Přejít na obsah

Petula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

814 zobrazení profilu

Oznámení Petula

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, po nefunkčním start-stopu prahne hodně lidí, takže tady spíše gratulace. Já mám např. modulek, který si pamatuje poslední stav před vypnutím motoru. https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop-Memory-module-with-SERVICE-MODE-Start-Stop-SSA-memory/322352078637?hash=item4b0dae5f2d:g:IiIAAOSw6FBdZN6Z Ale teď vážně - pokud jsi vyměnil baterku, zkusil při vypnuté klimatizaci, ventilaci sedadel a jiných spotřebičů, tak to ještě můze být regenerací DPF, která se ne a ne dokončit, zejm. pokud auto kodrcá spíše po městě a nevyjede. P.
  2. Tak včera jsem byl v autorizáku, zadní kotouče i destičky vyměněny v rámci záruky.
  3. Ahoj, moje zkušenost se zadními kotouči: 2015, 2.0TDI 140kW 4x4 AP, L&K V 9/2018 při cca 85.000 km měněny zadní kotouče+destičky v autorizáku. Trochu brzo, na staré oktě to bylo v 200k, na S II 2010 při 150.000 stále ty původní, ale co už. V 4/2019 při 99.600 (stále záruka) se mě zdálo, že to vzadu hodně drhne, zvláště při brždění při rychlosti nad 50km/h. Pohledem stav stejný, jako popisováno výše. Po 15.000 km na nových kotoučích! Takže reklamace, ještě zbývá 400 km do konce záruky :-). A ano, prý mě to v autorizáku vymění v rámci záruky. Sice neměli skladem a já musel zase odcestovat, ale přislíbena výměna na záruku až se ozvu, což bude tento týden. P.
  4. Ahoj, mám drobný dotaz. Superb3 TDI 140kW DSG, 9/2015, nájezd 90.000km - budu jej po 3 letech dávat manželce s nájezdem do 15.000 ročně, možná méně. Dnes jsem byl na servisní prohlídce, výměna oleje haldex atd. A chtěl jsem změnit proměnný interval po 30tis. (QI6) na pevný po 15tis. (QI4). Zejména kvůli oleji, je blbost do toho lít ten drahý longlife... Je pravda, že jsem to chtěl udělat už když bylo auto nové, ale vźdy jsem zapoměl... A teď k dotazu - servisák v AS řekl, že to nemá smysl, protože i když se to změní na QI4, tak tam stejně "kvůli DPF" musí být tento olej a "výměna za 30.000 nebo do 1 roku". Není to blbost? Jaké jsou předepsané oleje pro tuto motorizaci a různé QI1-QI6. Díky Petr
  5. Ja pouzivam Michelin Energy a 120.000km, takze tak 80.000 bez zimnich. Kdyz se podivate do testu, tak maji opravdu nejmensi valivy odpor a tim padem opotrebeni. Je to ale asi na ukor jizdnich vlastnosti - tyhle maji ponekud horsi na mokru. Holt nejde asi udelat pneumatika, ktera vydrzi milion km a bude sedet jak pribita.
  6. Ahoj, dokážete někdo poradit? Už jsem z toho zoufalej... V jednom kuse se mi dělá vlna na předních kotoučích. Stačí ujet tak 5-10.000 km a klepe to. Zkoušel jsem origo servis (kam normálně chodím) i prý kvalitního týpka v Brně, který rozumí oktávkám. Za poslední 4 roky (120.000km-210.000km) tam jsou tak čtvrtý kotouče. Zkoušel jsem origo i neorginální (TRW - žádný šmejdy), ale výsledek pořád stejnej. Ńejlepší je to vždy po 1000km, kdy si nový kotouče i destičky sednou, ale pak to začíná velmi pomalu házet. A teď (ujeto ma 7.000km po výměně pro změnu za TRW) to klepe tak, že při vyšší rychlosti na dálnici je to až nebezpečný, brzdí to málo (destičky lížou v té rychlosti asi jen ty vrcholky vlny na kotoučích). Už mi to "spravili" s tím, že ty první kotouče byly vadný, pak že bylo vadný jedno ložisko, pak že se už musí vyměnit unašeče... Prosě už mě to nebaví, za chvíli mi vymění i rezervu se slovy, že za to může ta. Jediný řešení už je origo servis, kde si na ně přišlápnu, ale už vidím, že mi zase dají nový kotouče + díl ABC, který to zaručeně způsoboval a za půl roku tam budu zas. Jak z nich dostanu peníze zpět za ABC, který to nezpůsobovalo? Kotouče mi sice vymění zdarma, ale přidají k tomu další díl XYZ... Jo, jinak dělá to už alespoň od těch 120.000km Jinak zadní v pohodě, auto má sice 210.000km, TDI 81kW (+ chip na 103kW) 2001, ale mám ho od malička a nechce se mi ho zbavovat, pořád slouží a žere 5l ve městě. Dík za jakékoliv náměty. Jsem z Brna, takže uvítám i tipy na dobrý typy. Peta
×
×
  • Vytvořit nový...