Doma si jí vyndej a vyčisti jí štětečkem a acetonem pěkne dočista. Jde to nejlíp. Žádný spreje nepoužívám. No a pak si zajed k někomu na VAG. Bez základního nastavení to někdy potom pomalejc padá na volnoběh. Jinak tam nevidim jinej problém.
minulý měsíc jsem v práci měnil na 1.2 12v hlavu. Po natlakování chladící soustavy byl za chvilku první válec plnej vody. Byla tam pěkná viditelná prasklina. Najeto 55 tisíc normálním užíváním.
Jestli máte v autě otevírání kufru i z místa řidiče,tak další možnost jak to otevřít je zvednout zadek auta, odchlípnout spodek nárazníku a dírou na kabeláž závěsu to zahnutym drátem za bowden otevřít. Za pár minut jste v autě. Když to otevírání nemá,tak balonek a drát dovnitř auta
U 1.2 47 kw to pozoruju docela často. Jestli to cvaká jenom po studeném startu tak cca 10 vteřin,tak to dělá hydraulický napínák rozvodového řetězu. Než ho tlak oleje naplno napne,tak si zacvaká. Bez tlaku oleje je napínánín pouze pružinou.
U 1.4 MPi casto odchazi tesneni pod hlavou a mastnota prolina do chladiciho okruhu a po rannim startu sviti kontrolka. Vycisteni nadobky pomaha na chvili.
cely svazek se z auta demontuje,dle potreby rozmota a pak se jeden drat po druhem nahradi novym v delce jake byl shnily.ja osobne uz sem to na par autech delal a fungujeto.prace je to skoro na cely den. barvy dratu si zvolis svoje vlastni.prurez dratu by mel byt stejny jako original drat
na chvili pomuze,kdyz nadobku vyndas a acetonem ji poradne proplachnes.nemas nadobku uvnitr mastnou jakoby od oleje? to by vypadalo na spatne tesneni pod hlavou.dostava se olej do chladici kapaliny. a ten potom znecisti elektrody snimace hladiny.a je problem na svete
a co EGR ventil? mel jsi ho venku? bylo na nem delano zakladni nastaveni? dokaze v malych otackach delat peknou neplechu. a jeste bych zkusil skrtici klapku, bud novou nebo z bezproblemoveho motoru
Na demontáž řemene potřebuješ sundat plast pod motorem a pravý boční plast.odtud uz uvolnis napinak 16 ockem. Osobně bych se taky přikláněl na tu volběžku altíku.zlobí hodně často.ja je měním v prácí jak na běžícím pásu