Přejít na obsah

labi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    118
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 546 zobrazení profilu

Oznámení labi

  1. labi

    Kontrolka airbagu

    Prave ze po celou dobu vymeny toho odporu topeni nebylo auto pod napetim, az kdyz jsem zapojil airbag jsem zapojil baterku, abych vyzkousel zda ventilator chodi. No uvidime co mato vag az bude mit nekdo cas.
  2. Zdravím, na roomstru jsem měnil předřadný odpor kvůli nefunkčnímu ventilátoru. Před demontáží airbagu jsem vvpojil baterii. Po opětovném zapojení airbagu a pak baterie neustále svítí kontrolka airbagu. Kabely jsou ok. Je to normální, nebo se mám připravit na nějakou jobovku?
  3. Zdravím přátelé, měl jsem menší karambol s roomstrem 2 a praskly mi všechny držáky na levém světle. Zakoupil jsem tedy nové origo držáky, ale ty jsou bez vnitřních závitů pro centrovací šrouby viz příloha. Existují nějaké jiné držáky, nebo máte někdo nějakou zkušenost jak toto vyřešit? Nikde jsem totiž nenašel opravnou sadu dodávanou včetně centrovacích šroubů. Díky za každou radu bo je to docela hořák. Z tak jednoduché opravy se stal pro mě neřešitelný problém. Na youtube a ani nikde na fórech jsem nenašel žádnou radu.
  4. Zdravím, mám roomstra vyrobeného v roce 2011 se sunset packetem. Tento týden do mě narvala paní své auto a schrnula mi páté dveře, nárazník, atd. Na trhu je spousta dílů z vraků, ale podle fotek se blbě určuje jestli mají pětky respektive sklo na nich sunset. Je na původním sunset skle někde nějaký štítek, který bych zadal do poptávky na dveře, aby se nestalo že bych koupil pětky třeba s čirým sklem?
  5. labi

    Rotace pneu

    Zdravím přátelé, v lednu jsem zakoupil roomster, ke kterému jsem obdržel origo alu s letníma gumama. Nyní se chystám přezouvat a ejhle kola nejsou označena kde se před tím na voze nacházela. Nanejvýš poznám která kola byla na přední nápravě bo jsou špinavá od prachu z destiček. Ale co už nepoznám je to, na které byla straně. Podotýkám že kola nejsou směrová a že jsou nazuta dobře outside/inside , takže by to mělo být teoreticky jedno, ale........ Má teoretická úvaha je, že špalek na gumě bude mít ve směru rotace vyšší předek než zadek, protože se ten špalek záběrem jakoby natahuje ven. Můžete mi s tím nějak pomoci?
  6. labi

    Chladič

    Zdravím, měnil jsem na fábce termostat, a když už byla vypuštěná voda tak jsem měnil dole na hadici O kroužek, protože jsem si myslel že mi tudy utíká voda. Byla tam vždy kapka, pod autem vlhký flek a jednou za 2 měsíce jsem musel dolejvat vodu. Bohužel to kroužkem nebylo. Sákne to někde jak je plast zakrimpovaný do těla chladiče. Jaké máte zkušenosti s přípravky na utěsnění chladičů? Třeba na WYNNS - RADIATOR STOP LEAK. Na netu a na youtube toho je mrtě, ale...... Nerad bych si zasral systém něčím co třeba ani pořádně nefunguje. Nebo funguje, ale prožere mi to třeba časem těsnění atd.
  7. Zdravím pánové, asi se mi rozloučil termostat. Auto se pomalu ohřívá, chladič se zahřívá úměrně s jízdou. Mám 1.4 16v 55KW AUA rv 2000. Jaký tam mám dát termostat? Těleso termostatu drží na dvou šroubech. Na trhu je klasický samostatný ocelový termostat třeba jako ve favoritu, nebo takový v plastovém obalu. Děkuji za každou radu.
  8. labi

    Palivový filtr - benzín

    No já tam dal nakonec ten co tam patří tedy 4bar. Koupil jsem ho tak, aby měl ty stejné vývody jako originál. Po namontování podle starého filtru se ukázalo, že není vývod jako vývod. Musel jsem to zpřeházet tak aby to chodilo bo čerpadlo neprotlačilo benzín k motoru. Takže není nikde záruka, že koupíš ten se správnejma vývodama. Aspoň že to jde přeházet.
  9. Tak vyřešeno.Klapku jsem demontoval a i když nejevila známky nečistot tak jsem ji pořádně prostříkl a nechal přes noc odmočit.V místech kde je klapka uložena se vypláchli další sračky které nebyli pouhým okem vidět.Od té doby vše ok.
  10. Zdravím,mám stejný problém.Už jsi to nějak vyřešil?Mě vag také nic nepíše.Když udělám testy podle DP tak se všechna čidla a elektrika chová jak kdyby vyjela právě z fabriky.Všechny hodnoty mám v normálu.Stalo se mi to po vyčištění klapky sprejem od würtu.Dřív fábka chytala na škrtnutí a teď nic.Chytne a hned chcípne.Druhý start je už ok.Když ale podržím startér abych jako překonal to chcípnutí tak nechytne vůbec.Jsem v koncích
  11. labi

    Palivový filtr - benzín

    Zdravím pánové,bude problém když místo filtru na 4bary dám filtr na 6barů.Rozměry,vývody atd. je stejny jako u origo.Jeden se mi doma válí tak proč ho tam nedat.Ale radeji se zeptám.
  12. Tak zákl. nastavení klapky ok.Zkontroloval jsem v bloku hodnot i MAF čidlo a taky vše ok.Tak už nevím čím by to bylo.Že jsem se na to nevyprd!!!!
  13. labi

    Chyby na VAG

    Zdar,chtěl jsem udělat základní nastavení škrtící klapky a vagína piše viz obr.Nevíte co s tím?Když jsem měl w7 tak ok.Nyní mám w10 a je to v p......Chybové kódy to vypíše a vymaže,ale na základní nastavení a akční členy už vyskakuje hláška.Zkusil jsem nainstalovat VCDS-Lite a taky to samé.Diky za každý nápad.
  14. Bodejť.taky mě to napadlo.Bohužel co jsem měl vaga v noťasu tak mi po instalování W10 přestal chodit.Jen to umí mazat chyby.U dalších vecí třeba u základního nastavení nebo zkoušky akčních členů to píše že nemám licenci.
  15. Zdravím, čistil jsem za chodu motoru škrtící klapku pomocí spreje na klapky a to jsem neměl dělat.Po vyčištění auto špatně chytá.Před čištěním chytalo na čtvrt úvratě a nyní motor po chytnutí houpne a má tendenci chcípnout.Občas i chcípne.Čím to může být?
×
×
  • Vytvořit nový...