Přejít na obsah

shloyjmaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení shloyjmaa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No, já jsem to kupoval u Praska v Opavě, řekl jsem jim jaké je to auto a motor. On se zeptal na barvu čidla (já mám modré, pak jsou prý ještě zelené a ty jsou nějaké jiné) podle toho to našel a nabídnul mi k tomu automaticky to těsnění a sponu. Číslo dílu nevím, ale myslím si, že na tom starém by mohlo být. Teda jestli bude ještě čitelné.
  2. Přesně nevím jak je tu u Climatronicu, já mám manual, ale mě teď hodně potrápil konektor k řídící jednotce dochlazování. Zkus za chodu přeměřit napětí, které jde na tu spojku a pak postupně k té řídící jednotce. Jestli třeba nejsou přerušené káblíky nebo nějaký přechoďák na svorkách. U mě to byl ten konektor.
  3. přesně tak, je na pravé straně motoru přímo v hadici chladícího oběhu, měnil jsem ho minulý týden, cena asi 200Kč i s těsněním a pojistnou sponou. Při studeném motoru jen vytáhneš tu sponu a pak jde v pohodě vytáhnout. Pro jistotu jsem dal okolo hadr, kdyby vytekla nějaká kapalina, ale v pohodě.. nic moc nevyteklo..
  4. Tak tenhle problém jsem měl taky.. asi 14 dní po tom co jsem auto koupil. Taky jsem to vyměňoval komplet, protože byly potrhané lanka a popraskané plasty.. nic na tom není, pár šroubků a konektorů a je to.. Stahovačky jsou prý u Octavek nemoc.. tak teď čekám, kdy to přijde i na těch ostatních..
  5. Tak jsem to ještě jednou prolezl s multimetrem v ruce a našel jsem shnilý konektor k té řídící jednotce dochlazování, navenek vypadal dobře, ale uvnitř byly dva piny přerušené. Takže jsem ho vyměnil a klima už jede. Taky ventilátory jedou jak mají a když nemají tak odpočívají Vymazal jsem paměť závad a dneska jsem ujel asi 120 Km s klimou.. jela bez problémů, ale když jsem přijel domů, napíchnul jsem auti na VAG a ejhle.. napsal tohle 01013 - Kompresor klimatizace: signal zatizeni 28-10 - zkrat na plus - Sporadicky Takže ještě to není úplně OK. Před tím mi to tam skákalo jakmile jsem zapnul klimu, tak jsem to zkusil vymazat, zapnul a vypnul jsem ji tak čtyřikrát a nic.. není to tam. Tak nevím. asi to tam skočí zase za delší dobu. Nevíte někdo čím by mohlo být tohle? Jinak vše vypadá, že jede v pohodě. Klima chladí, ventilátory spínají jak mají.. tak nevím. Ještě zkontroluju jestli nejsou povolené ty pojistky nad baterkou.. měl jsem ji teď při tom hledání sundanou několikrát, ale na ty pojistky jsem se nekoukal.. dík za tip PS: ten Hallův snímač už tam neskočil, tak mě napadlo, jestli to třeba nebylo tím, jak mi tam blikal ten spínač a při tom otáčky dost zakolísaly.. Koukal jsem do DP a tam u téhle chyby píšou, že je špatná řídící jednotka motoru, tak doufám, že to bylo jen tím zakolísáním.. čekají mě rozvody a výměna oleje.. kdyby k tomu byla ještě řídící jednotka
  6. shloyjmaa

    prosim poradte

    No to je teda konec.. "už to leží někde u kámoše a už to asi nemá." Když už jsi to vytáhl, tak odcvaknout plombu a udělat pár fotek by neuškodilo, myslím, že by to tu uvítalo dost lidí. Tohle byl fakt napínavý příběh, ale s debilním koncem.
  7. pojistky jsem kontroloval a jsou taky v pořádku.
  8. Zdravím všechny, už týden řeším problém s elektrikou a pomalu mi dochází trpělivost. 1) Nejede klima (manual) - ventilátory sepnou, ale kompresor ne. Měřil jsem napětí na elektromagnetidké spojce po zapnutí klimy a objevuje se tam něco okolo 2-4V. Je to správná hodnota? 2) Ventilátory se točí, jak se jim zachce - když otočím klíčkem do první polohy tak se rozjedou, jindy zase nejedou vůbec a někdy se rozjedou potom co vypnu zapalování a dojíždí ještě tak 15 minut a to i při studeném motoru (ani nemusím nastartovat). 3) tlačítko AC na přístrojovce mi po nastartování párkrát problikne a pak se trvale rozsvítí, při tom zakolísají otáčky motoru. A to když je klima vypnutá a to tlačítko je pořád v poloze OFF. VAG píše tohle: 4 Nalezeny chyby: 01013 - Kompresor klimatizace: signal zatizeni ........................tohle tam skočí jakmile se pokusím zapnout klimu. 28-00 - zkrat na plus 00668 - Palub.napeti: sv.30 36-10 - preruseni - Sporadicky 00522 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 00515 - Halluv snimac (G40) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky Readiness: N/A Vyměnil jsem snímač teploty, byl špatný. Teď jsem pro jistotu proměřil i ten nový, je OK, po výměně snímače jsem načetl blok hodnot skupinu 000 - všechny hodnoty v rozmezích jak mají být, ale ta chyba tam skočila zase. Proměřil jsem kabely k tomu snímači a taky jsou OK. Dál jsem zjistil, že mám asi špatnou řídící jednotku dochlazování, rozebral jsem ji a byla v ní voda. zkusil jsem ji vysušit a vyčistit kontakty, dal jsem ji tam zpátky a problém byl pořád stejný. Takže jsem ji vyměnil. Jenomže s novou jednotkou a novým snímačem klima stejně nejede a ventilátory se točí po celou dobu jízdy na plný výkon a pak ještě po vypnutí motoru dojíždí (15min). Dneska jsem ujel asi 400Km a skočily mi tam ještě ty další dvě chyby. Napadá něco někoho, čím by to mohlo být? Ještě mě napadl prohnitý kabelový svazek, ale nevím kde nebo čeho se mám chytit, abych zjistil nějaký zkrat nebo přerušený kabel ve svazku a místo. Jediné co vím je, že kablíky ke snímači teploty jdou do řídící jednotky motoru a ty jsou OK. Díky za každou radu, už jsem z toho fakt v lese. Navíc se blíží dovolená a takhle nemám moc odvahu se vydat na cesty.
×
×
  • Vytvořit nový...