Zdravím všechny, už týden řeším problém s elektrikou a pomalu mi dochází trpělivost.
1) Nejede klima (manual) - ventilátory sepnou, ale kompresor ne. Měřil jsem napětí na elektromagnetidké spojce po zapnutí klimy a objevuje se tam něco okolo 2-4V. Je to správná hodnota?
2) Ventilátory se točí, jak se jim zachce - když otočím klíčkem do první polohy tak se rozjedou, jindy zase nejedou vůbec a někdy se rozjedou potom co vypnu zapalování a dojíždí ještě tak 15 minut a to i při studeném motoru (ani nemusím nastartovat).
3) tlačítko AC na přístrojovce mi po nastartování párkrát problikne a pak se trvale rozsvítí, při tom zakolísají otáčky motoru. A to když je klima vypnutá a to tlačítko je pořád v poloze OFF.
VAG píše tohle:
4 Nalezeny chyby:
01013 - Kompresor klimatizace: signal zatizeni ........................tohle tam skočí jakmile se pokusím zapnout klimu.
28-00 - zkrat na plus
00668 - Palub.napeti: sv.30
36-10 - preruseni - Sporadicky
00522 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
00515 - Halluv snimac (G40)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
Readiness: N/A
Vyměnil jsem snímač teploty, byl špatný. Teď jsem pro jistotu proměřil i ten nový, je OK, po výměně snímače jsem načetl blok hodnot skupinu 000 - všechny hodnoty v rozmezích jak mají být, ale ta chyba tam skočila zase. Proměřil jsem kabely k tomu snímači a taky jsou OK. Dál jsem zjistil, že mám asi špatnou řídící jednotku dochlazování, rozebral jsem ji a byla v ní voda. zkusil jsem ji vysušit a vyčistit kontakty, dal jsem ji tam zpátky a problém byl pořád stejný. Takže jsem ji vyměnil. Jenomže s novou jednotkou a novým snímačem klima stejně nejede a ventilátory se točí po celou dobu jízdy na plný výkon a pak ještě po vypnutí motoru dojíždí (15min).
Dneska jsem ujel asi 400Km a skočily mi tam ještě ty další dvě chyby. Napadá něco někoho, čím by to mohlo být? Ještě mě napadl prohnitý kabelový svazek, ale nevím kde nebo čeho se mám chytit, abych zjistil nějaký zkrat nebo přerušený kabel ve svazku a místo. Jediné co vím je, že kablíky ke snímači teploty jdou do řídící jednotky motoru a ty jsou OK. Díky za každou radu, už jsem z toho fakt v lese. Navíc se blíží dovolená a takhle nemám moc odvahu se vydat na cesty.