Přejít na obsah

Moa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Moa

  • Narozeniny 26.9.1959

Oznámení Moa

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Moa

    Žraločí ploutev

    Mám to přesně takhle na svém autě (Yeti), ale měnil jsem to pouze proto, že mi střešní box ohýbal anténu. Buď byla ohnutá (což vypadalo blbě), anebo jsem ji sundal a a zase se bál, že mi bude reznout závit na prut. Kámoš si to koupil na Astru, ale nepasovalo mu to, tak mi to dal. Původně černý leský plast jsem stříkl do barvy auta a nalepil, lepicí páska je na ploutvičce nachystaná. A ano, příjem rádia se trochu zhorší, ale není to tak zlé (mám starší Swing).
  2. Dík za tipy, oběhl jsem nekolik p-servisů, prvně jsem byl v autoriz. škodováckém, prý není problém s hmot. indexem, ale pneu musejí objednat a neví, zda bude za 14 dní či za měsíc ( už aby přišla zase nějaká krize, lidi mají prachy a obchodníci jsou nafrnění). V posledním (pátém) pneuservisu mi gumu objednali z Německa do tří dnů, že není problém s tím, aby na jedné nápravě byly 215/60 R16 95H a na druhé 215/60 R16 99V. Tak jsem nato kývl, pak ty nové nechám hodit na předek a bude klid. Naposledy jsem píchl gumu ještě na Š 105 v roce 1993, od té doby nic, a vidíte, co může člověka potkat... Pokud by ale tenhle interval vydržel, beru to. Jinak na gumách jsem nešetřil nikdy, ale auto má 3,5 roku, tzn. letní pneu mají asi 30 - 35 tis, myslel jsem, že by mohly ještě nějaký čas vydržet, když jsem prodával Roomstra, měl 95 tis. a letní Dunlop Sport SP 01 měly 70 tis. a ještě by chvíli vydržely, nejsem závodník a auto spíš šetřím.
  3. Omluva: příspěvek měl jít do tématu "Jaká kola a letní pneu můžu dát na Yetiho". M
  4. Ahoj, jak byste, prosím, řešili tuto věc: píchl jsem na dálnici cca 100 km před cílem, nahodil dojezdovou rezervu a dojel do nejbližšího servisu. Tam zjistili, že guma je už nepoužitelná, dali mi novou. Stávající obutí je Conti Premium 2, 215/60 R16 95 H, najeto 50 tis. Nová guma je Conti Premium 5, 215/60 R 16 99 V XL. Čili alespoň na jedné nápravě aby byly stejné, tzn. dokoupit jednu, nebo koupit 3 a vyměnit vše? Staré mají vzorek cca 4 mm, ale čert je vem. No ale co ta zátěž 99, není to na motor 1,2 zbytečně moc? nebude to třebas moc drncat? Co dělat? Dík za příp. odpovědi.
  5. Nahození držáku i s připojením zásuvky do minuty, nasazení 2 kol a zabezpečení tak 2-3 minuty, celkově do pěti minut, kdybych u toho fajčil (nefajčím). Však v létě si kola určitě přivezu, tak Ti to předvedu (zdravím Tě, Oli).
  6. Moa

    Držák na mobil

    To harrys FII: Tak na tenhle plech jsem ještě nenatrefil, ale měl jsem obdobný ve Fabii a bylo to dobré. Líbí se mi to víc než moje současná varianta (viz výše) a vyměním to. Dík Tobě i Mrmobilovi za tip.
  7. Mám tažné origo Škoda sundávací (slyšel jsem, že např. v Rakousku můžeš mít s pevným docela problém - opravte mne, jestli se mýlím), chtěl jsem to hlavně kvůli nosiči kol na tažné zn. THULE, a protože jsem předpokládal, že budu vozit více kola než zapřahat vozík, nechal jsem si v servisu s montáží tažného namontovat 13-pinovou zásuvku - ptali se mne před montáží, jakou budu chtít (F3K Třebíč). Následně jsem koupil v Bauhausu Brno redukci cca 300,- Kč a když občas zapřahám přívěsný vozík, požívám redukci. Od jara do podzimu ale vozím kola, takže zapínám elektriku bez redukce. Držák na tažné - THULE G5 908 mne stálo cca 9000,- Kč a jsem s ním velmi spokojen. Kupoval jsem jej z IO, netušil jsem ani jak funguje, ale je to špička, za ty prachy to stojí, jednoduchá a rychlá montáž, drží skvěle, každému kdo vozí kola, to můžu doporučit, zvlášť když Room je vyšší a montáž na střechu je náročnější.
  8. Moa

    Držák na mobil

    Měl jsem ve Fabce držák Nokia (asi CR39?, nevím už přesné číslo - černostříbrný) a do rooma jsem ho přišrouboval na ten díl (vedle ovládání klimy), místo kterého se dodává hodně drahý origo Škoda držák. Drží dobře, vypadá obstojně a ničemu nepřekáží. Ten díl tady někdo na fóru přesně popsal, včetně vyloupnutí a zamáčknutí zpět a uvedl i číslo, to jen pro případ, kdyby se držák později rušil, dal by se koupit nový místo provrtaného - je to jen kousek plastu, nemůže být moc drahý.
  9. Měl jsem ve fabce ty světlé (viz předchozí obr. 4. řada odshora 2. zleva) - byly perfektní, dobře se udržovaly, firmu MAD mohu opravdu pochválit. PS. zdravím Olisofta, v SR budu 24. - 28.10. tr.
  10. Taky mi to teď začalo dělat, přesně jak to popisuješ, ale třeba pomůže vyčistit filtr, aspoň se o to pokusím. Auto mám od dubna.
  11. Mám černé hagusy, příčníky HAKR Al - 1990, Kč. Příčníky se dotýkají hagusů z obou stran gumovými podložkami, celkem přesně kopírují tvar, neměly by s povrchem hagusů, ať už je nátěr více či méně odolný, nic udělat. Sám bych to ale nestříkal, (líbí se mi černé, stříbrné budou vypadat mohutněji - ale je to věc vkusu), jedině snad nějakou práškovou kvalitní barvou, stříbrné barvy, které se prodávají, nebývají moc otěruodolné.
  12. Děkuji, Igor, použil jsem už podruhé, bez Tvé pomoci bychom jen tápali. Kraj Vysočina, pravidelné návštěvy Vrbové, okr. Piešťany Roomster Style 1,4 16V
  13. S fabkou je ten hluk docela problém. Mně to nevadí, mám klimu, ale stejně je třeba před zapnutím AC auto vyvětrat. Než se tak stane, pár minut se musím smířit s hukotem. Před fabkou jsem měl Astru F, neměla AC, ale při otevřených oknech to byla pohoda, žádný hluk, nicméně když jsem uvázl v zácpě, bylo zle. Nechal jsem si dodělat střešní okno - šíbr, (pes teplo těžce snášel),ale kýžený efekt se nedostavil. Proto jsem auto vyměnil, a kvůli AC jsem šel do Fabie - u jiných značek dávali klimu s vyšší výbavou a cena byla o hodně výš.
  14. Dnes jsem byl na výměně ložiska - 60 100 km, hučelo to týden. oprava pod vlajkami - cena 2989,- Kč. Geometrie snad jen pokud se nepravidelně sjíždí pneu, ale vzhledem ke stavu vozovek bych to pro klid v duši asi nechal, cca 900,- Kč.
  15. To Jeff: Dík za podrobný návod k instalaci schránek pod sedadla - bez Tvého návodu bych do toho vůbec nešel, teď je mám a je to super. Na druhou stranu nechápu, jak jsi mohl vozit psa v kufru Š120 - to je docela děs! (poku jsem to dobře pochopil) Měl jsem už několik generací psů - teď mám osmiletého světlého labradora a nikam jinam než na zadní sedadla bych ho nedal. Jezdí s námi od štěněcích let, projeli jsme s ním celou Evropu kromě GB a Skandinávie. Auto, přiznávám, je samý chlup, i když mám žluté potahy, úklid je náročný. V garáži mám dva vysavače, jeden pracuje, a když je horký, nastoupí druhý a po 2 hodinách úklidu je auto jen o něco čistší než na začátku. Přestože je to krátkosrstý pes, chlupy jsou tvrdé a mají tendenci neopouštět potahy bez boje. Jsem perfekcionista, jako ostatně většina lidí tady na fóru, každá nečistota mi vadí, ale svého psa bych do klece nebo do kufru nedal. Je to živý tvor, snáší s mou rodinou dobré i zlé, a dát ho na cestu do kufru auta (jezdíme k ženiným rodičům cca 200 km) mi připadá nelidské = venkovský způsob zacházení se zvířaty - služ, a když nemůžeš, chcípni. (Sám pocházím z venkova). Toť vše.
×
×
  • Vytvořit nový...