-
Počet příspěvků
69 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení stejski
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
to víš že jo, reklamu máš už na jiným fóru tak tady nepruď. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132014
-
Pěkný, hlavně průběh toho krouťáku, auto mám půl roku, tak mám strach o záruku, jinak mě to dost láká.
-
no ohledně toho oleje, když jsem auto kupoval, tak mě prodejce taky tvrdil, že je nastavenej proměnnej interval s maximem 30 000km nebo 2 roky (mám to napsaný i v servisní knize), ale v budíkách mám nastavený 15000km nebo rok, takže budu měnit asi po 15000km, samo že olej se musí použít splňovat normu VW 507.00. Mám vybranej tenhle http://www.olejspol.cz/zbozi/mobil-1-esp-formula-5-litru
-
kdepak je to konkrétně ve městě kde bydlím a projet se tam autem nikdy nedalo a nedá, taky sem čuměl jak puk kam mě to vede, jinak mapy by měly být aktuální, jde o fungl nový auto, tak mě to dost nemile překvapilo. Celkově se mi nelíbí, že mě to ve městě snaží protáhnout úplně nesmyslně trasou která je o pár metrů kratší než po hlavní silnici, zkoušel jsem i různé varianty trasy (rychlá, ekonomická, atd.) ale stejně mě to tahá pomalu po polních cestách. Pokud to nejde někde vypnout, tak to je pro mě navigace na 2 věci, zlatý nokia Maps.
-
no mě by zajímalo, kde vypnout aby mě navigace neplánovala trasu přes lávku, kde projede kolo, ale auto rozhodně ne, v Setapu jsem nic nenašel, tam jde vypnout jen dálnice, příp. zpoplatněné silnice, ale kde vypnout nějaké místní komunikace nebo tak něco to jsem nenašel, dík.
-
Pokud něco nabízím k prodeji jako orig. díl, tak by to měl být originální díl, výmluva typu mám toho hodně, nemůžu to zkontrolovat je trochu mimo.
-
Zdravím, já mám auto od 10/2012 a mám najeto 8tis zatím bez problémů, vadí mi 2 věci. 1.pokud klesne venkovní teplota pod 4 stupně přepne se PP na zobrazení teploty a zpátky na původní fci se musím doklapat ručně (ačkoli je v návodu napsáno, že se to má přepnout samo na původní fci) 2. pokud si chci ostříknout přední sklo tak se mi vždy nejdřív rozjedou stěrače nasucho a až potom jde voda z ostřiků až tak při 3 setření Všiml jsem si ještě jedný věci dost často pokud zastavím v kopci- čumákem nahoru tak po vyřazení na neutrál je slyšet klepání spíš takový jemný cvakání- nejdřív jsem si myslel že klepe motor, pak mě napadlo vymáčknout spojku a přestalo to většinou to přestane i po následném puštění spojky.Nevím jestli to je u setrváku normální. Dělá to od samýho začátku a nijak se to nezhoršuje tak to zatím neřeším.
-
Tak jsem to ještě za světla pořádně prohlídl a je to OK v sedáku jsou pod čalouněním 2 oka, zmátlo mě to, že v OII jsou pod zipy a v Y nejsou otvory v čalounění hned patrné a po sklopení opěradla jsem si všiml toho jednoho oka na zadní straně sedáku tak jsem si myslel, že to je ono tak se omlouvá za planný poplach.
-
zítra to schválně vyfotím, protože to je nějaké divné.