buhožel v tom spěchu nevím, jestli motor zhasnul, zajel jsem ke krajnici, klíček do nulové polohy, znovu nastartoval a pohoda a zatím se nic podobného nestalo. Chci se zeptat, jestli má někdo podobnou zkušenost. Hledal jsem, ale nic podobného jsem nenašel. Každopádně ještě upřesní, že cesta byla fakt hnus, samý sníh a nebo břečka na silnici, k tomu ještě sníh v masce, možná se dostal i k hadici sání...Taky mě napadla ještě slabá baterie, ale ta slouží bez sebemenších problémů a to i asr do tohohle incidentu, tzn. že problikává, když je tam prokluz na kolech...Díky za každou radu a i názor
  11. Takže svítící kontrolka po výměně spínače vyřešena. Na VAGu se to mázlo a je klid. Jinak jak říkal známý mechanik, spínače jen originál zelené, s těmi jedinými není žádný problém. Když jsem s ním mluvil o problémech instalace spínače, o kterých se tady píše, říkal že jde hlavně o spínače neoriginální, přetáčejí se a i jejich kalibrace není zrovna to pravé. Takže malé doporučení, když ho budete měnit, skutečně na tom nic není, ale chce to originál
  12. No funguje tak, jak fungovat má a přesně tak, jak fungoval ten předtím Při sešlápnutí brzdového pedálu reaguje tak po 3 - 5 mm, v tomhle bych problém neviděl Kde by potom byla chyba v jeho instalaci, pokud po naistalování funguje a světla svítí
  13. Tak spínač vyřešen, pokud by měl někdo zájem, můžu to celé popsat Největší práce je s tím, než se k samotnému spínači dostanete, ale jeho demontáž a montáž v naprosté pohodě, cca 30 vteřin a nebylo co řešit. A to kvůli tomu tolik humbuku, nevím, co se dá na tom zkazit Ale teď mě trápí jiná věc, brzdové světla fungují, ale kontrolka EPC ne a ne zhasnout. Máte nějaké tipy
  14. Zdravím Vás, od včerejška mi svítí kontrolka ECP. Po krátké prohlídce jsem zjistil, že je pravděpodobně KO spínač brzdových světel, protože prostě nesvítí. Koupil jsem nový spínač a teď už otázka, samotná instalace. Pročítal jsem fórum, ale nějak se nemůžu dobrat shody v jeho montáži. Pochopil jsem, že nejzásadnější je zacvaknutí do bajonetu, resp. je to ten zlomový moment. Ale četl jsem, že montáž je jednou tak jak spínač je, podruhé zase tyčku co nejvíc vytáhnout (píše se to i v návodu). Takže, byl by někdo schopen polopatickým způsobem tady popsat, jak přesně na to? Vím, že se nesmí mačkat pedál, pootáčí se s ním, atd. Ale jak má tyčka být, event. nějaké další typy a rady.... Jinak mě prosím nebijte za toto téma, ale jak jsem psal, pročetl jsem fórum a moc moudrý z toho nejsem
×
×
  • Vytvořit nový...