Přejít na obsah

fabio.x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

720 zobrazení profilu

Oznámení fabio.x

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. fabio.x

    OII popelník

    Popelník je vyměněn .Koupil jsem popelník tady od usera,za skvělou cenu.Akorát u majitelů DSGéček doporučuji zařadit na N,pač jak je páka v poloze P,tak popelník se sundávám horko těžko blbě...Takže jsem zas o něco zkušenější...Škodě zdar!
  2. fabio.x

    OII popelník

    Zdarec lidi!Mám problém,pořád se mi otevírá popelník u řadičky.No prostě mazec,nejde zavřít.Pravděpodobně je vyskočené pérko či co.Prosím o radu,co to může být.Popřípadě postup,jak vyměnit popelník a kde ho můžu koupit v béžové barvě.Děkuji a ať to jezdí!
  3. fabio.x

    Váha vzduchu

    Ok,zítra to jedu řešit...Díky!!!
  4. fabio.x

    Váha vzduchu

    Ahoj!Já mám takový problém. Mám OII, r.v. 2005,2.0,TDi,DSG převodovka.Cuká se mi auto okolo 120 km/h,trvá to asi cca 20 sekund a pak jede jak po másle. Nechápu to, pač motor má normální správnou teplotu,tak nevím.Někteří mi řekli, že je to možná ta váha vzduchu...Co je na tom pravdy?Děkuji za pomoc a přeji hezký den!
  5. Hmmm,zajímavé...okie dokie,pls,napiš adresu. Díky!
  6. Nedalo mi to a tak jsem obvolal pár firem, co se týče těch zatmavování skel.Známý si totiž před cca 9 lety nechal nastříkat skla,žadné vypalování, prostě sundaj skla a stříkají to nějakou barvou. Ve většinou firem mi řekli, že tato technika už není, pač fólie ovládly prakticky trh. Takže většinou už jen existuje vypalování skel(asi jen z cca 20%z celého a trhu a fólie (zbytek trchu:)). Vypalování skel je složitější a časově náročnější. Skla musí samozřejmě sundat z auta, poslat je někde do "prčic" do pece a pak je zase přivezou a namontují, zabere to asi cca 1-2 týdny.Vypadá to kvalitněji,ale co když se sklo rozbije a nebo poškrábe?Zase zajet do tý samý firmy a doporučují sundat všechny skla,aby při vypalování chytli všechny skla stejný odstín,tím chci říct,že prý nikdy stejný odstín při vypalování nebude,tak právě proto,se musí zase sundat všechny, a samozřejmě ,že to výjde i dráž než fólie. Co se fólií týče,tak jsou levnější a v dnešní době i o dost kvalitnější a když se vám nějaké sklo rozbije,jednoduše nalepí stejnou podle kódu odstínu, nebo jak to tam mají. Takhle mi to vysvětlili...Takže jsem se nakonec rozhodl pro fólie,v pondělí mi to budou dělat.Cena 3500,- na OII hatchback...
  7. Ten samý problém se zadními ostřikovači se objevil už před měsícem.Myslel, že je to motorkem, ale vrčel, jako normálně a konečně dnes po shlédnutí vašich příspěvků a rad jsem se odvážil a zkontroloval jsem hadičku a byla samozřejmě odpojená...no ale ty zkušební střiky mi trošku zaneřádili levou část kufru a všim jsem si, že vodiče parkovacích senzorů,díky stříkáním ostřikovačů, jsou dosti vlhké a pak se divím proč mi ty park.senzory pískají,jako by nefungovali.Takže ještě jednou děkuji!!!Hlavně JirkoviK,za postup
  8. myslím stříkání přímo na skla...že prý to existuje a slyšel jsem, že je to lepší než fólie...Nevíš o tom něco?Dík
  9. Zdarec! Mám Octavii II, r.v. 2005 a chtěl bych si zatmavit boční a zadní skla. Nechci však fólii, ale nástřik na skla. Nevíte, prosím, kde bych mohl najít v Ostravě servis, který zatmavování skel dělá? Hledal jsem na netu a nic...Obrácím se na tu na více obeznámené lidi:))...Děkuji za případné doporučení!
  10. Okie,děkuji za radu...myslel jsem si, že stačí dát jen "P" přes tu zimu..
  11. Zdarec! Chtěl jsem se zeptat,jestli je zapotřebí zatahovat u automatu ruční brzdu a nebo stačí dát řadící páku do polohy P (parking)??Obzvlášť teď v zimě. Jedni mi říkají, že nemám dávat ručku,jinak mi ruční brzda pak bude dělat neplechu, druzí že ano.U manuálu je to v pohodě, zařadíš rychlost v zimě u stojícího auta rychlost a ručka se tím pádem šetří,ale jak je to teda u automatu DSG?Díky moc!
×
×
  • Vytvořit nový...