Přejít na obsah

Radas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Radas

  • Narozeniny 6.9.1978

Návštěvy profilu

665 zobrazení profilu

Oznámení Radas

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nebudu předbíhat,ale pak dám určitě vědět. Uvidíme,nechci to zakřiknout.
  2. Papíry byli odhlášený až v pátek odpo,o víkendu toho moc nepojistíš. Smůla,no. Ale něco se začíná rýsovat,tak uvidíme.
  3. Ne,ne,bylo to kupovaný od soukromníka na inzerát. Dovezený to bylo už před rokem a půl z Německa. Za ten týden se na tom udělala komplet údržbička,chipoval jsem to,dneska jsem na tom měl dělat slepou zásuvku na diagnostiku. Zítra to měl jít brácha pojistit. Pozdě no!!!
  4. Auto bylo ukradeno v noci 16.8.2009 v 01.00hod v obci Branžež na mladoboleslavsku. Spz 3L3 4510 Vin TMBHP21UX32669932 rok výr.4/2002 Octavia Combi 1.9TDI 81kw,tmavě modrá metalíza,AL.kola ENZO 15",tmavé folie na oknech,rádio na cd Panasonic,taž.zařízení bez koule,dešťový senzor. Na 5tých dveřích oprava pod oknem černou dekorační samolepou,na levé straně 5tých dveří malá samolepka SPARCO. Na laku jsou drobné škrábance. Hagusy,manuální klima. Fotky bohužel nejsou,auto koupil brácha teprve před týdnem!!! Za případné info k nalezení vozu-Fin.odměna fhj.rallyteam@seznam.cz tel 774501888
  5. Tak to si myslim na 90 procent,vydřenej válec v bloku,od vrtulek z turba. Klasika při rozlítnutí turba.
  6. Zkus rozdělat podtlakovou hadičku co vede od škrtící klapky k tomu ventilu co je přidělanej na expanzce,většinou bývá ucpaná. V lepším případě stačí jen vyčistit,někdy to ale bohužel odnese i ventil,ale ten si můžeš vagem procvakat. Uvidíš
  7. Technická specifikace vozu: FABIA Základní verze: EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW. Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit. Technické údaje: zdvihový objem 1397 ccm vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm max. výkon 95 kW/7200 ot/min. max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min. Technický popis: karosérie s vevařeným rámem CrMo, odlehčená v souladu s přílohou „J“ podvozek tzv. 15“ brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P zavěšení vyztužení sériových ramen ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem motor – proveden dle specifikace Mini-Kit převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2 pneumatiky Matador vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1 To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda
  8. Tak jsem to rozchodil,jestli ti to ještě nefungulíruje,tak si rozdělej sací hadici od EGR ventilu a podívej se do něj. U mě byl totál zasratej a v krajní poloze se občas zasek a pak to tam nepustilo ani ždabec vzduchu. Nebo rychlejc: když to zrovna nepůjde,tak se mrkni na to podtlakový ovladání,když bude zasunutý,tak je to zaseklý. Teď to letí jak mig
  9. No nevím,nevím.Už tuhle samou závadu řeším pár hodin zákazníkovi na autě a starter to není určitě. Nejdřív jsem šel taky stopro po starteru,ale po vyzkoušení druhýho kousku,jsem zjistil že tudy cesta nevede. Podívej se,když startuješ,jestli ti to otáčí motorem. Když s tím točím,tak to taky jen hrkne a pak jak když to je bez tlaků(potkaný) stejnej zvuk. Bude ale někde nejspíš problem se vstřikováním nafty. Uvidíme až to dám do cajku
  10. Nevidím to tak tragicky,pravda na tdi to je trochu složitější,ale tady jde o 1.6.Jinak u tdi komplet za 4 hodky pilný práce drandíš
  11. Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš.
  12. Čagos,sundej klín.řemen,rozdělej řemenici na klice,sundej plast.kryty rozvod.řemene,povol nap.kladku,sundej rozvody,řemenici stáhni z vačky,sundej ventil.víko,sundej rozdělovač a můžeš rozdělat vačku.Nejdřív povol pánev u rozdělovače,pak na druhý straně u roz.kola,pak prostřední,a pak křížem zbylý dvě(vačka ráda praská).Sundáš vačku a můžeš tahat hydroštosy.Jestli chceš měnit jen ty špatný,tak je většinou poznáš tak,že jsou oproti dobrejm spadlý níž. Montáž je jasná,přesně obráceně.Akorát bacha při utahování vačky,utáhni nejdřív druhou pánev z leva,pak druhou z prava na 6Nm,pak prostřední,levou a pravou,taky na 6Nm,pak to celý přitáhni o 90 stupňů a je to. Nechci to okecávat,ale myslím,že to sfoukneš.
  13. Seženou se kolem dvou kil,v týdnu jsem to delal na oktávě.Zjisti kolik jich je vtahu,mam ještě nějaký na skladě,tak by jsme to nějak vymysleli.
×
×
  • Vytvořit nový...