Přejít na obsah

Marty81

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Marty81

  • Narozeniny 1.1.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    173808813

Návštěvy profilu

1 229 zobrazení profilu

Oznámení Marty81

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Jel jsem na dovcu s plne nalozenym autem a rakvi na strese pres madarsko 110 a zralo to tak 4.0-4.2 jakmile jsem na to pak v chorvatsku slapl a jel 130 tak to pod 4.5 neslo...
  2. Vidíte těch cen jsem si ani nevšim....hodil jsem tam pro představu screeny z webu...zajímavé by bylo dohleldat datum...možná 5 6 let zpátky :-)
  3. Stáhněte si aplikaci EuroOil a zjistíte přesně jaký benzín mají na jaké benzince, je tam dokonce i informace o složení z posledního závozu...
  4. Pánové když se tady řeší jaký benzín ideálně tankovat. Myslíte že je lepší tankovat prémiová paliva s 95 oktany bez biosložky nebo 100oktanový benzín? Mám možnost tankovat maxx motion natural 100 od OMV. Vzhledem k tomu, že se chystám a dovču k moři tak přemýšlím jestli nezpůsobí ten 100oktanový benzín motoru nějaký problém...Díky za rady
  5. Josef@: No a nemáš tam třeba dodělaný alarm, nebo nejezdíš krátké trasy? Já jezdím krátké trasy a v zimě mi to při mrazech hlásilo ať dobiju akumulátor několikrát. ML.
  6. Když je dost plynu tak mi to nepřepíná na benzín ani v těchto mrazech. Pouze když dojde plyn tak to přepne na benzín a po následném nastartování to třeba zase jede chvíli na plyn (asi zbytek) a pak zas to přepne na benzín a už to na benzínu zůstane.
  7. Dnešní ranní rekordní tankování. Venkovní teplota -17°C
  8. Nerekl bych ze je to o rizeni. Ale je to o terenu ve kterem se pohybujes. V horach na ujezdenem snehu s novyma gumama se muzes rozkrajet a neujedes. Tam je ta 4kolka nenahraditelna. Nadruhou stranu kvuli par tydnum kdy je snih je zas ta 4kolka zbytecny prepych. Je to otazkou priorit ovsem o3gtec je znacne horsi trakcne nez o3 1.4 110kw mam to vyzkousene na sve Beskydske kopcovite trase, ale to se vseobecne vi. Ja jen potvrzuju raktickou zkusenost.
  9. Nejvestsi nevyhoda na tom aute je ta trakce. V zime navic jeste horsi, je treba davat obrovsky pozor v kazdem kopecku po zastaveni je konec. Gumy se sjizdi hodne. Planuju na pristi zimu koupit automaticke retezy od IPG protoze je to fakt masakr. Manzelka si ze 4kolky tezko zvyka... :-)
  10. Zdravím Vás pánové a dávám zde info ze servisní prohlídky. Byl jsem po 2 letech , stav tachometru 27 500km. Provedena výměna oleje, filtru, kontrola potrubí CNG, nechal jsem si vyměnit i kabinový filtr(MSkraj) a vyčistit klimu. To vše za 3800Kč. Olej 5W40. Žádné výrazné závady se neobjevují, trvalo to i s papírováním 1:56min. Auto bez závad, akorát teď párkrát nahlásil infotainment, že akumulátor je slabý. V servisu mi naměřili 10,7V. Jezdím krátké 9km tratě, takže to s tím spojuji, nevím zda máte podobnou zkušenost s akumulátorem....? Zdar
  11. Ano v mrazu mám rekord 16,62. V létě je to méně většinou do 15,5Kg.
  12. Elektromobily jsou podle mě absolutně slepá větev. A těch argumentů je neskutečná spousta. Nakonec to čoudí stejně někde jinde, nehledě na baterky, dojezd, infrastukturu, prostě vše. Když si vemu všechny nevýhody elektromobilů tak mi to nedává logiku proč se na to všichni tak upjali. Než bude pohon na vodík běžný, tak bych šel právě přes snížení CO2 splaovacích motorů - podpora CNG, ev. pak hybridů. Ale v pozadí je to asi jiný byznys.... PRoč v ČR koncern VW nepodporuje CNG tak jako v německu, nevíte o tom něco, popř. neuvažuje se o tom? V německu je to tuším až 6000€ na novou oktávku při odevzdání aspoň půl roku vlastněného dieselu.
  13. Zdar, co jsem vysledoval je to různé. Ale zpravidla po naplnění úplně prázdné nádoby to jede hned na plyn. Při doplnění neprázdné nádrže je tam cca 2km prodleva než to přepne. Jinak první zkouška mrazivými teplotami prošla na jedničku i při -10°C to jelo hned na plyn, ětší mráz zatím nebyl takže když to nastane dám vědět jak se to chová třeba při -20°C
×
×
  • Vytvořit nový...