Přejít na obsah

mirdasR32

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mirdasR32

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Doma si jí vyndej a vyčisti jí štětečkem a acetonem pěkne dočista. Jde to nejlíp. Žádný spreje nepoužívám. No a pak si zajed k někomu na VAG. Bez základního nastavení to někdy potom pomalejc padá na volnoběh. Jinak tam nevidim jinej problém.
  2. Jak píše TDifun. Pokud je v pořádku palivovej systém,baterka i statér, tak na teplý starty je úprava SW 100% vyřešení problému.
  3. minulý měsíc jsem v práci měnil na 1.2 12v hlavu. Po natlakování chladící soustavy byl za chvilku první válec plnej vody. Byla tam pěkná viditelná prasklina. Najeto 55 tisíc normálním užíváním.
  4. je to tak správně. je to mechanický doraz klapky,aby to drželo zvýšený volnoběh při poruše elektroniky.
  5. Jestli máte v autě otevírání kufru i z místa řidiče,tak další možnost jak to otevřít je zvednout zadek auta, odchlípnout spodek nárazníku a dírou na kabeláž závěsu to zahnutym drátem za bowden otevřít. Za pár minut jste v autě. Když to otevírání nemá,tak balonek a drát dovnitř auta
  6. U 1.2 47 kw to pozoruju docela často. Jestli to cvaká jenom po studeném startu tak cca 10 vteřin,tak to dělá hydraulický napínák rozvodového řetězu. Než ho tlak oleje naplno napne,tak si zacvaká. Bez tlaku oleje je napínánín pouze pružinou.
  7. 6.. V palivovem filtru je integrovany regulator tlaku. Na vystupu z filtru do motoru je tlak cca 3 bary.
  8. U 1.4 MPi casto odchazi tesneni pod hlavou a mastnota prolina do chladiciho okruhu a po rannim startu sviti kontrolka. Vycisteni nadobky pomaha na chvili.
  9. cely svazek se z auta demontuje,dle potreby rozmota a pak se jeden drat po druhem nahradi novym v delce jake byl shnily.ja osobne uz sem to na par autech delal a fungujeto.prace je to skoro na cely den. barvy dratu si zvolis svoje vlastni.prurez dratu by mel byt stejny jako original drat
  10. na chvili pomuze,kdyz nadobku vyndas a acetonem ji poradne proplachnes.nemas nadobku uvnitr mastnou jakoby od oleje? to by vypadalo na spatne tesneni pod hlavou.dostava se olej do chladici kapaliny. a ten potom znecisti elektrody snimace hladiny.a je problem na svete
  11. ja bych tipoval cislo kanalu nekde okolo 120.tuhle jsem to v praci meril
  12. a co EGR ventil? mel jsi ho venku? bylo na nem delano zakladni nastaveni? dokaze v malych otackach delat peknou neplechu. a jeste bych zkusil skrtici klapku, bud novou nebo z bezproblemoveho motoru
  13. Ahoj. Po výměně rozdělovače by jsi si měl nechat seřídit předstih. Dělá se to pomocí vaga a paltestu. Jinak motor poškubává a nemá ten správný výkon
  14. Na demontáž řemene potřebuješ sundat plast pod motorem a pravý boční plast.odtud uz uvolnis napinak 16 ockem. Osobně bych se taky přikláněl na tu volběžku altíku.zlobí hodně často.ja je měním v prácí jak na běžícím pásu
×
×
  • Vytvořit nový...