Přejít na obsah

hornobrizak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli hornobrizak

  • Narozeniny 3.8.1983

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    212199503

Návštěvy profilu

758 zobrazení profilu

Oznámení hornobrizak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Problém s převodovkou f1 sdi mám a to že čtvrtý stupeň nejde na poprvé skočit,ale až po znovu pákou zatlačení na neutrál a zpět tam skočí.Žádne zvuky,žádné řazení přes zuby,jen to neskočí na poprvé.Neporadíte ? je to F1 2003 sdi najeto cca 170000km
  2. Čau škodováci,mám zatim menší problém s moji f1 sdi.Jednou při cestě po horách,kde jsem plně naloženej šlapal na plyn jako divej a najednou se ozvala jakoby rána,auto přestalo na sekundu táhnout,skoro bych řekl,že mělo snahu chcípnout a z motoru bylo slyšet na deset sekund podivně bouchání. Po kontrole jsem nic nezjistil a potom už normálně dojel domů cca dalších 50km.Od té doby se občas stane to samé a dnes ráno po nastarování šel motor na tři válce.Po šlápnutí plynu se vše vzchopilo a jezdí to normálně.Mám před měsícem vymenen filtr paliva,vzduchu,olej.Nestalo se Vám to už někdy ? Rozvody jsou dělané před 30 tisíci a na pohled je řemen v pořádku. Auto má najeto 144000km.
  3. Já jsem olej neměnil a mám najeto 238000km a řazení je bez problému 1,2 47 kw htp
  4. Kontrolka motoru mě svítí na mé 1,2 47 kw 2003 už od najetých 65000km.Nyní mám najeto 236000km a svítí stále.Čekám kdy ta žárovička praskne a mrška nechce se ji.Ve Škodě servisu na nic nepřišly a na výkon motoru to nemá vliv a hlášení dle Vagu je to špatné spalování a chyba katalyzátoru.Na stk nic neříkají,tak asi to nemá vliv životní prostředí
  5. Mám najeto dnešním dnem 235300 km a motor naprosto bez problémů.Byl to služebák,takže dostával hodně zabrat a olej se měnil často až po 16000km a jezdí pořád.1,2 47 kw 2003
  6. Asi budete mít slabší baterku a nebo je trochu problém s altíkem.
  7. Myslim si,že to není zbytečné téma,jinak bych ho nezakládal a v dnešní době se člověk snaží ušetřit co nejvíce peněz,tak proč neudělat srovnání !
  8. To je to tak tajné,že to nikdo nenapíšete ?
  9. Kolik platíte za povinné ručení ? Já platím za 1,2 3510,-včetně před.skla.Česká pojištovna.Možná to budou docela rozdílné ceny
  10. Mám najeto 226000km a nic neklepe a nehučí a to tam je starej olej .1,2 htp 47 kw
  11. Tak pánové na moji F1 47 kw,2003 rok mám vyměněné všechny tři cívky a to po 15000km 65000km a 170000km jedna za druhou.Jednou jsem dojel na dva válce do servisu a dvakrát odtah. Poprvé to bylo po servisu a komplet po vyčištění motorového prostoru vodou (Wap) tak jsem usoudil,že elektro věci nemá rádo vodu
  12. 1,9 SDi je do města ,1,9TDi je super motor na dálnice a 1,4 TDi okolní cesty druhé třídy
  13. Já bych se nebál co se týče motoru,ostatní stav posoudit ze židle nemůžu.S moji htp 2003 nemám problém má najeto 217000km.Když se podíváš po vrakovišti tak seženeš motor z bouračky kolem deseti tisíc a to není tak moc.Takže jestli bude zbytek auta v pořádku,tak není problém jít do toho (stejně to má nalítáno každé druhé auto )
  14. Na moji F1 1,2 47Kw mám najeto 217000km a nemám problém s napínákem.Je to originál díl z roku 2003
  15. Jestli to dělá jen při studeném startu,tak to nemůže být přeskočený řetěz jestli to bylo v servisu a na nic se nepřišlo tak počkej do jara až bude tepleji. Mě to taky zaječí při startu jako by byla pod kapotou kočka ,ale potom to běží normálně
×
×
  • Vytvořit nový...