Přejít na obsah

DANRS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    72
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 190 zobrazení profilu

Oznámení DANRS

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Je pravda, že zvuk 2.0 TFSi je v sérii nic moc, já jsem to vyřešil REMUSem. Zvuk po vypálení /cca. 8.000 km / je tak akorát, žádnej randál, ale decentní. Navíc je i odzkoušený na brzdě a snad něco přidává, ale to jsem nezpozoroval. Ono poznat rozdíl mezi 200 PS a 210 PS není je tak.
  2. DANRS

    Svolávací akce

    Tak to jsem zvědav, co se dozvíš, dej určitě vědět. Ještě že žádný fíltr nemám. Já mám zase menší dojezd na nádrž
  3. DANRS

    Svolávací akce

    Hmm, tak to je mrzuté. Jaký máš problém ? Za jízdy se ti rozsvítí kontrolka DPF, regeneraci nelze provést a pak to spadne do nouzového režimu ?
  4. DANRS

    Svolávací akce

    Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.
  5. DANRS

    Svolávací akce

    Ta akce již nějakou dobu běží / od léta 2006 / a jedná se o změnu softwearu Ř.J. motoru kvůli regeneraci DPF a mění se snímač diferenciálního tlaku.
  6. Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ?
  7. No jasně, že " ON " ho tam nebude nechávat více jak 15.000 km. LONG LIFE motorové oleje určitě ne. Mám s 10W-60 dobrou zkušenost, proto to tam mám. Stejně se mi osvědčila brzdová kapalina CASTROL SRF.
  8. Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane
  9. Na originálním oleji jsem za 10.000 km dolil asi 3/4 litru. Teď jsem dal CASTROL TWS 10W-60, tak uvidíme, co to udělá . . .
  10. Ne, ne, zavírají se po cca. 10-ti hodinách " voda, ne voda " . . . Osobně odzkoušeno, proto to nemám aktivované.
  11. Je to tak, OII před FACE si informaci o zavření " pamatovala " až do zrušení. Naprd je, že se po cca. 10-ti hodinách po vypnutí zapalování zavřou všechny okna vč. střešního, takže se přes noc v garáži vše pozavírá. FACE si " povel " pamatuje jen do dalšího zapnutí zapalování a s tím se nic nenadělá . . .
  12. Tak, tak, musí se ujet nějaká vzdálenost, aby se mohl vyhodnotit jízdní režim a až pak se bude zobrazovat interval do dalšího servisu.
  13. DANRS

    Hasiaci pristroj

    Při montáži na OII se musí demontovat sedačka řidiče, vyjmout středové plastové zakrytí a namontovat držák hasicího přístroje. V tomto držáku je pomocí pásek upevněný hasicí přístroj. Jde to objednat s novým vozem, nebo domontovat z ND.
  14. Tímto postupem se kryje výrobce auta a odpovědnost nechává na servisech. Vem si příklad, že při 90.000 km se na to vybodneš a při 115.000 km se to potká. Kdo za to bude odpovědný ? Výrobce ne, protože předepsal kontrolu na 90.000 km a ty jsi tehdy řekl že to vydrží do další kontroly při 120.000 km. Jenomže to nevydrželo. Jemon jsem chtěl poukázat na to, že interval výměny rozvodů na benzínech není předepsán.
×
×
  • Vytvořit nový...